Paars.....


Hallooooooooo......

hier is weer de volgende.........

een kaartje gemaakt voor de challenge bij http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.nl/ .
Er wordt daar gevraagd om een kaartje te maken waarbij de hoofdkleur paars is.
Onlangs heb ik met mijn vriendin Bets zitten kleuren met de potloden en toen heb ik de magnolia ingekleurd die ik nú heb gebruikt op mijn kaartje.
Bets is inmiddels een verslaving rijker, hihihi en ik ben nu een kaartje rijker.
Het blijft toch leuk om af te wisselen met het inkleuren tussen potloden en copics, ik vind het allebeei supergaaf om te doen.

Nou meisjes, daar komt ie dan.......

morgen kom ik bij jullie terug met mijn eerste kaartje als Gastdesigner bij CCWS.
Tot morgennnnnnnnnnnn....................Plony.


Reacties

  1. wow, wat een beauty in mijn favo kleurtje. Weer prachtig afgewerkt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes en creaties maak je Plony. Ik ga je volgen! Succes met de challenge. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo wijfie wat heb je weer een lieve kaart gemaakt en je maakt mij zo nieuwsgierig wat CCWS betreft je bent er wel heel druk mee denk ik, maar je kaarten zijn een lust voor het oog dus genieten keer op keer. liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. paars is en blijft een mooie kleur voor kaarten
    de stempel is erg mooi ingekleurd
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent niet bij te benen Plony!
    Wat staan er toch weer een mooie kaarten bij. Hoe langer je er naar kijkt hoe meer je ziet. Geweldig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje weer!

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is weer een prachtige creatie die je gemaakt hebt Plony. Heel erg mooi gedaan

    groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt een prachtig kaartje weer.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW... wat een schattig kaartje, je bent weer goed bezig zeg...
    Deze met potloden is ook errug mooi ingekleurd, complimenten weer...

    Fijne dag, liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauuwww... wat een mooie kaart!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent&Prisma.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een mooi kaartje en wat mooi ingekleurd,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauzers Plony, wat een prachtkaart. Het kant past er heel goed bij, supermooi vind ik hem. Leuk dat je meedoet bij Derwent & Prisma, ik wens je heel veel succes en hoop dat je de volgende keer weer meedoet. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh en deze is ook al zo mooi weer, ik blijf die kleur paars zo mooi vinden. Meis wat maak je toch mooie kaarten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem helemaal leuk. Die sketch die je gebruikt hebt is helemaal geweldig. Ga ik eens namaken als je het niet erg vindt. En ja paars blijf ik ook altijd heel erg mooi vinden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend,lief dat meisje,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou je kaartje is erg leuk geworden heel leuk sfgewerkt ook met al die tierelantijntjes echt plony heel leuk.
    Mooi kereltje is Ayden wees der maar zuinig op.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje