zomaar 2 kaartjes......

Halloooooooo, daar ben ik weer.
Gisteren is het er niet meer van gekomen om er een kaartje op te zetten dus ik ga nu die van gisteren en die van vanmiddag erop zetten.
Zomaar 2 kaartjes voor in de kaartenbak, altijd gemakkelijk om op voorraad te hebben.
Niets bijzonders en TOTAAL verschillend maar ik houd van afwisseling, dat is bekend toch?

Eerst die van gisteren.....



Lekker vintage natuurlijk.......

en dan die van vanmiddag, 3 x op de foto gezet want je kunt hem openklappen.







Zo, dit is het weer voor nu maar mannie is aan het werk en het is nog vroeg dus wie weet komt er nog meer en anders vást morgen wel.

Een hele fijne avond allemaal, LIEFSSSSSSSS PLONY.



Reacties

  1. Plony, wat geweldig mooi zijn je kaartjes!
    Die paarse heeft ook zo'n leuk model!
    -xx-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig zijn beide kaartjes Plony! Heel verschillend maar dat is juist het leuke van onze hobby. Een beetje afwisseling want niet iedereen is hetzelfde.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony,
    Inderdaad wat een verschil in kaarten, maar allebei mooi hoor.
    Schattig je vintage en heel sjiek je openklapkaartje... mijn complimenten..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes, ik vind vooral de onderste erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony
    wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt en mooie kleuren heb je gebruikt super!!!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, prachtige kaartjes zijn dit weer!
    Net als die van je vorige post.
    Van mij mag jij lekker blijven variëren hoor, ik vind het prachtig :)))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer prachtig uit.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele schattige kaarten, Plony!!Je 2e kaart is een erg leuk model!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Действительно плодотворно поработали! Красиво и оригинально ! С теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ☺☺☺ Kom ik zomaar even kijken.....staan er zomaar weer 2 PRACHTIGE kaartjes op ☺☺☺
    Jij bent echt niet bij te benen.
    Liefs Wilma
    PS het kaartje met die MOOIE tekst heb ik even opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony

    Wat zijn ze weer prachtig, je blijft ons verassen, ik houd wel van afwisseling.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze weer mooi geworden, I LOVE je omklapkaart.
    Dikke knuffel Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje