En weer een hart gepimpt....


Hallooooooo......

eerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor de felicitaties  voor mijn jarige mannetje, óók namens hem natuurlijk....hij vond het erg leuk.
Wat een weertje hadden we hè, zeldzaam gewoon maar wel heerlijk met een verjaardag......weinig rommel binnen.
Vandaag was mijn lieve (hobby)vriendin Nel weer een dagje in Lekkerkerk en wat hebben we weer genoten. Het was  een heerlijke dag en we hebben , zoals altijd, weer heeeeeel veel gekletst maar zijn ook nog een beetje aan de freubel geweest. Met een nieuwe cricut-cartridge zijn we aan de slag gegaan om te kijken wat er mee gedaan kan worden en nadat Nel vanavond weer naar huis was gegaan heb ik nog een geurhart gepimpt, mét een rozet uitgedraaid met de cricut.
Wéér een hart af, nog een stuk of 12/13 te gaan....ik moet eens even tellen hoeveel ik er nog heb liggen.......af en toe 1 er tussendoor is geen straf want ik vind het een leuk werkje  om die harten een beetje op te leuken.

Dan ga ik nu nog even een half uurtje rond struinen op jullie blogs en dan wens ik jullie een hele goede nachtrust........welterusten.
Liefs Plony.


Reacties

  1. ooh Plony,
    Dat meisje is mijn favoriete plaatje.. ik heb daar ook een kaart mee gemaakt..zó schattig je hartje..liefs en groetjes Ans

    Gezellig dat Nel vandaag weer bij je was..die monden zullen niet stil gestaan hebben..haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really sweet creation Plony:) Love your rosette and the cute image:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtplaatje is dit!!
    Even kijkend naar mijn foto en ik zie bijna een gelijkenis hihi.

    Echt super gedaan met al die embellishments.

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Plony wat knap gemaakt zo mooi.

    Liefs xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    wat een prachtig hart! En wat een mooi plaatje! Ik ben niet zo productief met die warmte maar dat komt wel weer, hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,

    Je hart is prachtig! Superlief plaatje. De eerste vakantieweek is heerlijk, er komt alleen niet zoveel uit mijn handen door de warmte. Moet ook een keertje kunnen. Door jouw prachtige creaties gaat het wel weer branden hoor! Liefs. Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een mooi hart Plony en wat een schattig plaatje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hart heb je weer gemaakt.
    Je vergeet toch niet om ook van het mooie weer te genieten? Voor je het weet zitten we weer te zeuren dat het regent.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O Plony wat heb je weer een prachtig hart gemaakt, zo schattig. Wat een lief plaatje is dat toch he? Leuk met die roosjes, vlinder en vooral die doily die je zo "gevouwen" hebt (Weet er de naam niet voor haha)
    Mooi geheel en die harten gaan mij in ieder geval niet vervelen dus ik kijk uit naar je volgende!
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende en heel romantische creatie! Erg mooi dat rozet met de bloempjes ertussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    Het is een PRACHTIG ♥ en die rozet ziet er ook heel MOOI uit.
    Sta er versteld van wat er allemaal uit die machine komt.
    Nog Van ♥-e Gefeliciteerd met Arie.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Olala Plony dit is weer een supermooi hart. Knap hoor met die rozet erop en dat plaatje, zo lief, echt geweldig mooie gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je trof het wel met het weer zeg!!! Alsnog van harte gefeliciteerd met je man!
    En wat heb je je hart weer supermooi gepimpt zeg, prachtig!!! Een leuk vooruitzicht voor ons als je nog zoveel harten moet :)
    Fijn weekend!!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje en zo heerlijk vintage achtig. Schitterend !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schitterend gemaakt heb je dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit hart is ook weer schitterend geworden Plony, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. AZllereerst nog van harte met Arie
    en wat een schitterend hartje heb je er van gemaakt. Het is ook z n leuk plaatje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gossie possie Plony ,lieve schat heb ik dit prachtige hart van jou gemist,ik ben zo druk geweest met de de challenge van Hobbyhome-artikelen.nl Maar dit is weer een lieveke zou onze grote vriendin Carla zeggen je hebt een schattig hart gepimpt met een mooie dame in de dop
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel mooi romantisch hart Plony, schattige afbeelding!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi je hart het is super,en een lief plaatje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje