Mijn vriendin......


Mijn vriendin Tineke en ik zijn al 35 jaar vriendinnen , dat zijn toch al heel wat jaartjes waarin we heel veel hebben meegemaakt en gedeeld.
Gisteren was ik jarig en morgen is zij jarig..........nu hebben we een paar jaar geleden bedacht dat een high-tea samen veel leuker is dan kadootjes geven als je zo dicht na elkaar jarig bent.
Ook deze keer gaan we een plekje zoeken waar een leuke high-tea  te gebruiken is.
Gisteren kreeg ik van haar een kaartje met een verhaaltje en de uitnodiging voor de high-tea en morgen geef ik haar de uitnodiging voor de high-tea (hihihi) maar ik heb er een klein tasje voor gemaakt om daarin de uitnodiging te doen.
Ik ben heel benieuwd wat of ze er van gaat vinden maar ze is nogal gek op vintage ( écht mijn vriendin zou je zeggen, hahaha) dus ik denk dat dit wel goedgekeurd gaat worden.

Hier komt ie dan.......


Mijn kleine kadootje voor mijn vriendin Tineke die morgen 52 jaar wordt en ik hoop dat we nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang vriendinnen mogen blijven.


Reacties

  1. Hoi Plony,
    Dat is heel erg mooi daar moet ze toch heel blij van worden.
    Groetjes en allebei van harte proficiat en maak er een leuke dag van
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,

    ...en al weer zo'n mooie creatie, je weet van geen ophouden... maar een schatje weer hoor en een leuk idee... Toppie...

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie, super super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Plony wat is dit Mooooooooooooooooi ik denk dat je vriendin dit niet verwacht wat gaaf zeg je bent en blijft gewoon goed in het maken van creaties liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plonie,
    Ook nog even bij jou rondgesnuffeld, ik heb aardig wat gemist de laatste weken.....wat een prachtige creaties! En nog van harte gefeliciteerd natuurlijk!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige mooie creatie heb je gemaakt plonie.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK vind hem prachtig daar zal ze heel blij mee zijn.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je vriendin zal die zeer zeker mooi vinden en heel blij mee zijn
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een prachtige creatie, daar is Tineke zeker blij mee. Wat een leuk idee om samen te gaan "high tea-en".

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt Plony!
    Nog vele jaren samen!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is heel erg mooi, en zeker een leuk idee om samen een High Tea te doen, lekker even bijkletsen......
    veel plezier alvast,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt Plony. Dat zal je dan langzamerhand wel weten wat ze mooi vindt, maar ik denk dat velen onder ons mooi vinden om te krijgen, ik wel in ieder geval (lol)
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Ik kom niet verder dan 'ohhhhh'en 'ahhhhh' :))
    Wat ontzettend mooi gedaan. Het kan niet anders of je vriendin is hier heel erg blij mee.
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig tasje heb je voor Tineke gemaakt, Plony.
    Daar zal ze zeker blij mee zijn.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig tasje Plony en allebei van harte gefeliciteerd en natuurlijk zalig genieten van de high tea!!
    Fijn dat jullie al zo lang vriendinnen zijn!!

    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik weet zeker dat mijn naamgenoot er superblij mee is. Dat zou iedereen zijn die zo'n schitterend kadotasje krijgt!
    Alvast een gezellige high tea saampjes ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wooow wat een schitterende creatie, een juweeltje!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAUW, zwijmel, zwijmel, daar wordt ik nog wel blij van. Echt een bjoetie en helemaal super fantastisch. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creatie heb je voor je vriendin gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohh . .wow. Wat heb je dat prachtig gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een bjoetie dat heb je prachtig
    gemaakt Plony superssssss
    En nog gefeliciteerd met je gdt bij
    the christmas challenge en dan maar zeggen kerstkaarten maken is niet mijn ding. Nou er komen pracht creaties uit die gouden handjes van je hihihi
    Love you Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ps Ik bedoelde dus kerstkaartjes maken in de lente zomer dan he.
    In de winter als het koud is vind
    jij het makkelijker, voor mij maakt het niet uit. Kerstmuziek aan en gaan.
    Doeiiiiidoeiiiiii ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke manier om iets in weg te geven1

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony

    3X gefeliciteerd.
    Hiep hoera voor je zelf (sorry 1 dag te laat)
    Hiep hoera gdt (echt verdiend)
    Hiep hoera verjaardag vriendin (prachtige creatie,
    fjjn om cadeau te krijgen

    Gezellige high tea swmen.
    grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie tasje heb je gemaakt! Helemaal geweldig!! Geniet van jullie High Tea, veel plezier en dat jullie nog heel lang vriendinnen mogen zijn! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Plony,
    Allereerst nog van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
    En wat een leuk idee om met je vriendin samen jullie verjaardagen zo te vieren saampjes, je creaties is weer geweldig!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Plony

    Wat een prachtig hart, daar is je vriendin vast heel erg blij mee.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Altijd leuk om van jou een cadeau kaart te krijgen. Weet ik uit ervaring hihihihihi Ook deze is weer zeer geslaagd.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig hart !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje