Love and cuddles......

Hallo, het knutselen gaat deze week niet zo vloeiend als anders , druk druk druk.......wie niet????

Ik moet even vermelden dat het spookt op mijn blog.......mijn lettertype verandert steeds en IK doe het niet!!!!! Zijn er nog meer van jullie die hier last van hebben en kan iemand mij misschien zeggen wat ik kan doen om dit te verhelpen??????

Dan over tot mijn kaartje.....
Een Forever Friends-kaartje waarmee ik uiteraard ga deelnemen aan de challenge bij http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.nl/   :  anything goes
en aan de challenge bij Elke Kaart Een Feestje     :  kaart met een dier dat mensendingen doet.

De Forever Friends-beertjes zijn van zichzelf al een beetje "mensachtig" dus dat is niet zo moeilijk dan.

Hier komt ie........


Dikke knuffel voor jullie en groetjesssssssss..........
LIEFS PLONY!!!!!

Reacties

  1. Wat een superschatje is dit geworden. Helaas lig ik altijd overhoop met blogger, dus kan je niet helpen met je rondspokend lettertype. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje weer Plony.
    Die problemen heb ik gelukkig niet, wel had ik vandaag van jouw blog steeds een melding dat er een huis te koop staat in Rotterdam?????
    ik dacht meldt het even.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er geen last van van die lettertypes, blijft echter vervelend voor je. Wat een schattig kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart Plony en wat mooi gedaan met die rand er omheen. Zoals je ook al bij mij gelezen hebt, ik heb er helaas ook last van, dat mijn lettertype steeds anders is. Weet niet welke letter je normaal gebruikt maar wat ik nu bij je zie, ziet er goed uit. Als ik dan hierboven lees in een reactie dat er op jouw blog een melding staat dat er een huis te koop is in Rotterdam, ben ik bang dat de blogs eerdaags vol staat met advertenties, heel irritant. Dat heb je ook FB. Maar die advertentie zie ik dan weer niet bij jou op je blog. Maar je kaartje is helemaal top en daar gaat het om.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die advertentie van een huis te koop is bekend bij mij hoor meisjes, hihihi. Dat was een experiment van mijn dochter maar het kwam zooooo levensgroot op mijn blog dat ik het er maar weer snel heb afgehaald, niet snel genoeg blijkbaar, hihihihi.
    Niets aan de hand dus!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geloof dat we allemaal zo'n beetje aan het tobben zijn met blogger, bij mij was ineens mijn foto weg had ik een driehoek anderen hebben een zwart stopbord ik zei al tegen Nel ik stop ermee hoor. Nu heb jij dit weer met je lettertype ik weet het niet meer hoor,maar je kaartje is weer zo lief je hebt er weer een schatje van gemaakt.Ik zit aan een Fairy te borduren en zondag komt er wel weer een kaartje voorbij van mij. liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony,
    Het is weer een schatje hoor en zĂł mooi met dat randje... je hebt er toch weer een te voorschijn getoverd...en even een pauze in lassen is ook wel eens fijn..
    Nog een fijne avond en voor straks..welterusten, liefs en groetjes Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer keigaaf Plony, mooie rand zit er om heen.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is harstikke leuk geworden. Bij mij zijn mijn schuine letters ineens gewone letters geworden. Snap ik ook niks van, verder gelukkig nog geen problemen.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    allereest dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog!
    En je kaartje is prachtig geworden, wat een mooie kleuren!
    En met de spookjes op je blog kan ik je helaas niet helpen. Op mijn blog is alles normaal.Nog wel tenminste..
    Ik hoop voor je dat het snel opgelost is!

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een poeppie weer, Plony!! Kan je helaas niet helpen met blogger. Suc6. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony, wat een schat van een Forever Friends kaartje..mooie rand erom heen ook!!
    Over blogger had in begin sinds de verandering/vernieuwing ook verschillende problemen maar sinds ik Google Chrome geinstaleerd heb gaat het beter ( afkloppen ).

    Veel stempel plezier met "Daisy" bij je vriendin..
    Groetjes vanuit een snikheet Italie Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje Plony, die rand ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Soms heb je van die dagen/weken dat je niet aan freubelen toe komt...
    Deze forevertjes is weer schattig!!!
    Ik had gisteren last van het lettertype op IE. Op Google Chrome was alles oké. En vandaag was het ook op IE weer normaal. Ik zou er dus niks aan doen en ff afwachten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een supertoffe schattige kaart is het geworden. Prachtige buitenrand.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje,heel mooi met het randje,
    Had ook de advertentie gezien maar verder is mijn blog nog goed.
    Kijk anders even bij instellingen.

    Succes en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje en een mooie kleuren weer. De rand er omheen is prachtig, mooi gedaan en dat maakt het tot een prachtig geheel. En mooie bloemen in de juiste kleuren, perfect!

    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ondanks de mindere flow toch weer een mooie kaart gemaakt, hoor! prachtig kader eromheen! Altijd zo lief die FEF plaatjes.
    Dat Blogger... ik heb dit niet, maar nu wel steeds dat ik handmatig mijn afbeelding moet centreren, of ik nou In Firefox blog of in Explorer, grrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schat van een kaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Hoi,

    Weer een hele mooie kaart. Ja we zijn niet anders gewend van jou.
    groetjes Bets.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je weer een Prachtige kaart gemaakt, Plony!! Die rand vind ik Super!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een superlief kaartje Plony!!
    Ik denk dat Blogger weer kuren heeft. Gisteren was mijn lettertype ook veranderd, vandaag was het weer normaal. Dus gewoon afwachten, kunnen we toch niets aan veranderen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooie, schattige kaart!! Prachtig gemaakt en de rand is ook supers! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een sweetie! Heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lief en schattig met een prachtige rand er omheen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een enig kaartje! Erg mooie rand zo langs de kaart en de kleuren zijn geweldig!

    Fijn dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart, superlief en die rand is echt supermooi erbij.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Absolutely gorgeous as ever... such a cute baby card. Thanks for joining us at Forever Friends 'Anything Goes' Challenge. Good Luck and hope to see you again for our next challenge.
    Diane x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een schat van een kaart Plony!
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel erg mooi Plony! Leuk ook die rand rondom...
    Bedankt voor het mee doen deze week bij Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje