Vakantie.......


Hallo, het is weer zover.......tijd voor een nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies en deze keer is de uitdaging.......VAKANTIE.
Trek alles eens uit de kast wat je kan gebruiken voor een vakantiekaartje en laat ons eens zien wat voor jou het vakantiegevoel is , we zijn natuurlijk weer heeeeeeeeel benieuwd waar jullie ons mee gaan verrassen.
Er is , zoals altijd , weer een leuke prijs te winnen dus......wat let jullie nog......aan de slag.
Heb je inspiratie nodig ga dan ook eens bij mijn mede-designteamleden kijken  ( de namen staan aan de rechterzijkant op mijn blog ) want ze hebben weer hele mooie kaartjes gemaakt.
Dan rest mij nog jullie veel succes te wensen en dan ga ik mijn eigen kaartje showen.......

Parijs..........oooooooo zo geweldig.........nodig mij uit om mee te gaan en ik heb mijn koffer al gepakt, hihihi.


Jullie kunnen je kaartje mee laten doen tot 29 juni 18.00 uur......doen!!!!!!!

Reacties

  1. Laat je kaart maar niet aan oudste dochter zien, want dan wil ze meteen weer terug naar Parijs. Al vond ze Disneyland Parijs geen bal aan.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schitterende kaart weer Plony,heeeeel erg mooi!
    Wat was het gezellig gisteren en wat zijn we verwend, ik heb genoten hoor!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh la la , tres magnefique...of zo iets. Mooie Parijs kaart schattig Magnilia-tje..
    Zal kijken of ik kan meedoen..
    Ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had je kaart al bewonderd op het blog van DMCC. Wat istie leuk!!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh Plony wat een heerlijk kaartje. Ik ga gelijk m'n koffers pakken, krijg meteen zin in de vakantie, LOL!! Nee zonder gekheid, ik vind hem helemaal supers chitterend. Deze heeft voor mij weer een hoge wowfactor!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je Kaart is weer een plaatje Plony leuke kleuren mooi stempeltje en misschien kan je je man wel overhalen en gaan jullie lekker saampjes naar Parijs? Goed idee toch!!! liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer leuk ik bedoel prachtig Plony, en Parijs, helemaal leuk, ben pas geweest en wil zo nog mee terug hoor.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf met die carte postale en de Eiffeltoren erbij!Mooie kleurtjes ook!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie Plony!
    Heel mooi met die Eifeltoren en kleine vlindertjes!
    Een fijn weekend
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel, heel mooie kaart Plony.
    Zij doet ons verlangen naar vakantie...

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart. De nieuwe stempels vind ik ook zo mooi. Heb hem ook gekocht.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een supermooi kaartje Plony!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooi kaartje Plony

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supermooi kaartje Plony, PRACHTIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige easelkaart, Plony. Leuke details heb je toegevoegd. Heel mooi geheel.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga met je mee Plony. Nog ff mn koffer pakken ;-)
    Wauw wat een geweldig kaartje! Leuk met de post-card en de Eiffeltoren.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart, erg leuke
    uitdaging vakantie. Ik ga eens na denken wat ik zal gaan maken.
    Fijn weekend liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow wat een mooie kaart.je waant je bijna echt in Parijs.Het is een plaatje.
    Fijn weekend knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend leuk kaartje.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het kaartje is net als je nieuwe blog lay-out prachtig.

    Fijn weekend

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart Plony,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige vintage look op je kaartje, krijg gelijk zin om mijn koffers te pakken. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig!! Wat een mooie details!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heeeeeeel gaaf!
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super mooie vakantie kaart Plony! Prachtige details en een leuke met de Eifeltoren erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw.... wat een super leuke kaart!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig vakantiekaartje, heel leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Plony

    Wat een schitterende vakantiekaart, ik ben dol de romantische stad Parijs.
    Je kaartje is ook erg romantisch.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je kaart is geweldig! Super met de Eiffeltoren. Ik krijg gelijk zin om te gaan. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Wil meteen mijn koffer pakken en mijn dochter staat al klaar (wow shoppen in Parijs .....) Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hij is helemaal het einde!!!!!!!!!!!!!!
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw Plony!

    Wat een schitterende kaart weer!
    Magnolia is helemaal toepasselijk bij het 'parijs' thema op je kaart, ze hoort er helemaal in thuis en is prachtig ingekleurd!
    En afgewerkt met prachtige details!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  33. het is een hele mooie vakantie kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje