DMCC Challenge#28


Goeiemorgennnnn.....

Een nieuwe challenge bij DMCC, de 28ste alweer en we hebben deze keer een sketch voor jullie.
Een hele mooie, vind ik zelf, dus ga er lekker mee aan de slag en laat ons zien wat je er van gemaakt hebt.
Deze keer is onze sponsor

en nu de vakanties weer voorbij zijn hebben jullie weer 2 weken ipv een maand om jullie bijdrage te linken.

Ga gezellig inspiratie opdoen bij de andere leden van het DT en ook zij vinden het leuk om te horen of ze hun best hebben gedaan. De namen van de DT-leden staan rechts op mijn blog en anders vind je ze allemaal op het DMCC-blog.
Succes allemaal en dan is hier mijn uitvoering van de sketch.....



 

Reacties

  1. Hallo Plony,
    Wat een lief kaartje, mooi stempeltje gebruikt ..ik moet steeds lachen als ik dat lammetje zie, het is eigenlijk een hondenkopje met oortjes van een lammetje..leuk..
    Prachtige kaart gemaakt..toppie

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony

    Ik zie hier weer een prachtige Kerstkaart met een mooi ingekleurd plaatje. Ik vind die "parelsnoer" zo mooi erop, dat wil ik ook eens gaan leren/proberen.
    Mooie kleuren, prachtig met die hoekjes, goed gedaan hoor!
    Lieve groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    Je kaart is prachtig! Echt heel mooi gedaan.


    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een schitterend kaartje geworden Plony

    prettig weekend
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig is je kerstkaartje! Dat papier verveelt echt nooit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje weer Plony, erg lief stempeltje is dit, en je doosje is ook weer super vintage ala Plony style, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, Plony. Deze kerst Tilda is zo sweeeeet ;)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een liefie met dat lammetje.
    Mooi papier heb je gekozen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje zeg, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja het is zeker een hele mooie sketch, en dan die nieuwe stempelafdruk erbij schitterend ik kan niet anders zeggen, die bloem rechts is zeker van crealies MOOI
    Lieve groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt het er maar druk mee Plony, dit is ook alweer zo een geweldig iets geworden, ik vind hem weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een schatje Plony,héél mooi opgebouwd,super kleuren ,prachtig geheel .
    Ik wens je een fijne vakantie en tot ziens
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kerstkaart Plony!! Het papier is ook prachtig!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje Plony. Papier is prachtig en stempeltje heel lief, leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie lieve uitwerking vd sketch
    geniet van je vakantie
    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie kaart heb je gemaakt, heel mooi ingekleurt ook

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is prachtig Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje Plony!!
    Heel mooi !
    Lieve groeten en geniet van je verlof!
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje