Hoera




Zo, dan nu weer een kaartje want dat blijft toch het leukst tussen alle andere leuke dingen toch?????

Vanmiddag heerlijk buiten aan het kleuren geweest want ooooo, wat heerlijk dat we nu eens even gewoon naar buiten kunnen zonder bang te hoeven zijn dat we na 5 minuten weer weg regenen.

Ik heb een kaartje gemaakt dat misschien als inspiratie kan dienen voor de challenge van het Hobbyhome-blog want daar vieren we FEEST!!!!
Feest kan natuurlijk van alles zijn en in dit geval heb ik er voor gekozen om een kaartje te maken met HOERA, altijd gemakkelijk om er één op voorraad te hebben.

Ik wil met dit kaartje meedoen met de volgende challenges:

bij.....
http://simplymagnolia.blogspot.nl/   : embossing
http://pinkinksketchchallenges.blogspot.nl/   :( natuurlijk) een sketch
http://justmagnolia.blogspot.nl/   : birthday-card

Nu mijn kaartje........



en dan wens ik jullie allemaal een hele fijne avond en ......tot blogs!!!!!

Lieve groetjes, Plony

Reacties

  1. Super leuke kaart!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is weer schitterend geworden Plony, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Plony, leuk zo met die creatable

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,
    .. wat heb je weer mooi gekleurd en..een lief kaartje gemaakt, leuk met de vlaggetjeslijn en zó mooi in die blauwe kleur..Toppie..

    Fijne avond, liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De harten zijn prachtig gepimpt, Plony en dit kaartje is ook weer schitterend!!Heerlijk die blauwtinten en die cute strikjes. Het parelkettinkje in de rondte is ook zooooo mooi. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Plony, ja het is lekker weertje en buiten kunnen we ook lekker freubelen jij hebt een schatje gemaakt,heel schattig
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart Plony. Zo mooi en feestelijk in deze kleur blauw en wat heb je dat vlaggetje leuk gedaan zo met die strikjes. Echt geweldig leuk. Ik werk ook graag met deze mal van MD. Hij is zo mooi vind ik.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje en nog in mijn favoriete kleur ook. Ik vind hem geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een dotje Plony,ik vindt het echt een plaatje,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ie leuk zo in het blauw! Een prachtig exemplaartje Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony wat een geweldig mooi kaartje is dit.
    Je hebt het heel mooi ingekleurd.
    Heerlijk hé dit weer, zelf Tilda is een beetje gekleurd van de zon (lol)

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een schattige kaart
    de kaart op zich is al een feestje
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja het was eindelijk mooi weer, en je hebt een schitterend kaartje gemaakt, mooi dat blauw.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superschattig kaartje!

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje ziet er erg feestelijk uit.

    groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig kaartje Plony, ik vind hem geweldig.
    Zonnige groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaartje ziet er weer geweldig uit Plony.
    Mooie kleur en die mal en vlindertjes komen er ook prachtig in uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OOOOO Wat een Toppertje is dit geworden en wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Schitterend.

    Fijne dag en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een feestelijk kaartje met deze Tilda!
    Over het weer hebben we niks te klagen. Ik ga zo de tuin weer in...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een feestelijk kaartje met deze Tilda!
    Over het weer hebben we niks te klagen. Ik ga zo de tuin weer in...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super card Plony!!! Fabulous bunner and wonderful image:)The lace an embellishments are very sweet!
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje.Jammer dat ik niet binnenkort jarig ben .gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooiiiiiii Plony! Alles klopt weer perfect zoals bij al jouw supermooie kaarten. Het blauw vind ik erg mooi. Heerlijk hè om lekker buiten te kunnen zijn met dit heerlijke weer, hoeven we alleen maar van te genieten. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super schattig en vooral feestelijk kaartje, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Plony,
    Great card! This Tilda is so sweet and putting her in front of the circle like this really makes her pop. So pretty with the mini bows and the banner. Thanks for joining the Sketchy Girls!

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje