Wijn-kado....

Goeiemorgen allemaal,

wat heb ik genoten van de reakties bij mijn , toch wel voor mijn doen , ongewone  kaart. Geweldigggggg, wat zijn jullie toch super om steeds maar weer langs te komen en zooooooo leuk te reageren, heel waardevol vind ik het....nog steeds!!!!! Dankjewel meisjes!

Ik ben deze week een beetje bezet met van alles en nog wat maar zo tussen neus en lippen door heb ik vaak wel een beetje tijd om snel mijn hobbykamer in te duiken.
Ik ben bezig met een verzoekje van een kennis.......3 aardigheidjes voor mannen moeten het worden.
Ik heb vast 1 aardigheidje/kadootje af en moet nu eerst even informeren of ze het wat vindt voordat ik weer verder ga.
Ik heb een doosje gemaakt voor een klein flesje wijn. De uitstraling van het doosje heb ik vintage gemaakt omdat ze dat zelf helemaal geweldig vindt en ik ook.

Hier dan mijn mannenpresentje en bij goedkeuring ga ik er nog 2 maken......jullie gaan het zien.

Allemaal weer een heerlijke dag en doe maar lekker kalm aan, het is vakantie - tijd!!!!!
Liefs Plony



Reacties

  1. Héél mooi Plony,wat een goed idee voor een man leuk ook met dat stukje filmstrip. Het is weer helemaal geweldiggggggggggggggg
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind dit ook een erg gave creatie, stoer model en mooie kleur! leuk die raders en het touw en filmstrip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee die filmstrip. Daar kan je wel mee op visite komen bij de heren.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,

    Wat is dit een super mannen creatie die je heb gemaakt.
    Nou die is goed gekeurd hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf is de wijnverpakking Plony! De gears en de filmstrip van Tim maken het lekker mannelijk en stoer.
    Het komt vast goed met de volgende 2 kadootjes ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauww dat ziet er gaaf uit
    heel erg leuk gedaan

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is deze ook weer leuk.
    Groetjes tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg gaaf je moet er maar op komen, maar zoals je weet, weet Plony meestal wel raad met dat soort zaken. Helemaal geweldig.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw super gaaf.
    En je blijft me maar steeds verrassen met je leuke ideeën.
    Iets voor mannen is altijd zo moeilijk, maar jij weet het toch altijd te vinden.
    Ik kom hier nog heel veel bij je spieken Plony.
    Nog veel plezier aan de andere 2 dozen, want die gaan er vast nog komen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Plony what's a lovely male creation! Some fantasy:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kadoverpakking voor mannen, Plony. Ik kan me niet voorstellen dat het niet goedgekeurd wordt, dus begin maar vast aan de volgende.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooohhh..... dit is wel een bijzonder cadeau geworden op deze manier. Prachtig!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supercreatie helemaal top! Waar haal je toch die mooie vlinders vandaan? Ik weet zeker dat de ontvanger er superblij mee zal zijn! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super mooie vintage creatie en wat een goed idee!! Super mooi gemaakt en dit zal toch wel de goedkeuring hebben? Van mij in ieder geval wel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is weer helemaal toppie Plony,

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het label is al een kado op zich ! Schitterend gemaakt Plony. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. die goedkeuring ga je wel krijgen hoor, vind het een geweldig mannenkado!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Plony, is weer eens heel wat anders maar ik vind het gaaf voor een man. Helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony

    Wat een stoer cadeau is het, veel plezier met het maken van de volgende twee.
    Je kaartje voor Marianne is prachtig en het kaartje uit je vorige post is ook geweldig mooi, jij kan elke stijl aan.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Plony,

    Wat een stoere verpakking heb je gemaakt.. en heel erg leuk met die filmstrip en de gears...
    Complimenten hoor..

    Fijne dag, liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. GEWELDIG!!! Dat ziet er helemaal schitterend uit. Supersssss!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gaaf kado voor een man, erg mooi gemaakt hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje