Verjaardag Marianne.....

Halloooooooooo........

daar ben ik weer!

Ik denk dat jullie vast wel hebben gezien dat Marianne een verjaardagscandy weg gaat geven.
Ze wil graag van ons een verjaardagskaartje zien nav een door haar gemaakte sketch....


een prachtige sketch Marianne maar wél een papiervreter hoor, hahaha.

Ik heb een kaartje gemaakt waarvan ik hoop dat het voldoet aan de wensen van Marianne en anders heb ik hem in ieder geval met heel veel liefde voor haar gemaakt!!!

Nog even een dankjewel voor jullie reakties op mijn vorige kaart(en) en leuk om te zien dat jullie ook écht lezen wat ik schrijf en daar dan op inhaken, SUPERSSSSS!!!!!!

Fijne dag verder en een dikke knuffel van mij!!!!
Liefs Plony.

Marianne............voor jou!!!!!!!!



Reacties

  1. Hoi Plony,
    Ja.....Marianne maakt PRACHTIGE sketches en jij hebt met deze sketch een PRACHTIG kaartje gemaakt.
    Enneh.....inhaken en meedeinen ☺☺☺
    Nog een fijne ☼-dag en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Papiervreter of niet, ik vind hem prachtig.
    Hij is helemaal ootjepietje Plony.
    Dank je wel voor het meedoen aan mijn candy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, wat is die mooi. Helemaal Plony! Gaaf hoor en de vlinder is ook zo mooi! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw, wat is die mooi. Helemaal Plony! Gaaf hoor en de vlinder is ook zo mooi! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh PLony,
    Ik vind je kaart supermooi, leuk met al die laagjes papier..
    en schattig ingekleurd afdrukje..
    supers.....

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony Just stunning creation! Love the image and love the papers:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart Plony! De sketch van Marianne is idd heel mooi en jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt met een leuke Tilda.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Plony zo mooi.
    Je hebt dat goed bekeken om hiervoor zachte kleurtjes te gebruiken, want anders zou het te druk worden.
    'k Vind hem heel knap.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeel erg mooi Plony. De kleuren die je hebt gebruikt vind ik ook super!
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Plony, ontzettend mooie kaart, een beauty! Made with love.....en dat zie je! Mijn complimenten. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUZERS!!!!...........Hier ben ik weer ik was even in katzwijm gevallen. Wat een schitterende kaart, Plony. Tilda is ook helemaal geweldig ingekleurd, is dat er eentje van de allernieuwste serie?? Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOOOOOOOOOOOO hij is lief lief lief eigenlijk hoef ik er niets meer aan toe te voegen anders klinkt het zo overdreven Je kaart is prachtig Plony
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Plony, en wat een lief stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige kaart, een beauty!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooohhh...... wat een Schitterende kaart, Plony!! Je kan wel zien dat je deze kaart met veel liefde hebt gemaakt. Het is er eentje om trots op te zijn.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wauwww Plony
    wat een juweeltje!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Plony! Gewoon perfect is ze!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    Wat loop ik achter bij je, wat heb je veel mooie kaarten gemaakt deze week. Heel erg leuk om het allemaal te bekijken.
    De laatste sketch is ook zo mooi met die kleuren.
    Mijn dochter komt even langs lopen en ziet de kaart met de schoen. o zegt ze die is mooi!
    Het is ook een dame van 15 en die houdt wel van schoenen. haha.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooie bjoetie is dit geworden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och je kaart vind prachtig.
    En Mooie bloemetjes en vlinder.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een lief en prachtig
    kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje, zo lief!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee kanjers die ieder hun ding doen, daar komt z n superkaart uit
    keigaaf.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig kaartje en het papier is ook zo mooi, leuk ook dat je volger bij mij bent geworden.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart nav. die sketch !! Super .... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook een prachtige kaart voor Marianne. Het wordt moeilijk voor haar denk ik.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje