Alles mag.....


Hoi allemaal.......

ik ben nog steeds druk met mijn geurharten maar deze keer zijn het geurzakjes geworden......dat mocht ook.
Na de knalgele kaart is dit wel weer een Plony-ding maar dat weten jullie natuurlijk al lang, hihihi.
Sommige dingen doe je toch het liefst en bij mij blijft vintage toch bovenaan staan en daarna komt absoluut mijn voorliefde voor Magnolia-stempels op een goede 2e plaats.
Ook bij het maken van magnolia-kaarten kan ik heel goed mijn frutsels kwijt en ik denk dat dát écht Plony is, ik moet een beetje kunnen plakken met mijn kantjes en mijn roosjes, hihihi.

Ik stond weer met een kaartje in "mijn Hobbykaart" maar ik vind het zelf zo'n verschrikkelijk ding dat ik die jullie maar niet voor ga schotelen. Ik heb mijn abonnement op het magazine niet meer verlengd want ik denk dat ik dat blad langzaamaan wel ben ontgroeid. Het was leuk maar ik heb het wel gezien nu.

Dan nu mijn geurzakjes maar......dat lijkt me een béter idee......
Met deze geurzakjes wil ik meedoen met de challenge bij http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/ waar ALLES MAG.


Nr. 1


en Nr. 2


en dan wens ik jullie allemaal nog een fijne dag verder.
Tot blogssssssssssssssssssssssssssssssss. Liefs Plony.

Reacties

  1. schitterend !! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi weer Plony!
    veel succes bij de challenge!

    Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,

    ooh, die zijn leuk zeg!
    De bovenste vindt ik het mooist, maar dat zal de kleur wel doen denk ik. Ze zijn zo leuk dat je ze bijna kunt "ruiken", hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind ze allebei prachtig, maar mijn voorkeur gaat uit naar de tweede om de kleur dan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar deze zien er toch weer super geweldig mooi uit.
    Ook ikke hou heel veel van die frutselkes, maar 'k vind dat het een ander altijd beter kan dan ikzelf, dus zoveel kom je het bij mij niet tegen.Ik geniet er toch weer heel veel van van dit te zien.
    Schitterend gemaakt Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dit is echt jouw stijl, je hebt het weer geweldig mooi voor elkaar gekregen! Succes met de challenge! Je gele kaart vind ik ook gaaf, ik vind het weer eens heel wat anders en dat is zoals jezelf zegt ook zo leuk. Die katjes doen het goed erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad weer echt Plony creaties,super goed gelukt weer meisje,en wat dat blad betreft,misschien is het wel goed dat je ermee stopt.Soms is er weer eens tijd voor iets nieuws toch???
    Fijne zondag nog liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuke zakjes Plony, vooral het onderste zakje vind ik erg leuk.
    Fijne zondag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is inderdaad echt mooi en zeker jou ding,het zijn allebei toppertjes al ga ik zelf voor de eerste,de kleur en opmaak daar hou ik wel van.
    Wat het hobby tijdschrift betref daar ben ik ook al een poosje mee gestopt.
    Koop maar zelden een tijdschrift meer als je de prijs bekijk en zie wat er instaat daar kan je andere leuke hobby spulletjes voor aanschaffen.

    Nog een fijne dag en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creaties plony
    ik vind ze beiden erg mooi

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijke en mooie geurzakjes Plony!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn prachtig Plony, ben dan ook nog nieuwsgierig naar de geur hihihi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie geurzakjes Plony, vooral nr 2 vind ik super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij bent ook niet bij te houden zeg.En alles weer zo mooi. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Plony wat heb je weer 2 schitterende geurzakjes gemaakt, zo mooi om te zien, je kan er naar blijven kijken zo mooi. Moest wel even lachen om je dat je schrijft dat je die kaart die is geplaatst hier maar niet laat zien omdat je het zelf spuuglelijk (nou ja weet niet of je dat woord gebruikte)vond, geloof er niets van want alles wat ik van jou tot nu toe heb gezien ziet er altijd geweldig uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supergaaf Plony!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze mooi geworden!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,wat heb je je weer heerlijk op z'n Plony's uitgeleefd op die zakjes.Ze zien er stikleuk uit als ze maar half zo lekker ruiken zit het nog wel snor,succes met de challenge,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowwww Plony,Wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee geweldig mooie geurzakjes, prachtig gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony,
    Ik heb het kaartje in de mhk zien staan en ik vond het de mooiste die er tussen stond hoor!!
    Maar wat dat blad betreft, ik heb nog geen half jaar een abonnement en ook ik ga 'm niet verlengen.
    Maar goed, deze creatie is ook echt weer prachtig!!

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony,
    Ik heb het kaartje in de mhk zien staan en ik vond het de mooiste die er tussen stond hoor!!
    Maar wat dat blad betreft, ik heb nog geen half jaar een abonnement en ook ik ga 'm niet verlengen.
    Maar goed, deze creatie is ook echt weer prachtig!!

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Even rondgekeken wat je deze week zoal gemaakt hebt. Dat is heel wat zeg. Die geurhartjes vind ik zelf heel mooi, iedere keer is het weer anders. Heb je gelijk een reden om in je hobbykamer bezig te zijn.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beeldschoon!!!!!!!!!!!!!!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een beeldschoon geurzakje Plony! En die lenen zich uitstekend voor Vintage! Bedankt voor meedoen met de Challenge van HobbyVision en succes! Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje