2x hetzelfde, 2x anders....


Hallo,
wat is het warm hè, pfffffttttt.........
Ik ben vanmiddag maar in mijn hobbykamer gaan zitten want op de noordkant gelegen is het daar beter uit te houden dan in de tuin op het zuiden.
Ik heb een opdrachtje gekregen van de kantkloskring om met plaatjes die zij mij hebben toegestuurd, 8 kaartjes te maken voor de kerst.
Ik heb 4 verschillende plaatjes dus dat worden 4x2 kaartjes met een zelfde plaatje.
Er moest niet al te veel poespas opzitten als ik het goed heb begrepen dus relatief eenvoudige kaartjes. Hier volgen vast de eerste 2 kaartjes, ik hoop dat de dames van de kantkloskring er tevreden over zijn.

Nr. 1



en Nr.2



Beide met een bijpassende envelop.

Zo, nu eerst eens even bloggennnnnnnnnnn........

Doeiiiiiiiiiiiiii, liefs Plony.


Reacties

  1. Ik denk dat ze wel goedegekeurd gaan worden, alleen dat niet teveel erop is wel errugg lastig denk ik voor je.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    toppie kaartjes weer!
    Dank je wel voor de tip op mijn blog.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vooral de bovenste zal in de smaak vallen denk ik, mooie nostalgische kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hetzelfde en toch helemaal anders, maar beiden prachtig. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony

    Ze zijn beiden prachtig, en wat een mooie nostalgische plaatjes zijn dat.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke opdracht, deze twee vind ik al heel geslaagd, mooi hoor!!
    Leuke foto van je kleinzoon.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze heel leuk geworden je kaarten Plony, ik heb het ook zo warm dat zijn wij Hollanders toch niet gewent eerst zit je met en dikke trui en nu in je blootje,,,, ja en klagen doen we toch altijd, maar jij hebt vast 2 mooie kerstkaarten klaar.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei de kaarten zijn Prachtig! Ook je vorige kaart ziet er heel mooi uit!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad rustig gehouden maar daardoor zeker niet minder mooi hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allebei mooi Plony.
    Een leuk plaatje heb je erin verwerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze prachtig zo! Zie je wel Plony dat je het kan met minder details erop! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou als ze dat niet goedkeuren, dan weet ik het niet meer hoor. Wat een geweldige kaarten zijn het geworden Plony. Nog 6 te gaan, je hebt het er maar druk mee hahaha. Ik vind ze goed geslaagd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaarten zijn weer super, maar ja, we zijn ook niet anders van je gewend! Het is inderdaad veel te warm vandaag. Ik kan er zoooo slecht tegen, zeker als ik moet werken, hahah! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,mooi eenvoudig gemaakt en toch zijn ze verschillend.Het zijn allebei mooie rustige kerstkaarten(en dat bij dit warme weer!)Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn het prachtige kaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. These are gorgeous Plony, love the muted images with a touch of colour. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaartjes weer Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Valt volgens mij niet mee voor jou om kaarten te maken met minder frutsels, maar ik vind dat het je prima gelukt is.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heyyy die Plony,

    Wat een leuke opdracht en wat een geweldige plaatjes hihi.
    Zelfs zonder 'poespas'zijn deze kaartjes nog leuk hoor. Dat papier is zo gaaf wat je hebt gebruikt, past er helemaal prima bij;)

    Ook je kaartje voor de challenge is weer rrreuzegaaf. Zooo'n lief plaatje heb je gebruikt. je weet het hè...Neltientje is gek van plaatjes:) deze had ik ook, maar nog niksie mee gedaan.

    Een fijne dag vandaag en een fijn weekend en succes met je andere kaartjes;)

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je hebt met die leuke plaatjes mooie kaarten weten te maken
    de eerte vindt ikzelf het mooiste
    het kant wat je gebruikt hebt past uitstekend bij de afbeelding
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, et was plakkerig warm, en ik zat tot half acht op een warme school vanwege afscheid groep 8. Maar ik zit nu in mijn koele kamertje te kijken naar jouw mooie kaarten, waarvan ik de bovenste het aller mooist vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaarten Plony!
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, het was echt benauwd gisteren. We vierden Hilary's examenfeestje en omdat het 's avonds ook wat regende, moesten we binnen verblijven...
    Beide kerstkaarten zijn prachtig. Ze zullen vast wel goedgekeurd worden.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaarten Plony
    je hebt er weer iets moois van weten te maken

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind ze geslaagd hoor!! Heerlijk die oude foto's. Hoe oud zouden die vrouwen op de foto's zijn?? Wellicht niet zo heel veel ouder dan wij!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi dat jedezelfde plaatjes gebruikt en dat de kaartjes toch anders zijn. De rest van je kaartjes ook bekeken, ziet er goed uit.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje