Zomaar een kaartje......

Ik kom jullie een kaartje laten zien met een plaatje van Christine Haworth. Ik vind de plaatjes altijd zo schattig en had gewoon even zin om er een kaartje mee te maken. Gewoon zomaar, niet voor een challenge maar gewoon voor de fun....en voor de kaartenbak, haha.

Ik weet niet zo goed hoe ik moet plannen om een berichtje op een bepaalde tijd op mijn blog te krijgen dus dat ga ik nu eens uitproberen met dit bericht.
Ben heel benieuwd of ik hem morgenochtend om 8 uur op mijn blog kan laten verschijnen.
En anders word ik gewoon verrast wanneer hij dan wel erop komt.....of ik moet hem er alsnog zelf opzetten.
Test!!!!!!!

Maar eerst mijn foto toevoegen van mijn kaartje......

daar komt ie weer!!!!!!!



Liefssssssss, Plony.

Reacties

  1. OOOOOOOOOOOh en deze is ook lief ik heb wel door dat jij goed bent in computers knap hoor!! liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook schitterend Plony,lief dat plaatje,mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony,
    Wat heb je weer 2 snoezige kaarten gemaakt en ja.. die Christine Haworth plaatjes zijn zoooo.. schattig..
    Lekker.. gezellig shoppen met je dochter en... je zu wel gek zijn als je de hobbywinkel voorbij zou lopen... haha.
    Fijne dag, lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn inderdaad schattige plaatjes die zijn zo weer uit je kaartenbak verdwenen. Dat weet ik zeker wie wil er nu niet z n lief kaartje hebben.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, fijn weekend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje !! Wat een lieve afbeeldingen zijn dat .... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaart, ik vind het plaatje zo lief.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje