Strak....


Goeiemorgen.....
ondanks dat ik een heel druk weekend heb, toch weer een kaartje gemaakt en daar zijn een paar nachtelijke uurtjes voor gebruikt..........er waren er toch genoeg, hihihi.

Bij http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ hebben ze een sketch...


en ik dacht yesssss......ik ga het nog eens proberen......een strakke kaart!
Ik kijk altijd mijn ogen uit op sommige blogs waar dan zulke geweldige strakke kaarten worden gemaakt en dat wil ik dan ook wel eens.....
Strak.....sketch......wit + 1 andere kleur........in mijn geval natuurlijk roze......

Helaas is het kaartje net als mijn figuur....daar wil ik ook al 30 jaar STRAK maar STRAK en PLONY gaat  denk ik niet samen, hihihi. Het is wéér niet gelukt.....maar mijn mannetje zegt dan altijd ach meis....dan ben je nog niet slecht (hihihi) dus dat denk ik dan maar van dit kaartje.......niet strak maar dan ben je nog niet slecht......???????.......hoop ik.
Eigenwijs als ik ben ga ik natuurlijk dit kaartje wél mee laten doen aan de challenge, hij heeft me tenslotte niet voor niets vannacht gezelschap gehouden.
Dan ga ik mij nu opmaken voor een bezoek straks aan mijn schoonvader, het is tenslotte vaderdag en daarna ga ik met mijn dochter naar The Little Mermaid en gaan de mannen lekker bbq-en.

Fijne dag allemaal en dankjewel voor jullie trouwe bezoekjes en de lieve reakties steeds weer op mijn creaties en mijn  "verhaaltjes". Het blijft heerlijk om te lezen allemaal.
Liefs Plony...........en nu natuurlijk nog mijn niet-strakke-kaartje....hahaha


Voor MIJN doen....bést strak........



Reacties

  1. Best strak...best Plony...best prachtig en schitterend en mooi en weer eens het bewijs dat strak ook heel mooi kan zijn....
    Voor mij heb je al gewonnen hoor!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best strak voor jou doen,maar zeker niet minder mooi.
    Leuk met de gehaakte bloemetjes.
    En wat ons betref ieder en alles kan niet even strak zijn.
    Lekker genieten.
    Gezellige dag nog en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Plony,nou meis hij is geslaagd hoor,vind hem echt strak.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is toch prachtig geworden Plony. Erg leuke verwerking van die sketch vind ik. Mooi zo met dat plaatje van die ballerinaschoentjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, leuke verhaal erbij, Plony. Voor jouw doen inderdaad best strak! Mooie kaart, lief papier, prachtig plaatje en mooie bloemetjes. Een mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naar jouw gewoonte is ie best strak Plony! Je kan maar doen waar je je goed bij voelt meid! Dat is nog altijd het belangrijkste! Mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doordat het niet zo vol staat vallen de mooie bloemetjes bijv. op, die anders nauwelijks zichtbaar zijn, mooi gedaan hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,

    De kaarten van je van de laatste week bekeken, mooie dingen heb je gemaakt.
    Tja dat je moeite met strak hebt: daar hebben er meer last van hihi.
    Als je dat lastig op je kaarten weer te geven, vind ik het goed van je dat je het probeert. Dat het niet helemaal je ding is kan. Uiteindelijk doe je de dingen die je het meest bij jou liggen.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje!
    Fijne zondag, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wel strak niet strak meid wat maakt het uit, je kaartje is een schatje geworden Plony.
    Veel plezier biij the little mermaid. Wij mijn dochter en ik gaan er 26 juli ook heen ik heb er heel veel zi in. Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel strak niet strak meid wat maakt het uit, je kaartje is een schatje geworden Plony.
    Veel plezier biij the little mermaid. Wij mijn dochter en ik gaan er 26 juli ook heen ik heb er heel veel zi in. Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi weer.
    Inderdaad een strak kaartje maar toch een plaatje !!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,

    zeker strak, maar supermooi!
    Mag ook wel eens hé!

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja Plony om de waarheid te zeggen zie ik toch liever je andere creaties, hij is wel mooi je kaart maar ik mis zoveel.Een ding is zeker het zijn wel Plony's kleurtjes, het is echt wennen hoor!!!! lief strak groetje Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony

    Ik vind hem best strak en ook heel mooi.
    Mijn vriendin is pas met haar dochter naar die musical geweest en vond hem prachtig.
    Geniet ervan, fijne dag.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Plony.

    Ik kijk nu voor het eerst op je blog en ken je manier van werken nog niet. Maar dit kaartje vind ik erg leuk geworden.

    Groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart bedankt voor je deelname aan DCL

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi strak kaartje Plony,

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony,
    ..ik vind de kaart voor jouw doen best wel heel strak.. haha..nee zonder gekheid ik vind hem keileuk.. geniet van de Little Mermaid.. liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart is het geworden, Plony! Dit is best wel een strak kaartje hoor. Zeker met jou creativiteit is dit best lastig te maken. Je bent nu eenmaal gewend om de kaart helemaal te versieren met allerlei dingen. Ook je vorige creatie is Prachtig!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou Plony, ik vind je kaart geweldig! Helemaal super! Veel plezier bij the Little Mermaid. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een fijne creatie Plony.
    Geen Plony stijl, maar ook wel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vindt hem in ieder geval heel erg goed gelukt en erg mooi plony
    bedankt voor je deelname aan DC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een mooi kaartje is het geworden, strak is ook niet echt mijn ding hihi. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vindt hem super

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi kaartje Plony, en ik vind het kaartje best strak hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind hem strak en stijlvol, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben niet de enige " kaarten -maakverslaafde " die soms nachtwerk doet...Soms vliget de tijd gewoon voorbij! Lief kaartje Plony..

    Lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ziet er prima uit PLony
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind het een schitterende kaart hoor Plony !! Mij lukt een strakke kaart ook nooit :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind het een heel leuk kaartje, Plony. Strak of niet.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een gezellig verhaaltje Plony ;-)
    Ik vind je kaartje prachtig! En toch best strak...hihi...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wahahah, Plony wat mij betreft missie geslaagd. Ik doe het je niet na!! Prachtig hoor. Heb je genoten van de Little Mermaid? liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk verhaaltje, heb erg gelachen. En je kaart ziet er super uit.
    groetjes Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi kaartje, hoor!
    Grappig dat iedereen toch z'n eigen stijl heeft...
    Succes met de challenge!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een hele mooie kaartje Plony. Omdat het wat rustiger is oogt het heel stijlvol! Chique hoor! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. even kijken of ik nog kan reageren

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hahaha, wat heb je dat leuk geschreven zeg, zit gewoon met een lach achter de computer. En ik vind je kaartje best strak hoor, moet het nog strakker dan ;>). Heel veel succes met de challenge.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zeer geslaagd Plony! Erg mooi zacht kaartje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zeer mooi kaartje! Zachte kleur en niet teveel tralala :-)
    Heel, heel mooi Plony!

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een geweldig verhaal en voor jouw doen is het een "strak" kaartje hoor. Ik vind hem supermooi. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heel erg mooi hoor en inderdaad erg strak. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hahaha, jij kunt er een grappig verhaaltje omheenbreien! :) je kaartje is erg mooi! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een hele mooie kaart is het geworden in die tint.
    Dank je wel voor je deelname bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik vind het een prachtige kaart Plony enne....strak genoeg hoor!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje