Vintage girl


Goeiemorgen allemaal........

Doet bij jullie blogger ook zo vreemd af en toe?????
Wél volgers, géén volgers, foto's van volgers weg en dan zijn ze er ineens weer........bij mijn vriendin Bets zijn er gewoon van een paar maanden berichten verdwenen dus die zit helemaal met haar handen in het haar.Als er iemand raad heeft voor haar........ga even langs haar blog aub, dat zou heel lief zijn.

Maar.....waar ik voor kwam was natuurlijk een nieuw kaartje en ik ben nog even in de vintage sfeer gebleven. Een kaartje voor de volgende challenges:
http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/   :   rond met kleurtjes
http://anythingchallenge.blogspot.nl/   :   lets not be square

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en ga me weer eens voorstellen aan de strijkplank want die is een beetje verwaarloosd met de hitte. Wat zal ie blij zijn dat ie gezelschap krijgt.....pfffffttttt.
Tot blogs en lieve groetjes van Plony.


Reacties

  1. Hallo Plony, je hebt gelijk wat betreft de problemen op blogger. Ik heb gisteren tweemaal geprobeerd om een berichtje te posten op jou blog maar het lukte niet. Dus ik probeer vandaag nog eens, ik vind jou kaartje "knalgeel" zo mooi dit is echt een "zonnige" kaart. Ook de vintagekaartjes zijn super!

    Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat schitterend ! Succes met de challenges, voor mij ben je al een winnaar. Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Ziet er weer een pareltje uit.
    Heel mooi gemaakt Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW!!! Prachtig Plony. Zo mooi van kleur ook!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je er weer een mooie creaties bij geplaatst! Ik geniet nog even van de vakantie maar ga het knutselen en bloggen nu toch wel missen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Plony,

    wat weet je het toch weer gezellig te brengen hé, hihi! Je kaartje is wederom prachtig!
    Succes met de challenge's.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Plony
    erg leuk gedaan en wat een gave standaard is dat ik moet hem ook gauw eens gebruiken supergaaf!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,gisteren probeerde ik idd bij Bets een tip te mailen over de jeuk bij haar hondje,als ik in mijn bloglijst op het woordje "meer"tikte lukte het één keer om op haar goede bericht te komen(dat dribbel jeuk had op zij buikje)maar toen ik een berichtje achter wilde laten verdween ineens alles en kon ik alleen terugkomen op de pagina in mei over cupcakes wat ik ook probeerde.Misschien herstelt dit zich ook weer vanzelf??Ik wilde haar tippen dat als Lucky jeuk op zijn buik had(was allergisch voor gras) ik mentholpoeder over zijn buik strooide en dan erover blies en dan lag hij te genieten met poten in de lucht,hihi.Ja als het bij een kind met waterpokken tegen jeuk helpt.Misschien kan jij dit aan haar doorgeven,ik kom er niet door,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vergeet ik helemaal te zeggen dat je kaart weer een ontzettende vintage beauty is,blijft toch een prachtige stijl,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. SUPERGAAF kaartje Plony en mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Plony weer een topper hoor!!
    En die standaard is inderdaad heel erg mooi!!

    Liefs Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja Plony volgens Kobus die probeert om mensen te helpen met problemen bij Blogger die zegt Google is gammel,dus we moeten het er maar meedoen.
    Jij hebt wel weer iets moois gemaakt, prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Plony wat heb je weer je best gedaan om ons even wat moois te laten zien!!! Ik ben vrijdag teruggekomen van een korte vakantie maar kan de smaak nog moeilijk te pakken krijgen hahahah
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plony, ook dit is weer een schitterende kaart!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super schattig kaartje weer, Plony. Helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooohhh wauw, Plony!! Wat een schattige en super mooie kaart. Kom gewoon ogen tekort. Schitterend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje Plony, zoveel prachtig details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart Plony,lief plaatje.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig Plony! Ook de kleuren zijn zo mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje Plony, ze kijkt wel er wel erg serieus bij...
    Ik heb de strijkplank vandaag ook weer mogen begroeten na een weekje te zijn weg geweest, maarja dan ligt de vakantiewas ook weer schoon en gestreken in de kast!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart!!!
    Ook de geurzakjes zijn supermooi...en ze ruiken ook nog eens lekker ;-)
    Was je strijkplank blij?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous card Plony:) I like very very very much all your vintage cards:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb er geen last van gehad, maar wat vervelend toch! Je kaart is een plaatje, heel mooi vintage en een zachte uitstraling. Mooi model, heel apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous vintage creation - I love it!

    Thanks for joining in the challenge at Anything Goes.... good luck and hope to see you again soon!

    Hugs
    Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh wow This is just gorgeous beautiful image,and detail bless you for playing at anything goes,this week,hugs Cherylxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart !!!

    Bedankt voor het meedoen bij de
    Ge-We Hobbychallenge !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje