Dankjewel!!!!!!!

Hallo allemaal,
ik heb de boel weer aan kant en ben een beetje uitgerust van alle drukte en kom nu hier eerst iedereen eens bedanken voor alle lieve berichtjes die jullie weer hebben achtergelaten, ongelofelijk gewoon!
Ik heb op mijn blog, op HJ en bij het freubelstraatje méér dan 120!!!!!! berichtjes gekregen..........kunnen jullie je voorstellen hoe bijzonder ik me voel met al die lieve mensen die mij heel veel moois en goeds toewensen, ik weet gewoon niet wat of ik beleef en dan ook nog eens de schitterende kaarten die speciaal voor MIJ zijn gemaakt. Dank, dank....heeeeeeel veel dank!

Ik heb op HJ heeel veel lieve hobbymaatjes en 1 daarvan is Ans , helaas heeft zij geen blog maar als je zin hebt ga dan eens kijken bij haar HJ-profiel , je kunt haar vinden onder de naam Dutchlady!
Ans is bijna jarig en omdat ze altijd zulke geweldige kaarten maakt kan ik natuurlijk niet met zomaar een kaartje aankomen. Ik heb dus mijn best gedaan om er voor Ans een beetje een  speciaal tintje aan te geven en omdat ze hem al heeft ontvangen ga ik hem nu hier aan jullie showen.







Bij http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/ loopt nog een challenge met als opdracht dames/meisjeskaart in pastelkleurtjes en daar ga ik mijn kaartje plaatsen en bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ loopt nog steeds de "alles mag " challenge dus dit wordt mijn 3e inzending daar.

Lieve groetjes van mij en ik kom zo snel mogelijk weer langs om bij jullie nieuwe creaties rond te snuffelen.
Doeidoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Reacties

  1. Een schitterende kaart heb je voor Ans gemaakt Plony wat zal ze hem ook mooi vinden ik in ieder geval wel lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om te lezen dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad Plony, dit kaartje is ook weer schitterend hoor, supermooi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees nu pas dat je gisteren jarig was. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor en nog vele jaren.
    Wat heb je een mooi kaartje gemaakt voor Ans, daar zal ze zeker blij mee zijn.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Jij bent verwend met zoveel berichtjes. Al bij gekomen van de verjaardags drukte?
    Bedankt voor je leuke reactie. Jou kaart mag er ook wezen hoor, hij is Prachtig! Succes met de challenge.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer voortreffelijk uit.
    Heel bijzonder om zoveel mooie kaarten te krijgen en ik heb er gisteren wat kunnen bewonderen. Prachtige kaarten worden er gemaakt Ik moet nog heel veel leren . gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony

    Schitterende kaart heb je gemaakt voor Ans. En wat je heerlijk verwent gisteren.

    Fijne avond nog.
    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geslaagde dag dan gisteren.
    Fijn dat je ervan genoten hebt.
    Na al dat feesten en lezen heb je toch nog de tijd gevonden om deze prachtige kaart te maken.
    Geweldig mooi gedaan Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig, had hem al gezien bij freubelstraatje.
    liefs, marainne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit prachtig gedaan,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Plony,
    eerst en vooral nog een late proficiat voor je verjaardag!
    De kaart is schitterend, zoals altijd...

    Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat geweldig leuk ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een dotje...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een lieve en schitterende kaart heb je weer gemaakt heb weer met veel plezier naar jou kaarten gekeken
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig gedaan.
    Weet zeker dat de ontvanger er blij mee was.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooie kaart heb je voor Ans gemaakt.
    Echt schitterend!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een schitterende kaart voor Ans gemaakt!! Ze zal er zeker blij mee zijn.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony

    Leuk om te horen dat je een fijne dag hebt gehad en zoveel lieve felicitaties.
    Je kaartje voor Ans is schitterend en heel speciaal idd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Plony,

    Wat heb je een schitterende kaart gemaakt en.. ik ben er zóóóó blij mee.. SUPER mooi is ie.. dankjewel..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kan niet anders zeggen dan prachtig, helemaal in jouw stijl en in je lievelingskleur rose.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieve kaart ! Plony , nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag en feest hebt gehad .... En ook proficiat met je GDT-plek ; wat super voor je. Ik denk dat ik ook maar eens aan de kerstkaarten ga beginnen ; het wil toch maar geen zomer worden. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje