Kadotasje.....


Goeiemorgennnnnnnn........

Ik kreeg van een heel lief iemand (ik weet niet of ik mag zeggen van wie dus ik doe het maar even niet) een sjabloon toegestuurd van My Paper World: Fancy Box.
Nou.......daar MOEST ik even wat mee doen natuurlijk, mijn handen gingen direct jeuken om aan de slag te gaan.
Ik heb een tasje gemaakt en als je wilt weten welke materialen ik heb gebruikt, kijk dan even op het Hobbyhome-blog voor wat meer informatie.

Wat is het toch leuk om zelf je kado-verpakkingen te maken, geweldig toch om met zoiets aan te komen.......ik wacht nog wie er voor mij zoiets gaat maken, dan hoef ik er nog niet eens een kadootje in, hihihihihi.



Nou.........heb ik teveel gezegd????????


Lief toch???????

Ik wil met dit tasje mee gaan doen bij http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/   : anything goes.

Nog 1 foto en dan wens ik jullie weer een heeeeeeele fijne dag!!!!!
Liefs Plony.


Reacties

  1. Oooooh geweldig Plony zo mooi en heerlijk romantisch!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig tasje heb je gemaakt!
    Dat is zeker al een cadeau op zich.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal te wauwie Plony:0)
    heel mooi gemaakt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is een heel mooi model
    en je hebt de vlinder leuk bewerkt met de parels
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Plony nee je hebt niets teveel gezegd, wat schitterend dit tasje, echt super gedaan!
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW Plony jij gaat lekker zie hier alweer wat moois staan SCHITTEREND gedaan en met recht dit is al een cadeau alleen om te krijgen dan heb je toch geen inhoud meer nodig nou misschien een klein piep cadeautje:)

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend tasje ook zo leuk modelletje is dit, weer eens wat anders dan normaal. Het is zeker een heel mooi sjabloon, je hebt weer een super prestatie gele-verd hoor meid geweldig.
    Liefs Ghea
    Ik ga zo naar de feestweek, mijn dochter doet aan ringsteken mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woooooooow Plony wwwwwat een SCHITTERND kadotasje en PRACHTIG van kleur.
    Zelfs Ayden zit mee te GENIETEN ☺☺☺.....wat een LIEFFIE.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning creation Plony:))
    Love the gorgeous details:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er weer prachtig uit Plony,wat een schitterend tasje, mooie kleuren geweldig Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwww , wat mooi Plony

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor . . . .het tasje is op zich al een kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh WOW! This is absolutely stunning! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw plony dat ziet er super uit

    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar hoeft geen eens een cadeautje in Plony. Het tasje op zich is al een cadeautje! Echt supergaaf!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wowwww Plony,wat schitterend.
    Prachtig papier,super die stempel.
    Geweldige details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal te gek Plony en prachtige lieve kleurtjes. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend gemaakt Plony, daar kun je idd. mee aankomen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony,
    WOW wat een schitterend tasje heb je gemaakt..mooi papier en plaatje gebruikt en lieve witte roosjes.
    De tas is inderdaad al een cadeautje...prachtig..

    Lieve groetjes Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig wat een supermooi kadootje!! Het is een prachtig tasje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. schitterend wat een mooie tas heb jij gemaakt ik vind de kleuren zeer mooi!!!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk tasje is dit Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh my word!!! This is a wonderful project. Thank you for joining us at Marianne Design Divas with your beautiful work. Good luck in the Dt Call and the prize draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje