Vintage babykaart...


Terwijl hier de regen met bakken naar beneden komt en ik het licht overal aan heb en helemaal niet meer het idee  dat het dag is, heb ik een kaartje gemaakt met het schattige papier van graphic 45.
Ik zag gisteren op HJ bij mijn hobbymaatje Ans ook weer zo'n geweldige kaart voorbij komen met dit papier en dacht ik ga er ook eerst weer eens mee aan de slag......het MOEST gewoon even.


Dit kaartje ga ik mee laten doen met de challenge bij:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/   : Baby
http://moedershobbypaleis.blogspot.nl/   : Bingo        blauw/bloemen/swirls of
                                                                                      blauw/lint/parels



Mijn mannetje is aan het werk dus ik ben nog niet uitgefreubeld.....eens kijken wat het nu weer gaat worden, jullie gaan het wel weer zien.
Fijne avond allemaal en lieve groetjes van mij.
Plony.

Reacties

  1. Hallo Plony,

    oooh ik vind je kaart heel erg lief...mooi in die blauw tinten en weer helemaal anders dan de mijne...CUTE..
    Het is hier de hele dag al één grote regenbui, dus ben ik ook al aan een 2de kaart begonnen..
    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Plony, mooie kleur ook.
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik even een paar dagen niet op blogs...en ik mis alweer zoveel moois...
    Schitterende kaartjes en creaties weer Plony! Dit babykaartje is ook zo lief. Ik heb met deze lijn ook diverse kaartjes gemaakt maar ik kan ze nog niet laten zien. Ze zijn ook voor de demo.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowww,Wat is dit een schitterende kaart.
    Zo lief plaatje en heel erg mooi papier.
    Ben er zelf ook weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi papier is dat, met z n
    schattig kereltje ernaast erg leuk.
    Freubel ze dat ga ik ook zo doen.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooo Plony wat is dit een beauty geworden.
    En inderdaad prachtig DP is dit.
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge van MHP.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIGE!!!! kaart plony
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart in het baby blauw,is dat moeder die links in de hoek mee kijkt wat haar kroost aan het doen is?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi en schattig babykaartje Plony, prachtig papier is dit, erg mooie kleur!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleur blauw zeg Plony! Ontzettend mooi gemaakt met geweldige afbeeldingen. Werkelijk een plaatje! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is schitterend Plony, ik ben even je creaties aan het terugkijken hier in het regenachtige Oostenrijk, ook hier is het geen zomer.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach wat een romantisch babykaartje, schitterend gemaakt, en heel mooi papier.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony, wat een bjoetie is dit weer. Het plaatje is erg schattig. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Plony, deze kaart is apart!
    Supermooi zeg! En mooie kleuren!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Plony dit is echt heel bijzonder gedaan. Wat een prachtig geheel. Mooi hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een snoesje, en zo mooi de moeder ernaast.
    Die hartjes zullen ook wel dankbare kadootjes zijn, zien er leuk uit.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart heb je gemaakt je gebruik altijd van die leuke plaatjes.
    De toekijkende moeder is ook erg mooi gedaan.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony, wat krijg je toch fantastische reacties op je kaarten,maar dat kan ook niet anders want elke kaart is even prachtig,net zoals deze weer.Waar haal je het toch allemaal vandaan, zo goed en kleurrijk gemaakt.lieve grietjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een aparte babykaart ,ik vind hem erg mooi . .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww, dit is toch echt wel een schitterende kaart Plony, wat is dat ook mooi papier zeg !
    Prachtig allemaal !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een prachtige kaart is dit!!! Prachtig papier en zo'n lief plaatje! Helemaal super.

    Leuk dat je nog eens meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow. ik ben er stil van ! Wat is dat mooi. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook weer zo'n schatje!!!
    Prachtige kleur(en), prachtigv papier en een heel leuk plaatje! :)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart!! Zo teder en lief; erg mooi gedaan. Gezellig dat je meedoet met de challenge van MHP.

    Ik heb een vraagje: je hebt een heel mooi klokje op je sitebar staan. Die zou ik ook graag op mijn blog willen plaatsen. Mag dat?

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is ook alweer zo'n prachtige babykaart! Supermooi gemaakt...
    Gezellig dat je nog eens meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Plony, leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje