Zomer in het land.....


Hallo allemaal , genieten jullie ook zo van het mooie weer??????? Nu niet gaan mopperen dat het veel te warm is , we doen gewoon maar lekker kalm aan !
Ik heb gisteren eindelijk de tuin een beetje glad gemaakt met als gevolg dat ik nu dus een off-day heb wat bewegen betreft dus ik ben er vanmorgen maar lekker bij gaan zitten, haha.
Heerlijk aan de tuintafel , copics erbij en kleuren maar. Toen ik daarmee klaar was MOEST ik er natuurlijk ook een kaartje mee maken en dat heb ik gedaan voor de challenge van http://itsamagnoliachallenge.blogspot.com/ , daar was een bingo-opdracht en mijn rijtje is geworden : kant  -  parels  -  ponzen/stanzen .

Nu ga ik nog even een boodschapje doen en vanavond gaan we op verjaardagsvisite , onze oudste zoon Corné is vandaag 34 jaar geworden. Ik ben nog niet helemaal hoestvrij maar mag nu wel weer in de buurt van onze kleine Ayden komen dus ik ga vanavond lekker genieten!

Lieve groetjes voor jullie allemaal,  PLONY.





Nog even een oproepje........

vergeten jullie de challenge bij The Dutch Magnolia Chickies niet?????
Er is nog tot 30 mei 18.00 uur de tijd om een leuke vaderdagcreatie in te leveren dusssss......kom op zou ik zeggen.


Reacties

  1. Hoi Plony,
    Allereerst Van ♥-e Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon CornĂ© en jij mag vanavond HEERLIJK GENIETEN ☺☺☺.
    Enneh.....je hoort mij niet klagen en al zeker niet over je PRACHTIGE kaartje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè Plony je hebt m'n favoriete kleur gebruikt en wat is ie mooooooooooooiiiii!!!
    Ik ben er helemaal weg van...
    Gefeliciteerd met je jarige zoon en geniet weer lekker van Ayden!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Plony je gelooft het niet maar het is gewoon koud op mijn balkonnetje de wind bbbrr dus ik dacht ik ga maar even bloggen en wat is het weer een schatje zeg, je kaart is ook prachtig van kleur en met die pareltjes erlangs geweldig liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer Plony, en gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, en geniet van je kleinzoon.
    De uitdaging laat ik aan me voorbij gaan, heb geen vader en schoonvader meer, dus vind ik het lastig maken voor in de bak werkt niet helemaal.
    dus volgende keer weer.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,

    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
    En je kaart staat er weer goed bij, heel mooi!
    Mag ik toch een beetje klagen... woon in het oosten van het land en daar zijn de temperaturen op z,n hoogst, niet echt lekker als je niet tegen warmte kunt, maar het past wel bij de tijd van het jaar en het zonnetje geeft licht, daar wordt je blij van.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh ... wat een Schitterende kaart, Plony!! Geweldig! Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zoon.
    Super mooie kaart heb je gemaakt met dit schattige stempeltje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Plony

    Ik zie dat je fit genoeg bent dat je naar de verjaardag mag, heerlijk! Hartelijk gefeliciteerd met je zoon en wat fijn dat je weer lekker met Ayden kunt knuffelen.
    Je kaarten zijn weer top hoor (zijn niet anders gewend) maar die laatste is ook echt een schatje met die parels, top!!
    Fijne avond, lieve groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw zo chic.
    Een erg leuk kaartje geworden Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat is dat prachtig meis !! Ik geniet van dit warme weer, veel beter dan het kille en grijze. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wowwww Plony,wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw plony wat een schitterende kaart!
    En ook wat een leuke magnolia is dat :D

    Ook gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww wat een mooi zomerskaartje
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Plony, allereerst van harte met je zoon, en ga lekker van Ayden genieten. En wat een bjoetie deze gaat hoog scoren misschien wel de winnende kaart, ik voel het aan mijn water. Mijn meisje komt morgen weer lekker wandelen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje heb er van gemaakt Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi Plony! Geniet van je avond!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Plony
    wat een schitterende en lieve kaart!!!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony,
    gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Corné, lekker een feestje en gezellig knuffelen met Ayde...
    Mooi zeemeerminnetje heb je gemaakt en een schatiig kaartje..

    Fijne avond, lieve groetjes Ans.

    p.s. het is hier heerlijk afgekoeld..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje, hij is echt zoooo mooi! Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte met je zoon, Plony en wat een heerlijk kaartje heb je gemaakt. Schitterende details. Leuk ook dat kant als kroon boven Tilda's hoofd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Diep in de zee,diep in de zee,zo begint het liedje van de kleine zeemeermin van disney en daar moest ik meteen aan denken toen ik deze prachtige sprookjesachtige kaart zag.HĂ©Ă©l mooi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. van harte gefeliciteerd met je zoon!!
    en geniet van dat kleine ventje!
    wat heb je weer een pracht van een plaatje gekleurd, zo mooi!
    en dan ook nog verwerkt tot zo'n superprachtigmooi kaartje.
    dat warme weer zit jou echt niet in de weg ;)
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony

    Gefeliciteerd met je zoon.
    Je kaartje is weer prachtig, ik zit gewoon weer te genieten van al het mooi's, leuk model ook.
    Geniet van je kleinzoon Plony.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. schitterend ook een mooi model
    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heyy die Plony,

    Ik ken je voel van een dag na het tuinieren. Ik ben gister aan de beurt geweest. Oeiiii ik piepte en kraakte toen ik opstond.
    Maar wel weer genieten van het mooie resultaat:)

    je kaartje hier is ook pipaprachtig zeg. Wat een leuk modelletje. De kleurtjes zijn ook helemaal mijn ding...leuk gedaan joh;)

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Enig kaartje Plony!

    Lieve groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je je best weer gedaan, Plony. Prachtig! Je vorige kaartjes zijn ook mooi.
    O, ja, gefeliciteerd met je zoon en geniet maar lekker van je kleinzoon vanavond.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kaartje Plony! Mooie vorm en zoveel prachtige details.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje