Het was gewoon een feestje.....

Vandaag was ik met mijn vriendin Bets gezellig naar de demonstratiedag van Doe@ding........... het was écht gewoon een feestje.
Buiten alle hobby-beroemdheden(hihi) kwam ik als eerste Jannie tegen maar dat was pas het begin......
Danoesja, Miranda, Chantal en Tineke waren ook van de partij en dat was toch wel even helemaal superrrrrrrrrrrrrrrleuk. Wat grappig om jullie in het echie te zien meiden.......ik hoop alleen niet dat jullie al te erg zijn geschrokken want het is toch wel heel iets anders als je iemand dan in het wild ziet, hihi...............ik denk dat ik mijn foto maar weer eens moet veranderen, whahahahahahaha.
Oma wordt tenslotte ouder, hihihihi maar alle gekheid op een stokje...het was een superleuke dag en ik heb weer veel gezien en vooral...veel geld uitgegeven (schaam). Ik heb me, samen met Bets ook nog aan een workshop gewaagd maar dat is niet slim van mij want ik kan er niet zo goed tegen als iedereen op mijn handen kijkt.....ik zit dan te knutselen of het vandaag voor het eerst is, hihihi.........ik dacht...heel indrukwekkend Ploontje maar ach, ik doe het thuis allemaal nog wel eens rustig over. Ik ga nu mijn hoekje maar weer eens in want het lijkt wel of ik niets doe op het ogenblik maar.....dat komt goed hoor. Morgen eerst weer mijn bijdrage voor het HH-blog dus daar zullen jullie even op moeten wachten en dan zit er wel weer meer crea's aan te komen. Jullie gaan het allemaal zien.
Tot blogs en lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Het was superrrrrrrrrrrrrr.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony en bets,
    Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben en..zoveel hobbymaatjes in het echt hebben gezien..
    En... Plony we zien de nieuwe spullen vast wel weer voorbij komen..in je creaties..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja super gezellig was het Plony om jou en de anderen te zien. Leuk om weer gezichten bij namen te hebben!
    Ik heb ook leuke spulletjes gekocht. ´k Hoop er snel mee aan de slag te gaan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,ik vond het súperleuk om je tegen te komen en ben helemaal niet geschrokken,in het echie zie je er jaaaaren jonger uit en je komt echt gezellig over.Bij Bets al spulletjes gezien en ik heb ook weer teveel gekocht maar de herfst en winter komen er aan en dan komen die spulletjes goed van pas toch?(we hebben nog niets..)lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat klinkt dat super gezellig allemaal Plony, zo gek om elkaar dan in het echie te zien lijkt mij. Ben zelf nog nooit naar zoiets geweest maar lijkt mij heel gezellig. Hahaha ik zie je stuntelen tijdens het knutselen, ik zou precies hetzelfde hebben, kijk aub niet op mijn vingers.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony

    Ik vond het ook super om je in het echie te zien en lekker even te kletsen samen en ik ben niet geschrokken hoor....misschien ben jij wel geschrokken van mij:-), het was heel gezellig. En ik denk dat we allemaal met goed gevulde tassen richting huis zijn gegaan.
    Morgen even niet zorgen maar lekker freubelen met de nieuwe spulletjes.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo herkenbaar. Ik zit ook altijd als een kluns te stuntelen. Alsof ik niet eens weet wat een schaar is.
    Groetjes Marguerite
    Oh kom je je nieuwste aanwinsten nog showen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt erg gezellig en ik ben benieuwd wat voor spulletjes je hebt gekocht en wat je ermee gaat maken.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Ja grappig he, om elkaar dan zo 'in het wild' tegen te komen. Zo krijg je toch meer een idee van de persoon achter het blog, en dat van er oud uitzien is helemaal niet waar hoor :-) Veel plezier met je nieuwe spulletjes!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje