Kaartje voor Riet......

Mijn 2e post voor vandaag.....

Dit is een kopie van het Hobbyhome/hobbyartikelenblog...

Het is weer zaterdag en zaterdag is MIJN dag hier op het HH-blog.
Ik heb een kaartje gemaakt voor mijn (hobby)vriendin Riet.
Riet is helemaal gek van magnolia's dus ik heb dit schattige meiske er maar eens bij gepakt en daar een lief kaartje mee gemaakt voor de jarige Riet.
De mallen die ik heb gebruikt zijn:
Spellbinder Labels ten .... het blijft een geweldige mal
MD decoratieve elementen
MD vlinders
en verder weer diverse dingen om de kaart aan te kleden....zoek even in de webshop!

Dan nu mijn kaartje en dan wens ik jullie allemaal weer een heel fijn weekend!
Lieve groetjes, Plony.



Reacties

  1. Wat zal Riet van dit prachtige kaartje genieten, en wat leuk op vakantie en toch een kaartje van Plony, je kan niet zonder ons he meis. Geniet er nog maar lekker van
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Plony! Have a happy weekend, Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje!
    Fijn weekend.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is weer een super mooi kaartje.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooohhh... wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Ook je vorige creatie is Super!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig Plony, mooi gemaakt hoor.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Plony! Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief kaartje.
    Geniet van je laatste paar vakantiedagen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooohw Plony wat een mooi kaartje, heerlijk stijltje, en een heel blije Riet denk ik ;-)

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super schattig kaartje, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super mooi en lief kaartje.
    Wie wil nu niet zo iets moois op z'n mat vinden.
    Weet zeker dat Riet hem geweldig vind.
    Hele mooie versiering heb je gebruikt en leuk papier

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super schitterende kaart heb je gemaakt voor Riet, zo ontzettend mooi, daar zal ze zekers te weten helemaal superblij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook helemaal toppie.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony.
    Ik snapte er al niks van,krijg aldoor felicitaties vooor me verjaardag.
    Terwijl ik niet jarig bent.
    Tot ik een berichtje van Anita kreeg dat ze het bij nou gelezen had.
    Het moet een andere Riet zijn die jij bedoelt.

    Maar de kaart voor jou Riet is schitterend,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beauty is dit en wat zal Riet er blij mee zijn!!!
    Ik mis je wel een beetje hoor....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja je kan niet zonder ons he? Mooie kaart en geniet nog van je vakantie. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous card Plony:) Adorable this new stamp:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Plony schitterend kaart en schattige stempel.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw wat een prachtige kaart
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat is deze ook schitterend daar zal ze best blij mee zijn

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterend kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige, sfeervolle en lieve kaart!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje