Sunshine award


Goeiemorgen allemaal......
 Ja....ook ik heb een Sunshine Award gekregen....van Pouwla.
Ik vind dat natuurlijk superlief van haar maar ik heb haar laten weten dat ik de regels die bij deze award horen niet ga uitvoeren. Ik heb van diverse bloggers begrepen dat ze de awards een beetje moe worden en ik vind het dus moeilijk om mensen uit te kiezen om deze award aan door te geven.
Eigenlijk verdient gewoon iedereen een award want we doen allemaal super ons best om te laten zien waar we zo graag mee bezig zijn.......onze hobby.
Deze award dus voor jullie ALLEMAAL, vind je het leuk om hem te vermelden, ga gerust je gang.

Wat ik vandaag wél wil doen is 1 blog eens in het zonnetje zetten....

http://gheasknutselkaartjes.blogspot.nl/ .......

Ghea is al 719 dagen mijn hobbymaatje op het Hobbyjournaal en daar ben ik al die tijd al superblij mee. Ons contact is al vanaf het begin heel leuk en ik hoop dat dat nog heel lang zal blijven.

Ghea heeft vanaf december 2011 haar eigen blog en maakt hele mooie dingen dus ik zou zeggen.....ga eens bij haar kijken, ik weet zéker dat ze dat heel leuk gaat vinden.
Doe haar maar de groetjes van mij, haha.

Nou Ghea..........in het zonnetje....... en neem JIJ dan de award maar mee, je verdient hem echt!
Liefs van Plony.



Reacties

  1. Nou ik neem je award mee hoor Plony, ik ik vind het ontzettend lief dat je mijn blog in het zonnetje hebt gezet SUPERRRRRRRR
    Dank je wel, en ik weet zeker dat we nog heel lang maatjes zullen zijn. En jammer van mijn kaartje he, maar ik snap niet altijd wat ze op die engelse site s bedoelen, dus dacht ik ik gok het maar en helaas het was niet goed jammer.
    Fijn weekend liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh wat lief van je en Ghea je verdient het hoor. Je ben altijd zo'n trouwe volger en je maakt hele mooie creaties.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje