Summertime.....

Hoi hoi......

ik weet niet  hoe het jullie is vergaan vandaag maar ik ging bijna gillen van alle regen die er naar beneden kwam, bah wat een snertweer........we blijven er maar over mopperen maar dat is ook geen wonder, het is gewoon NIET LEUK!
Wat hopelijk wél leuk is is het kaartje wat ik gemaakt heb, een zomers kaartje want je moet toch ergens een beetje zomer in vinden.

Mijn kaartje gaat meedoen bij de volgende challenges:
http://pinkinksketchchallenges.blogspot.nl/   : sketch
http://crealing.blogspot.nl/   : zomer
http://scrapkaartchallenge.blogspot.nl/   : zomer
http://justmagnolia.blogspot.nl/   : Bingo......ribbon/lace - flowers - pink

1 kaartje bij 4 challenges.....dat lukt me niet vaak.



Ik ben weer heel benieuwd naar jullie mening en ik ga jullie dan nu een fijne nacht wensen ennnnnn........natuurlijk weer TOT BLOGS!
Lieve groetjes, Plony.


Reacties

  1. Ik vind hem supergeweldig wat een leuke stempel en wat een prachtige kleur rose is dit. en inderdaad leek het vanmiddag wel herfst in de ochtend hadden we nog zo nu en dan zon maar helaas.
    Voor zo welteruste tot morgen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan, het is heel mooi geworden zeg. Ook de wijndoos is prachtig. Wat ben je veel bezig, ik kan het bijna niet bijhouden....
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic card!!! Wonderful colors and really lovely image:) Pretty lace and flowers composition:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,
    Wat een heerlijk,zonnig kaartje.. daar fleur je helemaal van op... en wat een productie...ik ben blij dat ik er weer één af heb en jij...gaat maar door...
    Super schattig kaartje weer... ga vooral zo door...

    Welterusten voor straks, liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een schatje Plony!

    Je wijndoos hieronder is ook geweldig...je gaat lekker

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony zoals de andere dames al zeggen je gaat als een trein zo snel,maar je hebt gelijk met dit weer kun je beter gaan knutselen de tv is ook niks. dus lieve Plony kan ik alleen maar zeggen dat je een heerlijk kaartje hebt gemaakt en de stempel met de gans mooi hoor en je hebt ook super mooi gekleurd.ik vind het weer een prachtige kaart, enne jij ook slaap lekker hè liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superkaartje weer Plony, ik vind hem prachtig, ook die kleuren zo. Vraagje hoe doen jullie dat met die bloemetje, plakken jullie het rechtstreeks op het kaartje en bouwen het zo op of doen jullie het op een stukje cardstock bijv. en dan opbouwen, dit vind ik er ook weer zo geweldig uitzien, het lijkt wel bloemschikken. Prachtig. En het weer tja pffffffff ..... maar wel lekker knutselweer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuk geweldig kaartje Plony, keigaaf. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony

    Ik vind het een heerlijk zomers kaartje geworden laat die zon maar komen ja, want we hebben wel weer genoeg regen gehad.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,

    het is een tijdje geleden dat ik nog komen kijken ben (wegens verhuis van dochter) maar wat een mooie kaartjes heb je gemaakt! De vintage baby en deze laatste vind ik super mooi. Ik wou dat ik dit ook al kon, doe zo verder het is een plezier om naar te kijken...

    Groetjes vanuit het NATTE en GRIJZE België, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, wat een schattige kaart Plony! Het Tildapapier blijft ook zo mooi.
    En over het weer....het is echt petweer. Maar volgens de berichten lijkt het erop dat het vanaf vrij. droger wordt. Laten we het hopen en dan eens een hele lange periode achter elkaar.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart,super die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Mooi papier en details gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee, leuk is anders... wij hebben zomervakantie...of was het nou herfstvakantie? Nou ja, net als jij knutsel ik veel. Je kaart is prachtig, heerlijk dat roze en zoals altijd bij jou mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,

    Wat heb je weer veel creaties erbij gezet, die stuk voor stuk weer super mooi zijn. Ik kan het allemaal niet bij houden hoor. Hihi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed voor ons humeur, dat we nu af en toe wat zomerse kaarten tegen komen, want buiten kunnen we dat nu niet vinden.
    Je hebt hem prachtig gemaakt Plony.
    Leuk stempeltje ook.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje en die kleuren ook zo mooi. Lekker zoet en de stempel is erg mooi ingeklerud.
    GroetenLenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi roze . .echt mijn kleur. Lekker vrolijk, en daar hebben we wel behoefte aan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello,

    Wat een mooi zomers kaartje heb je er van gemaakt Plony, prachtig met al dat roze..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig kaartje Plony, mooie kleuren en details!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow wat een schitterend mooie kaart met een prachtig afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje Plony!
    en weer zo lekker roze!
    Mooi ingekleurd afdrukje en afgewerkt met fijne details!!!

    Weer eentje om trots op te zijn!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke kaart, Plony! Succes met de 4 challenges.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Plony.
    Oh this Tilda is too cute! Really lovely card with loads of fab details. Great take on my sketch. Thanks for playing with the Sketchy Girls.

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi roze . .echt mijn kleur. Lekker vrolijk!!
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous card, Plony! Love the colors and your super cute Tilda! Thanks for sharing with us at Just Magnolia this week! Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje geworden! Heel erg mooie kleuren, lief plaatje (mooi ingekleurd ook!) en mooie compositie. Bedankt voor het meedoen bij ScrappKaartChallenge!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je weer een prachtkaart gemaakt Plony, leuk is die nieuwe stempel die je gebruikt hebt, bedankt voor het meedoen bij Scrap Kaart Challenge, veel succes met al de uitdagingen, moet lukken denk ik.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. geweldig leuk dat je mee doet aan de Crealing challenge en wat een plaatje heb je gemaakt ! Team Crealing

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje