Hiiiiiiiiiiii............I am back in town!!!!

Hallo allemaal, daar ben ik weer.........
terug van een heerlijke vakantie, helemaal uitgerust, fris, BRUIN geworden(jajajajaja) en klaar om weer aan de freubel te gaan want oooooooooo........dat heb ik wel gemist!!!!
Ik heb wel van alles gekleurd, geknipt, gehaakt......maar de kaartjes ermee maken is toch wel het allerleukst en dat gaan we natuurlijk weer met frisse moed doen.
Vakantie september 2012 in Heel ( Limburg ) gaat bij onze dierbare herinneringen en wij gaan weer over tot de orde van de dag en.....Limburg....wij komen graag nog eens terug!

Ik wil jullie allemaal bedanken die een berichtje hebben achtergelaten bij mijn creaties die ik gepland had en die keurig tevoorschijn kwamen op mijn blog en ik wil mijn nieuwe volgers heel hartelijk welkom heten. Fijn dat jullie mij zijn gaan volgen en ik hoop binnenkort ook bij jullie langs te komen om jullie creaties te bewonderen.

Dan wil ik nu eerst nog even een aanvulling op mijn bericht betreffende de challenge bij DMCC maken.
Marianne heeft, speciaal voor het blog van DMCC, 2 tekstdigi's  gemaakt.
Wil je deze digi's graag hebben dan kun je ze aanvragen bij dutchmagnoliachickies@hotmail.com maar daar zit dan wel de voorwaarde aan vast dat je  met 1 van deze 2 digi's een kaartje maakt voor de challenge. Daar wordt op gecontroleerd dus doe je het NIET dan kun je de volgende keer niets meer bij ons aanvragen.
Wil je de digi's niet aanvragen dan is het ook mogelijk om aan de challenge mee te doen zónder deze leuke tekst........de keuze is aan jezelf.



Nog even voor de duidelijkheid.....
je mag ook zonder de digi's meedoen aan de challenge maar aanvragen betekent ook GEBRUIKEN, 1 van de 2 digi's moet dan gebruikt worden op jouw kaartje.

Succes allemaal met de challenge en......tot blogs!!!!!
Liefs Plony.

Reacties

  1. Welkom terug Plony!! Jammer dat ik je niet ben tegengekomen in ons zonnige zuiden! Maar ik lees dat je nog een keertje terug komt, dus wie weet. ;-) Fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey die Plony
    welkom terug in Blogland, fijn om te horen dat jullie het goed naar de zin hebben gehad.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, die Plony,
    je bent er weer..lekker genoten en nu weer aan de slag..Leuk..we hebben je gemist..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom "thuis"...... en nu weer flink aan de freubel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je genoten hebt in ons Limburg, ik kom na een vakantie ook altijd graag weer thuis.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug !!
    Leuk om weer een 'life' berichtje van je te lezen.
    En ik ben natuurlijk erg benieuwd naar de kaartjes (als ze af zijn).

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,
    fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad! Jaaa, os Limburg is sjun wo!
    Ik ben weer benieuwd naar je freubels.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom terug, fijn dat je er weer bent ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom Thuis Plony, heerlijk om weer je leuke verhaaltjes te lezen.
    En ik ga de digi aanvragen hoor, dus ik doe mee.
    Fijne avond liefs van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat fijn dat je er weer bent!!!!
    Kunnen we weer gaan genieten van je ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony

    Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad in Limburg.
    Geniet nu maar weer lekker van het freubelen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom terug!!!
    Ben weer benieuwd naar al je creaties!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Vakantie is leuk maar nu weer lekker in je eigen bedje slapen. Ben benieuwd of je dezelfde snelheid nog hebt na deze rustperiode.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je zo'n leuke vakantie had,ik ben benieuwd wat je weer allemaal voor moois ga laten zien.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom terug Plony, en wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in Limburg, ben zelf verleden jaar op vakantie geweest in Limburg en vond dat ook helemaal genieten, super meis. En de stempels heb ik al aangevraagd, helemaal leuk en ga er proberen een mooi kaartje mee te maken. Tot blogs Plony.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn plony, dat je weer terug bent, en dat je zo'n leuke vakantie gehad hebt.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Welcome back my lovely friend:) I Missed you :)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gezellig dat je weer terug bent.
    Succes met de kaartjes. We gaan ze vanzelf zien.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat je er weer bent, zo te horen weer helemaal fris en fruitig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je genoten hebt in de vakantie. En ook fijn dat je weer terug bent, hopelijk weer met veel moois dat je gaat showen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje