12345 weekendsol


Halloooooooo, ik ben er nog wel hoor, haha maar ik was even druk met andere dingen. Het gebeurt niet vaak dat ik een dag oversla met freubelen maar het waren er nu zelfs 2!!!!!
Vandaag ben ik er maar weer voor gaan zitten en ik heb een kaartje gemaakt voor het Freubelstraatje. Daar hebben ze dit weekend een 1.2.3.4.5.weekendsol en wat is daarvan de bedoeling........
Je maakt een kaartje met
1 lintje
2 vlinders
3 swirls
4 soorten scrappapier
5 bloemetjes
Het is even puzzelen maar superleuk om zo je kaartje op te bouwen.
Ik heb er het volgende kaartje van gemaakt.....


en vond het écht heel leuk om dit te doen en hoop op een herhaling?????
Ga eens kijken bij het freubelstraatje, ik ben niet iemand die hele verhalen gaat houden in een forum maar ik vind het toch wel heel leuk om lid te zijn van deze club. Ik heb niet het idee dat ik ook maar érgens toe verplicht wordt en dat is prettig. Gewoon lekker als ik tijd heb eens rondneuzen en ik MOET er niets. Een aanrader!
Nu ga ik eerst eens een rondje bloggen dus misschien zien jullie mij zo wel langs schuiven.........tot laterrrrrrrrrrr.
LIEFS PLONY

Reacties

  1. Wauwww Plony
    wat een super mooi kaartje, dat stempeltje....zo lief en prachtig ingekleurd

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,
    Wat een super Lief kaartje en zóóó mooi ingekleurd, mijn complimenten..leuk om te werken nav een Sol ...prachtig...

    groetjes en liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.
    Ik vind de gehaakte bloem erg mooi.

    Liefs Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Plony, de gehaakte bloem is schitterend!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Plony, wat een schitterende kaart. Wat een enig afdrukje heb je gebruikt.
    Fijne zondag verder,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuk kaartje Plony, schattig die stempel. En je hart hieronder....... GE- WEL -DIG!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtig kaartje. Heel mooi ingekleurd. De gehaakte bloem met de spacer en de brad vind ik super. Toppertje hoor. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gemaakt Plony, en wat een leuke uitdaging, ga er zeker eens een kijkje nemen, ben ook niet zo actief in het weekend hoor, dus morgen kunnen we er weer tegenaan.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje en ook een leuke uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een super kaartje
    en oo!! wat is die stempel mooi gekleurd
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eerst wil ik even kwijt dat je weer een mooie foto van Ayden laat zien aan ons en wat groeit hij lekker Plony. Wij zijn zaterdag ook nog bij doe@ding geweest,nou dan weet je het wel hè Cindy ging haar prijsje ophalen we waren weer héél veel euro's kwijt maar we hebben weer leuke spulletjes.Nu je kaart ik vind het een schatje en je hebt het ook zo mooi gekleurd prachtig hoor!!!! liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo zo Plony dat is best een hele opgave die 12345 weekendsol.
    Maar kan niet anders zeggen hij is schitterend.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je had het me verteld, dus moet ik ook even komen kijken :)
    je had gelijk hoor wat een lieverdje!!!
    en wat een heerlijke kleur hihi.
    ik ga ook eens kijken bij freubelstraatje....
    groetjessssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie kaart, je hebt het schattige afdrukje ook prachtig ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is leuk hoor, en het idee ook. misschien dat ik nog wel eens ga kijken, alleen ik zie al zoooooveeel. Zoveel ideeen in mijn hoofd.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 't is weer een hele mooie geworden Plony, prachtig dat rood met roze.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaaave kaart. Ik vind de stempel super en ook de kleuren zijn prachtig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterend kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend hoe je het allemaal verwerkte! Heel mooi kaartje weer Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart Plony,leuk die stempel,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke opdracht is dit. En wat een mooi kaartje heb je ervan gemaakt.
    Ik ben helemaal weg van je stempel. Hij is super.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief kaartje ! Ik vind die stempel zo leuk. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Plony,
    wat een mooie kaart, jij hebt altijd zo'n goeie ideeën! De gehaakte bloem is ook mooi...

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kaart met een super mooie stempel die je ook geweldig hebt gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooh, Plony, wat een leukerd.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje