DMCC challenge #29


Hallo.........

ondanks dat ik nog niet terug ben van vakantie kom ik jullie toch even stalken hoor.
Challenge 29 gaat vandaag van start  bij DMCC met als opdracht:  NEW BORN.
Is dat een leuke of niet....ik ben gek op baby-creaties.
Onze sponsor is deze keer....


en jullie hebben weer tot het einde van de maand om iets leuks in elkaar te freubelen.
Inspiratie is te halen bij ons DT en we horen natuurlijk graag of jullie vinden dat we er wat van gebakken hebben, haha.

Ik heb voor jullie een babyjurkje gemaakt, ik maakte hem al eens eerder maar vind het zo'n schatje met de sokjes erbij en een zakje er omheen dus ik dacht....ik doe hem nog eens opnieuw....en dan nét weer een beetje anders natuurlijk.

Succes allemaal en a.s. maandag ben ik er weer hoor......tot dan!
Liefs Plony.










Reacties

  1. Heel erg leuk .
    En geniet nog van je laatste dagen.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,
    Wat een schattig babyjurkje. met al die kantjes en frutsels..
    Fijn dat je er maandag weer bent..

    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook een schatje! Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooooouwiii dit is leuk!! Echt superschattig. Wat creatief zeg....echie knap gefreubeld!

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en schattig baby jurkje heb je gemaakt Plony, ik vind het beeldschoon.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk geworden!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zeker een schatje, Plony. Héél mooi gemaakt!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit toch weer schitterend gedaan Plony, zo mooi. Geniet nog maar even lekker van je vakantie, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk gedaan Plony

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh wat prachtig gemaakt zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi en lief Plony!!!
    Prachtig gemaakt en ook prachtig afgewerkt!
    ze blijven leuk he de babycreaties!!! :)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mag er ook zijn deze babykaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW Plony schattige babyjurk.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend en erg lief
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig wat is dit een schitterend babyjurkje
    en zo leuk verpakt
    echt een heel lief kaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig werkje Plony!
    Ik weet niet waar je idee vandaan komt , maar het is zeker bijzonder!
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. eniggg wat je hebt gemaakt, echt lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk! Een geweldig iets om weg te geven als kraamcadeautje!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje