This is me........

Dan nu.............een écht Plony -kaartje om de dag mee af te sluiten.


Van deze foto moet de inspiratie komen om mee te doen met de challenge bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/ .
Nou, als IETS mijn ding is dan is dit het wel.....rozen en dan ook nog roze.....zwijmel zwijmel.
Ik heb een kaartje gemaakt waarvan ik denk dat ie wel goed past bij het gevoel dat ik kreeg bij deze foto. Ik heb mezelf er bést mee vermaakt en daar gaat het maar om tenslotte, heerlijk!

Nu ga ik er mee stoppen voor vandaag hoor, het is wel welletjes denk ik zo.
Dankjewel allemaal voor jullie positieve en lieve reacties, ik heb er weer van genoten.

WELTERUSTEN ALLEMAAL!!!!!!!!


Reacties

  1. Een echte Plonykaart hoor, geweldig mooi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh hij is echt heel mooi

    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een echte Plony kaart hij is prachtig en dan de kleurtjes precies in je straatje dat moet wel een winner zijn lieve groetjes Corrie en jij ook slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi . . wat heb je ook prachtig kant gebruikt.!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Op de valreep.....hihihi.....met een SUPER kaartje. Het ziet er PRACHTIG uit.
    Jij ook Welterusten.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony

    Wat ben jij toch veelzijdig zeg, maar ik vind je kaartjes van vandaag wel mooi allemaal, maar deze heeft wel mijn voorkeur.
    Ik herken het dat mensen de magnolia's te kinderlijk vinden en de kaarten die ikzelf het minst vind zijn het eerst weg, smaken verschillen zullen we maar zeggen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Plony wat ben je druk bezig geweest vandaag.
    Ik kan je haast niet volgen om te reageren.
    Dit is inderdaad een echte Plony.
    Een romantische look, zeer mooi, een pareltje.
    Welterusten.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Мне опять нравится ваша работа, Plony. Открытка нежная, подходит к цветам в картинке. Удачи!
    С теплом. Елена.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dit is echt weer een Plony,super zeg nou dat word vast weer een prijsje.

    Welterusten en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De inspiratie was er voor het kaartje. Ik vind hem prachtig geworden.
    liefs, Marainne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, oh, wat zie ik weer een moois voorbij komen. Deze kaart vind ik schitterend. Helemaal mijn kleur en stijl.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony.

    Ziet er weer prachtig uit.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart Plony! Mooie kleuren combinatie, sprekend!! Echt super gaaf!
    liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja zo kennen we je weer Plony
    dit is echt een kaart van jou hand
    Mooi gedaan hoor

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Plony,
    Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, super, mooie kleurtjes een... echte Plony kaart..
    Vandaag is Ayden al weer een maand oud, wat gaat het snel hé..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige Plony kaart, en dat kant...mmmmmm echt helemaal genieten. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooi romantisch kaartje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Ans

    Een echte Plonykaart schrijf je, maar....ook een echte Hanny kaart hoor, I love it! Wat mooi gedaan weer, prachtig.
    Fijne dag, hopelijk ben je snel weer fit zodat je woensdag lekker naar de verjaardag kunt en ook weer naar Ayden.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekker romantisch weer, Plony!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauzers !! Met recht een echte Plony kaart !! schitterend !! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw... wat een schitterende kaart, Plony! Je hebt weer goed je best gedaan, een echt "Plony" kaartje.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaaaaaaaf meis onwijs mooi gemaakt
    Leuk dat kant zo toppertje hoor !
    liefs,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel romantisch!!! Lief hoor, wat een mooie kaart, veel speciale details en prachtige kleurtjes.
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Plony

    Ik heb even geen tijd gehad om je blog te bekeken. Maar wat heb weer een schitterende creaties gemaakt.Mijn complimenten hoor.
    Leuke foto's ook van de braderie.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. als iemand zegt roze rozen....juist dan denken wij aan PLony :)
    wat was deze uitdaging dan ook op jou lijf geschreven, wat een heerlijk gevoel moest dat jou gegeven hebben.
    het is dan ook een supermooi kaartje geworden!!
    en dat beetje blauw erbij is een leuk verfrissend detail!
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart , Plony !! Past perfect bij de inspiratie-foto. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een genot om dit kaartje te zien, helemaal jou ding.
    Dikke knuffel Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart,helemaal Plony.Mooie kleurtjes.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Inderdaad, volledig jouw stijl! Heel mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou dit is echt een echte Plonykaart hoor!
    Super weer meis!
    Mooie kleuren, leuk papier en een vintage accent!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauww echt schitterend Plony, die kleurtjes zijn geweldig!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nou en of dat het perfect bij het plaatje past Plony, schitterende kaart zeg bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge blog.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje