Christmas with FF

Hallo allemaal, ik kom nog even snel een kaartje posten.
Niets bijzonders maar gewoon een lief kaartje voor de kerst met mijn favoriete FF-beertje.
Mijn bak met kerstkaarten vult goed, nooit gedacht dat ik ook écht op tijd zou gaan beginnen maar ik vind het wel een lekker idee. Elk kerstkaartje gemaakt voor oktober is er 1 denk ik dan maar. Normaal gesproken wacht ik altijd veel te lang en dan is het stressen geblazen.

Dit kerstkaartje heb ik gemaakt voor de challenge bij http://foreverfriendschallengeblog.blogspot.co.uk/ en de opdracht is.....je raadt het al.....Christmas in july.
Dan ga ik nu als een speer mijn bedje opzoeken want morgen gaan we lekker een dagje naar de camping waar onze dochter en haar vriend proberen de weersomstandigheden te trotseren.We gaan ze maar helpen denk ik.....maar.....misschien valt het mee morgen, we blijven hopen.

Mijn kaartje.......


en welterustennnnnnnnnnnnn. Plony

Reacties

  1. Vind het een schat van een kaart Plony! Kerstkaarten staan bij mij nog in de ijskast...wordt tijd dat ik ze eruit haal hihi.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat apart is deze kaart.

    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje!
    't Zijn inderdaad schatjes, die FF-beertjes...
    Je bent goed bezig met de kerstkaarten :-)
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje ! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje met het F F beertje.
    En een gezellige dag op de camping.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, Plony. Je bent goed bezig! Ik had mij ook voorgenomen om elke week een paar kerstkaarten te maken maar er is helmaal niets van terecht gekomen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel plezier op de camping vandaag en wat een leuk kaartje weer, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het maken van kerst kaarten

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaartje Plony en wat een goed gevoel is dat als je kerstkaarten bakje al lekker vol is alleen het schrijven nog.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje zeg,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje weer Plony,lekker hè als je eerder begint met kerstkaarten...
    .. en wat is die Ayden toch een heerlijk ventje.. hij groeit als kool..
    Hoop dat je het vandaag droog houdt op de camping..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk kaartje Plony!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Plony

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuk, lief kaartje Plony.
    Je hebt hem mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief is het kaartje met de foreverbeer. Je bent goed op weg met de kk. Beter dan mij, ik heb er nog maar 8 dit jaar gemaakt...
    Veel plezier op de camping.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve knuffelbeer! Hele mooie kaart Plony. Ik raak zo langzamerhand wel geïnspireerd door al die prachtige kerstkaartjes in blogland! Mijn eerste kerstkaart moet ik nog maken! Misschien toch maar eens een keertje aan beginnen. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kerstkaart! Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Och wat lief!!!!! Ik ben blij dat alles het weer doet hier en ik weer kan reageren....
    Ook een schitterende foto van Ayden heb je er bij gezet, wat een schatje!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So cute and tender:) I love Forever Friends image:)
    Me too I did a card,in my last post,with a Forever Friends stamp:))
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een lief kaartje voor de kerst...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw Plony, hij is top geworden. Ik moet nog beginnen hahaha, maar goed maak nog niet zo lang kaarten dus dit zal het eerste jaar voor me zijn, maar ga toch maar eerdaags beginnen, want als ik er in november nog mee moet beginnen dan wordt het wel heel erg stressen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuke kaart, slim om alvast te beginnen. Sterkte op de camping, het is vandaag niet echt joepie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een dotje, Plony!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony , wat een allerschattigst kerstkaartje !! Wat een cute beertje .... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Forever beertjes zijn altijd lief en voor alle leeftijden!!
    Ja de kerstkaarten beginnen weer opmars te maken..

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja Plony het is weer een lief kaartje geworden, en uhhh je bent nu voor het eerst ook op tijd klaar zonder kerststress dat moet je toch een heel fijn gevoel geven.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje