Created with love....

Goeiemorgen........

dit wordt weer even schrikken meisjes, hihihihi........

Ik had me voorgenomen om niet meer mee te doen aan challenges met  "strakke" sketchen maar.......ik kon het weer niet laten om mee te willen doen bij http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ en daar hebben ze..............

deze sketch......


Hihihihihi.........
Toen ik deze sketch zag wist ik meteen wat ik wilde gaan doen en ga nu maar niet roepen dat het niet "mijn ding"  is want DAT WEET IK WEL!!!! Het is gewoon zoooooooooo leuk om eens te proberen of je dan iets kan maken van een opdracht die mijlen van je af ligt en.....

dan krijg je dus DIT.....


en het is écht waar meisjes........created with love!!!!!!

Heel veel plezier allemaal met wát of jullie ook gaan doen vandaag, liefs Plony.

Reacties

  1. Het mag dan wel weer niet jouw "ding" zijn, maar je weet er toch maar weer een supermooie kaart van te maken! En toch eigenlijk ook niet strak.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is er iets dat niet jou ding is......?
    Hij is erg leuk geworden, vooral met die rits!!!
    Liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is juist heel erg mooi geworden zeg. Knap hoe het jou toch elke keer weer lukt.
    Leuk met die rits, moet ook maar eens in de ritsenbak duiken,.....
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om eens een andere uitdaging aan te gaan, je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt Plony

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart en dit kun je zeker ook, leuk om te zien dat je wat anders weer uitprobeert ga hier zeker mee door.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet jou ding. Kom op PLony wat je ogen zien kunnen je handen, wat gaaf gemaakt super leuk met die open rits ik krijg gelijk weer zin om mijn naaimachine te pakken geintje
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg goed gelukt!! Die rits vind ik zoooo leuk!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél mooie kaart hoor Plony!

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou die sketch is goed gelukt. Je kaart is Prachtig!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel of niet jouw ding...je laat toch maar weer een prachtige creatie zien! Ontzettend mooi! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very beautiful unusual card Plony:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Plony, zo leuk dat je "out of the box" denkt! Juist zo fijn om eens iets heel anders te doen en daardoor je horizon te verbreden en dat doe jij hier. Mooie kaart, meid! En fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een aparte kaart
    heel erg leuk gedaan
    ookal is het niet jou ding
    kleuren vind ik ook leuk bij elkaar

    dus Toppie kaart weer
    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, jou ding of niet, hij is super geworden, Plony.
    Wat een leuk idee met die rits.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je die sketch supermooi uitgewerkt.
    Je hebt ook altijd van die hele leuke ideeën, niet alledaags, maar dat maakt het juist zo apart mooi.
    'k Vind het geweldig dat je die rits erin verwerkt hebt.
    Knap gedaan Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Even een reaktie van mij......ik vind het bijna jammer om te zeggen want ik wordt nu zooooo opgehemeld, hahaha, maarrrr.... de rits is niet écht hoor meisjes, het is een plaatje van Tilda. Sorry als ik nu toch NIET zo creatief ben als jullie denken.
    Ik vond toch dat ik het even moest zeggen, hihihihi.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony!
    Het is je weer goed afgegaan! Heel leuk kaartje!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hihi deze kaart is echt grappig EN mooi :)

    Goretjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony ook al is het niet jouw ding het is toch een superleuke kaart geworden,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Plony,

    Ik vind je kaart geweldig dat heb je leuk gedaan zeg.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart en heel leuk gedaan met de rits! Super gemaakt Plony!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hihi...ik ben niet geschrokken hoor Plony...;-) Wat leuk vind ik je kaartje! Super met de rits en de schaar.
    Ook de vorige kaartjes zijn prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een moeilijke schets, maar ozo mooi door jou vertaald in dit prachtige kaartje, schitterend meis. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een superleuk kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is echt wel jouw ding, jij loopt niet weg voor een challenge maar je gaat de uitdaging gewoon aan en je laat ons dan heerlijk genieten hier!! SCHITTEREND, Plony!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Plony,
    Ik heb net even gekeken op het Blog waar de schets vandaan komt, jouw idee is wel heel origineel en als is de rits "nep"ik vind je kaartje SUPER mooi...complimenten..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind het een erg mooi kaartje Plony, frisse kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou Plony het mag dan heel ver van je af liggen, hij is toch weer helemaal super gelukt hoor. Ik vind hem prachtig geworden, hele mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind het erg mooi geworden ; beetje vintage. Houd ik wel van. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kaartje heb je gemaakt Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Plony

    Ik wilde al vragen of het een echte rits is maar je gaf al aan dat het een neppert was;) Nou, nep of niet, als ik of anderen het al vragen lijkt het toch wel echt! Het is een mooie kaart geworden, prachtige kleuren en mooi gedaan om dat meisje zo tussen die rits te zetten. Goede combinatie hoor. Ik heb je mannen wijn flesversiering ook gezien en ook deze is weer (uiteraard zou ik haast zeggen) top. Jij kunt het!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hihi...hij mag dan mijlen van je afliggen deze stijl maar ik vindt hem geweldig!! Super gedaan, zo leuk idee met die rits.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super leuk kaartje, Plony. Helemaal leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik vind 'm gaaf! leuk effect met die rits!
    bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh, ik moet wel lachen om je verhaal bij dit kaartje! Maar het is juist goed dat je je eigen interpretatie geeft aan een schets! Ik herken hem er zeker in terug hoor.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    GRoetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje