You are my sunshine......


Hallo.......
genieten jullie er ook zo van dat je lekker in de tuin een kom koffie kan drinken of lekker je boterhammetje op kan eten???
Heerlijk hè, ik was er echt aan toe maar ik overdrijf dan altijd een beetje en wil van alles en nog wat opruimen en schoonmaken buiten met als gevolg dat ik nu met roodverbrande wangen en hals maar even lekker binnen mijn hobbykamer in ben gedoken.
Ik had nog een kaartje half klaar liggen en die heb ik nu afgemaakt. Zometeen ga ik weer lekker naar buiten maar nu onder het zonnescherm en niet meer in de zon.

Ik heb een kaartje gemaakt wat ik mee wil laten doen aan de challenge bij:
http://justmagnolia.blogspot.nl/ : Summer colours
en bij :
http://simplymagnolia.blogspot.nl/ : Garden blooms

Lekker veel oranje gebruikt en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat dat een hele leuke kleur is om mee te werken, ik ben nogal van de roze.........

Ik wens jullie nog een fijne dag verder en neem mijn spulletjes mee en zit weer in de tuin!!!!!!
Doeidoeiiiiiiiii.
Liefs Plony.








Reacties

  1. Heerlijk dit weer hè. Echt genieten. Je kaartje straalt je ook toe. Echt super deze zomerse tinten. Heel erg leuk gedaan zo deze trapjeskaart.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuttuttut wat een lieverdje!!!!!!!
    Hij is geweldig Plony.....en die kleurtjes!!!!!! En Tilda zo geweldig gekleurd...Dikke complimenten hoor!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk kaartje....laat de zomer maar komen!!!
    liefs, Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer geweldig! Super modelletje. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf gedaan Plony.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje Plony,laat de zon maar elke dag schijnen...

    Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Plony en de kleuren spatten van het scherm af die zijn gaaf, het is weer een super creatie.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, eindelijk kunnen we weer even van het mooie weer genieten. Prachtige kaart heb je gemaakt, de kleur oranje maakt het een vrolijk kaartje.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwww Plony
    wat een schitterend kaartje!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Plony wat heb je dit prachtig gemaakt. Wat geweldig met dat trapjeseffect (ja zover ben ik nog niet hoor in kaartenland, ik zie overal zulke mooie ingewikkelde creaties hahaha maar dat komt vanzelf wel). Ik vind het een superkaart. Succes met de challenges.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Plony.
    Lief dat meisje,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kaart . . .prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    PRACHTIGE trapjeskaart ☺☺☺. Oranje op je kaart en rood op de wangen, maar wel LEKKER toch?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een mooi stukje creativiteit! Niet blozen Plony want dat doe je nu toch al! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja heerlijk al dat buiten zitten :)
    en dat oranje is ook wel errug vrolijk hoor, dat gaat je id goed af!
    vind het weer een superleuk kaartje!!
    groetjessssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk model, schitterend gemaakt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Plony

    Het is een mooie en frisse kaart die je gemaakt hebt, prachtig hoor. Ik ben ook niet zo "van het oranje" maar deze is wel heel erg mooi gemaakt, alles prachtig op elkaar afgestemd.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk is je trapjeskaart Plony! Ook de vorige kaarten zijn weer prachtig.
    Ik heb de laatste dagen weinig tijd gehad dus niet geblogd. Ook geen tijd om van de zon te genieten,..jammer.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony,
    .. inderdaad wat een schattig kaartje weer... mooi ingekleurd de Magnolia en... een leuk model kaart.. Mooi weer ?? Ik heb vanmorgen nog de CV aan gehad...
    het was gewoon koud hier...

    Fijne avond, lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gemaakt Plony, en je oranje is prachtig hor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Net zoal de zon een stralend kaartje.
    Lekker zomers met deze kleuren.
    Erg leuk met die trapjes.
    Ik heb ook in de tuin bezig geweest, maar aan 't wieden.
    Buiten het kaartje van gisteren dat ik vandaag geplaatst heb nog geen nieuwe klaar. Je kan niet alles tegelijk hé, ook al zou ik dat dikwijls wel zo willen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Plony en ik heb vandaag lekker genoten van het zonnetje.

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een beauty heb je weer gemaakt. Een heerlijk zonnig kaartje; moest werken dus heb er helaas niet veel van meegekregen. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig,net zo stralend als het weer van vandaag!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo'n heerlijke kaart Plony. Die verschillende flapjes die telkens zo mooi versierd zijn, je hebt weer een prachtwerkje gemaakt.

    Fijn dat je meedoet met de simply magnolia challenge!

    Groetjes en fijn weekend,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje