Happy Birthday.....

Hoi , hier ben ik weer......
Ik heb een behoorlijk druk weekend voor de boeg maar heb toch gisteravond mijn tijd gestoken in de weekendsol van Het Freubelstraatje .
Het kwam eigenlijk wel heel goed uit dat daar weer een sol is want ik moest nog een kadotasje voor mijn schoondochter Marlies maken, die a.s. maandag jarig is.
De opdracht van de sol is : 1 lintje , 1 kantje , 1 GROTE bloem en dan moeten de kleuren zijn bruin / beige / wit / grijstinten.
Ik heb op mijn tasje gebruik gemaakt van spulletjes die ik afgelopen donderdag heb gekregen toen Hanny, Ans en Nel in Lekkerkerk waren en wij zo'n supergezellige dag hebben gehad met elkaar. We hadden heerlijk weer ( dat was boffen ) , we hebben lekker gesnoept en leuke kadootjes uitgewisseld en vooral.......heeeeeeeeeeeeeeeel veel gekletst. Het was een topdag!

Ik weet zeker dat Marlies het tasje geweldig gaat vinden want zij vindt alles leuk, haha en nu maar kijken wat de reakties zijn in Het Freubelstraatje.

Ik hoop tussen de bezigheden door nog een beetje te kunnen bloggen, ik doe mijn best!
Allemaal een heel fijn weekend en een dikke knuffel van mij. Tot blogs!!!!!

Reacties

  1. Mooi gemaakt weer Plony, dat zal zeker goed vallen bij je schoondochter.
    fijn weekend.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend wat een mooi tasje. Echt geweldig leuk gedaan en ook apart hoor in die grijstint. Grijs hoeft dus helemaal niet saai te zijn.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het tasje is prachtig je schoondochter zal het vast schitterend vinden!!!!
    Voor jouw ook een fijn weekend!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje. Je bent nog lekker bezig geweest nadat ik bij je geweest ben. ik heb al wat gedaan kijk maar op mijn blog. gr bets.Die ook heel verslaafd raakt. Nee al is. hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW, WAUW, WAUW, Plony!! Dat wordt een geweldige binnenkomer bij je schoondochter. Leuk om te lezen dat je een gezellige dag hebt gehad met je vriendinnen. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tasje ziet er super mooi uit, daar zal je schoondochter wel blij mee zijn.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony,
    Supermooi zeg, dat gepimpte tasje,
    ik vind die kleurtjes erg mooi, ziet er leuk uit met die Magnoliabloem en het hartje..
    Daar zal Marlies zeker blij mee zijn...
    Wens je een heel fijn weekend,
    liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk is je tasje Plony! En de kleurtjes vind ik juist prachtig.
    Je schoondochter zal het met ons eens zijn en vind het tuurlijk mooi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi lief tasje
    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een supermooi tasje is dit geworden; daar zal je schoondochter zeer zeker blij mee zijn. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk tasje heb je gemaakt plony.
    lief stempel en een leuke tekst

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zag net je berichtje op mijn profiel bij hobbyjournaal staan en ben meteen even gaan rondneuzen op je blog. Meis, meis, meis wat maak jij schitterende creaties zeg. Ben meteen volger bij je geworden want dan kan ik makkelijk bij je langskomen om te genieten en zeker om inspiratie op te doen. Leuk!
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauuuw wat is dit een super
    mooie creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je tasje is geweldig en ik weet zeker dat je schoondochter het geweldig vindt! Super! Wat staat je kleinzoon ook leuk op de foto. Het is een schatje. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony,wat een leuk en lief tasje,daar zal je schoondochter vast blij mee zijn,Ik vindt dat plooirandje erg leuk gedaan,glanst ook zo mooi.Leuk om te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Plony wat een toppertje weer en ik weet zeker dat jullie Marlies het ook prachtig vind en als ik je niet meer tref op blogland wens ik je een gezellige verjaardag met je schoondochter en familie liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony

    Wat een schitterend cadeautasje voor je schoondochter, mooie kleuren heb je gebruikt. Daar zal ze zeker blij mee zijn.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een geweldig mooi tasje.
    Zonder kadootje erin is het ook al een kadootje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie tasje! Mooi papier in mooie chique kleuren en super details! deze Marlies vindt het tasje in ieder geval geweldig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi weer hoor Plony!
    Erg "chique" !
    Leuke details en een mooi ingkleurde magnolia weer!

    Alweer een Plaatje ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje