CANDY-TIME!!!!!!!!

Hallooooooooooooooooo,

Het is candy-time!!!!!!!!!

Ik ga een candy weggeven....


Inhoud:

pretty papers bloc Birds & Flowers van MD
Flower Box van Petaloo
Vlinders van Petaloo
Cutting & Embossingmal van Lin & Lene Design


Wie het wel wat vindt nodig ik uit om mee te doen.
Ik wil proberen de 200 volgers te gaan halen en wanneer dat een feit is dan gaat de candy eruit.

Wat zou ik graag willen met betrekking tot jullie deelname aan mijn candy.....

1   je moet volger zijn of worden
2   vermeld mijn candy in de zijkant op je blog
      voor mijn volgers op HJ vermelden bij je profiel aub
3   ik wil graag dat jullie zélf je kans in handen nemen en vraag jullie om te vertellen in een reaktie
      bij dit bericht hoeveel pageloads ik volgens StatCounter.com Reports had in de week van 25 juni-      1 juli.
      Het gaat dus om het totaal aantal keren dat mijn pagina is "geladen" volgens de teller op mijn
      blog alleen in DIE week dus. Niet het totaal op mijn teller.

Ik krijg elke week een berichtje van Stat Counter dus ik kan er niet mee sjoemelen.
Wie het aantal het dichtst heeft benaderd wint mijn candy dus dat wordt weer gokken meisjes!!!!!
Niet een aantal aangeven wat al door een ander is gezegd aub want dan geldt het antwoord van degene die eerst was.

Nou......op naar de 200 dan maar en jullie succes met het gokken/raden/uitrekenen......ik houd het weer met belangstelling in de gaten.

Dit bericht blijft voorlopig bovenaan staan dus voor nieuwe berichtjes even naar beneden scrollen.

Liefs Plony.

Reacties

  1. wat een leuke candy geef je weg. Je volger was is ik al, want je maakt echt hele leuke en aparte dingen. ik doe dan erg graag mee om een kansje te wagen

    succes met het behalen van de 200 volgers......liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Plony wat een mooi andy geeft je weg zeg, daar waag ik graag een gokje voor. Geen idee wel aantal ik zou moeten gokken, pff 150 keer?? Succes verder met je blop en ik kom graag af en toe een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke candy Plony.
    Ik ga hem een mooi plekje geven.
    Ik denk dat de teller dan 221 aangeeft, ruwe schatting met je HJ vrienden erbij.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony leuke candy geef je weg.
    Ik gok op 167 keer bekeken.
    Succes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry dat was ik even helemaal vergeten in te vullen
    van 25juni tot 1juli.
    dat is precies 1week. ik denk 421blog hits

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,
    leuke candy meis! Graag waag ik een gokje.
    Ik weet bijgod niet wat statcounter is dus ik gok maar wat, hihi.
    183.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,

    Ik wil voor deze super candy toch ook wel een gokje wagen.
    Ik denk dat je precies 400 bezoekers gehad hebt.
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie candy Plony, wil dan ook graag een gokje wagen.
    Ik denk dat je blog 600 x is bezocht.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke Candy Plony. Erg mooie spulletjes zitten erin. Ik heb geen idee wat ik moet gokken dus ik doe maar wat. Laten we het houden op 218.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    Wat een leuke candy weer!
    Ik doe ook graag mee en plaats hem dadelijk op mijn blog mar waag eerst even een gokje.

    Ik gok op 527 hits!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,

    Wat een prachtige Candy ga je weggeven. Wil graag een kansje/gokje wagen. Je hebt al aardig wat volgers, dus ik denk dat je wel rond de 750 komt in een week. Ga je prachtige Candy op mijn blog plaatsen.

    Op naar de 200 volgers.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry wijfie nu snap ik het even niet meer wat is Stat Counter, ja de leeftijd hè ik geloof dat ik af moet haken. Maar lieve Plony voor mij maakt dat niet uit je bent en blijft mijn toppertje en je bent al zo goed voor mij. dikke knuffel Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke candy Plony en daar doe ik graag aan mee.
    Hij gaat in mijn sidebar.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankje Plony!!!! Op naar de 200 en ik denk dat de pageloads voor die ene week 222 is geweest. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op naar de 200, hihi ik zal al blij zijn met 20 volgers. Maar goed de tijd zal het leren. Ik vind je blog in ieder geval super en wil graag meedingen naar deze leuke candy.
    En het aantal, moeilijk in te schatten want je blog wordt ook bekeken door niet-volgers, dus denk dat het best wel hoog ligt. Ik gok zo rond de 1300x bekeken per week.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is me gelukt Plony zonder de hulp van Cindy, ik ben echt in mijn knollentuintje joepie
    Ik denk dat je in een week 1899 bezoekers hebt gehad
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie candy heb je voor 1 van ons in petto Plony!
    Ik doe graag mee. Het aantal pageloads gok ik op 279. Pff...best moeilijk ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik denk dat het 1000 keer is bekeken.
    Op naar de 200 volgers die je vast snel zal hebben met zulke mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony,

    ... Op naar de 200 volgers, ik heb de candy bij mijn profiel op het HJ gezet..
    Aantal keer bekeken 350 keer, eigenlijk geen flauw idee..
    Lekker benauwd hier, bij jullie ook ??

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Plony
    Laat ik ook maar eens een gokje wagen, nooit geschoten......blablabla.
    Aangezien ikzelf ook vaak bij je kom kijken en ik vele reacties zie denk ik/ gok ik dat je site die week wel minstens 1380 keer bezocht is.
    Ik zal bij mijn profiel ook iets over je candy zetten;)

    liefs Hanny p.s. PRACHTIGE cadeautas voor je zus, schitterend, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Plony,nice to meet you,I'm your new happy follower:)
    I found your wonderful blog while leaving comments on my friends blogs.
    For me the number is possible be 310:)
    I added your candy image and link to you on my sidebar:)
    Thanks for the chance to win:)
    Hugs,
    Sonia
    (If you visit my blog I'm very very happy:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony, wat een moeilijke opgave zeg!! Ik kijk zelf iedere dag bij jou en als al je volgers (200 rond dit tijd) dat doen zit je al op 1400. Dus ik denk 1399 keer. Ga nu reclame voor je maken op mijn blog.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hi Plony, nou meid dat gaat je toch lukken ,ik vind je candy heel prachtig en doe graag mee hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik denk 1133 keer. En op naar de 200 volgers. Het is trouwens een prachtige candy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Plony
    kom al vaker op je blog maar was nog geen volger en ben dit gelijk maar geworden.
    Wat een leuke candy geef je weg en wil graag meedoen.
    Ik denk dat het er 1010 zijn
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Plony,

    Prachtige blog. Mooie kaarten maak je. Ben volger geworden en heb je Candy in mijn sidebar gezet.
    Ik gok erop dat je teller op 313 staat.

    Op naar de 200 volgers. Suc6!!

    Lieve groetjes,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Plony,

    Wat een geweldige candy. Ben volger geworden en je candy staat in mijn sitebar.
    Ik denk dat je 813 kliks hebt gehad.

    Mvg Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Haaa Plony
    ik heb je ook op hj, hoop dat ik het daar goed heb gedaan, wat een leuke Blog heb je zeg, ben er wel mee bezig heb het al aangemaakt haha , maar om hem zo mooi als jou te krijgen zal nog wel heeeeeeeeeel lna duren haha, suc6 met de 2oo te behalen, groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Plony,
    Ik heb eens even gekeken hier,
    maar dat ziet er leuk en goed uit.
    Geweldig,
    kom echt weer een keertje terug kijken hoor,

    groetjes van Barbera

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Plony nou ik of jij eerlijk gezegd kwam me tegen op HJ en ben dus nu volger geworden van je mooie creaties en ja wat betreft je candy TOPPIE, maar heb geen idee dus maar waag een gokje dus ik zeg 1111 maal bekeken.

    Liefs van Jolanda en op naar de 200

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oef, moeilijke opgave, je blog is echt super om te bekijken, dus ga ik voor 1000!
    Ik vind het geweldig dat je zo'n mooie candy voor ons hebt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geen idee 246 zeg maar wat lol
    doet wel lekker mee :P:P
    liefssssss xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Plony, wat een gave candy. Ik doe graag mee en gok op 468
    En ik ben net volger geworden.

    Groetjes Ilonks

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi, Plony wat een enige candy, ik denk 381 en op naar de 200 volgers.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Plony,
    Ik kwam viavia op je blog terecht en zie dat je een leuke candy open hebt staan, daar doe ik graag aan mee, want ik wilde toch al volger bij je worden. Leuk, zo'n vraag. Ik ga voor 555 pagehits in die week.
    Groetjes en ik ga zeker vaker langskomen!
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi plony,

    Zo weer terug van vakantie.
    Leuke candy, ik denk 667

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi plony,

    Zo weer terug van vakantie.
    Leuke candy, ik denk 667

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Plony

    Wat een super candy en ik wil graag een gokje wagen. Ik denk 750 pagehits

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Plony, leuke candy!!Ik doe graag mee hoor.
    Ik denk 500 bezoekjes? Ik heb geen flauw idee wat je bedoeld(hi-hi) maar gok maar wat mee.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  40. een hele leuke candy geef je weg en bij toval kwam ik op je blog en ben meteen volger geworden.
    wat een prachtige kaartjes maak je en mooie vintae dingen.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Plony,

    En alweer 1 volger erbij ;-). Nog 19 te gaan. Ik doe graag mee met je candy en gok op 469 keer bekeken in die ene week.

    Groetjes Agnetha

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een geweldig leuke candy, ik doe graag mee en ik gok op 1555 pagevieuws,
    de candy staat in mijn sitebar, dus op naar de 200 volgers,
    dat zal wel lukken met zo'n leuk blog
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hallo Plony, ik doe ook een gokje ik denk 969 keer. Ik ben benieuwd hoevel het er zijn, je ziet zoveel uiteenlopende getallen...groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Plony,

    Ik hoop dat je de 200 leden haalt.
    Het is erg moeilijk te zeggen....
    Ik denk aan 543 keer.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe graag een gokje : 1083 keer

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Plony

    Ik zag je candy voor de vakantie al maar vergat steeds om hem op te slaan. Bij deze wil ik toch graag nog een gokje wagen.
    Ik denk dat het wel 333 keer is geweest dat je pagina is geladen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuke candy, alles is ook zo leuk te combineren!
    O en wat stel je een moeilijke vraag, dit weet ik echt neit hoor..
    Nou ja, op goed geluk, ik ga voor de 192
    Ik zou eht echt niet weten, misshcien zit ik er helemaal naast.,...

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Goh, volgens mij heb ik achteraf veel te laag geschat :o
    Maar laat maar staan, anders is het niet eerlijk en je weet nooit...

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een schitterende Candy Plony. Geweldig leuk. Nu op naar de 200 volgers, maar dat komt vast goed. Ik doe mee er denk aan het getal 387. Heb echt geen idee,
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuke candy! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Ik gok op 179. Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Plony,
    Ik ben al lang volger, maar wil op de valreep toch nog maar even meedoen.
    Ik gok op 1111. Leuk getal toch?
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi,

    Ik denk 1212 ?? Pff...waarom..geen idee...gokje :)
    Bedankt voor de kans *lol*

    groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi,

    Ik denk 1212 ?? Pff...waarom..geen idee...gokje :)
    Bedankt voor de kans *lol*

    groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. wat een leuke candy, ik doe ook graag mee en ik gok op 1534 pagevieuws,
    de candy staat in mijn sitebar, dus op naar de 200 volgers, nog 1 tegaan :)

    bedankt voor deze kans

    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hai Plony

    Ik ben volgens mijn precies de 200ste volger hahaha

    Ik gok op 147 keer bekeken

    je maakt geweldige kaarten ik heb er echt van genoten !

    Liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauw wat een aantal.
    Een succesvol blog heb je Plony.
    Gefeliciteerd met je 200 volgers.
    Ook mijn felicitaties voor Marianne met haar gewonnen candy. Je zal er veel plezier aan hebben Marianne
    Nog een fijne dag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje