Nostalgie...


Daar ben ik weer met een kaartje........
jullie weten allemaal intussen wel hoe gek ik ben van vintage plaatjes en als er dan bij http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ een challenge is waar wordt gevraagd een nostalgisch plaatje te gebruiken.........ja.........dan ben ik NATUURLIJK van de partij.
Afgelopen zaterdag heb ik nog wat pionpapier aangeschaft en er is natuurlijk niets leuker dan daar mee aan de slag te gaan.  Alsof ik verder geen nostalgische plaatjes en papier heb, hihihi.
Ik ga het verder kort houden , slaap lekker allemaal en tot blogs....
liefs Plony.





Reacties

  1. Hallo Plony wat een prachtig vintage kaartje heb je weer gemaakt.
    Lief plaatje en het pion papier is en blijft zo mooi hé.
    De gehaakte bloem is prachtig,hoort helemaal bij deze stijl.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een super mooie kaart. Ik houd ook van vintage!! Zo leuk om te maken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Plony!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een schatje Plony! mooie mallen:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief plaatje. Ja het plaatje en het kaartje zijn lief.
    Wat een mooie takjes heb je gebruikt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa, dat is spekkie naar jouw bekkie! Mooi, mooi, mooi gedaan! Fijn dat je meedoet met DCL, Plony!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende vintagekaart Plony, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha das idd een uitdaging naar jou smaak, geweldig.
    je hebt je dan ook heerlijk uitgeleefd, vind het weer! een supermooi kaartje, je gaat lekker :)
    mooie vlinders!
    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart, bedankt voor je deelname aan DCL

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig Plony, mooi totaalplaatje hoor.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige Vintage kaart Plony

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk dat je volger bent geworden bij me en ja ik zie al dat leuks in mijn straatje al voorbij komen
    hem meteen iets van je mee genomen hihihihi de veer boven aan met de tekst die beweegt , hij is leuk
    hebben dezelfde smaak ik had deze blog achtergrond weken staan tot van de week ( heb he eens ander jasje gegeven)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HĂ©Ă©l mooi prachtig papier mooie details en als vanouds geweldig gemaakt Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje is het geworden, heel lieffffffff.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Plony,

    Wat een super schattig kaartje met het prachtige Pion papier en je mooie hoekjes en ...natuurlijk het plaatje. toppie.
    Nog 2 nachtjes slapen en dan...

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Plony,lief plaatje,geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi...ja deze challenge is ons op het lijf geschreven...;-)
    Schitterend is je vintagekaart Plony! Je weet het, ik hou ervan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt Plony, echt supermooi! Die vintage is echt een plaatje en die met die mooie Kerstboom ook, zo mooi allemaal, ik kan dit wel blijven zeggen steeds, top!
    liefs Hanny...nog 2 nachtjes..........

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is weer leuk Plony, leuk dat monochrome in je kaart. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig, ik hou van de kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig werk weer Plony

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg mooi en nostalgisch kaartje !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony

    Ik ben er helemaal weg van, heel mooi plaatje en supermooi papier, mooie mallen en een lief gehaakt bloemetje.
    En ik ben ook helemaal weg van die oranje suporter op je blog, wat een knap ventje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is weer een TOPPERTJE, Plony!! Succes met de challenge.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige vintagekaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart met mooie kleuren!!
    Fijn dat je meedoet bij DCL!
    Groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi, mooi. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. SCHITTEREND plony
    bedankt voor je deelname aan DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw Plony wat schitterend gedaan. :))Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje