Kerst-easel.....


Na mijn feestje ivm 200 volgers gaan we nu gewoon weer verder waar we gebleven waren..........
we maken een kaartje!!!!!! Ik zeg bewust "we" want wat wordt er veel gemaakt!!!!!!!!! Ongelofelijk, ik kan het gewoon niet bijhouden...........ik ga zometeen nog weer eens een poging wagen om hier en daar wat te bewonderen maar als ik vandaag niet langs ben geweest.......sorry maar dan misschien morgen?????

Ik ga jullie eerst een kaartje showen in niet-traditionele kerstkleuren.....

Ik vind alle kleuren leuk voor de kerst, van mij hoeft het niet persé in rood/groen....
Ik heb er een easel van gemaakt, nog steeds één van mijn favoriete modelletjes......leuk om te maken zo'n kaartje dat kan staan.


Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges bij:

http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/   : kerst in niet-traditionele kleuren
http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/   : Kerst
http://moedershobbypaleis.blogspot.nl/   : easelkaart
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/   : use a charm

Ik hoop dat jullie dit een leuk kaartje vinden en tot blogs!!!!!
Lieve groetjes, Plony

Reacties

  1. Plony VAN HARTE GEFELICITEERD meis met je 201 volgers SUPERRRR
    En je kerst easel vind ik weer schitterend geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Plony, mooi zeg dat blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige easelcard!!! Leuke kleurtjes.
    Ik vind ook meerdere kleuren voor kerst leuk. Het hoeft voor mij niet in rood/groen te zijn.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reken maar dat we de kaart leuk vinden, dat kan toch ook niet anders!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Plony,en helemaal in mijn kleur. Houd ook niet van dat traditionele rood en groen voor de kerst. En wat heb je weer veel verschillende materialen gebruikt,super!!!!

    lieve groetjes Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje weer Plony!
    Mooie easel, leuke kleuren en een heel erg mooi afdrukje wat weer perfect bij de kerstboom past!
    Helemaal super!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerst easelkaart Plony. hele mooie kleuren heb je gebruikt. Ik vind je non-traditionele kerstboom ook helemaal gaaf. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige easel kaart je kerstboom is erg gaaf zo.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kerstkaart Plony! Mooie kleuren en prachtige details, wat een mooie kerstboom mal! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    ...WOW wat mooi je easelkaart in die blauwe tinten..supersss weer hoor..

    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die weer mooi geworden.
    Plony dit heb je schitterend gedaan.
    Leuk in deze kleurtjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart zeg en idd alle kleuren kunnen wel voor de kerst vind ik ook!!!
    Wat een mooie mal heb je gebruikt zeg errug mooi!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beeldschoon kerstkaartje Plony, schitterend gemaakt

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig dat je candy er uit is en dat je dus de 200 gepasseerd bent!!! En dat kon ook niet uitblijven natuurlijk als je kaarten zoals deze maakt....dat wil iedereen toch blijven volgen!!! Hij is schitterend....kan ik hem al reserveren??? ;-))
    En zou je misschien even een woensdag voor me vrij kunnen maken en dan met Nel hierheen komen???
    Zou ik heel leuk vinden!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende easel card Plony, prachtig !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een geweldig mooie kerst easel kaart geworden.
    Bedankt voor je bezoekje en het gaat nu idd weer allemaal goed op mijn blog vraag me maar niet hoe het kan.

    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw ik vind je kaart super geworden Plony, wat een plaatje zeg, die kerstboom is ook zo mooi erop gezet, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een Super leuke kaart gemaakt Plony.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. CONGRATS my dearest friend for your 200 and more followers:) You Deserved them:))
    You have Made a fabulous Christmas card:) This Tilda is new? She's fantastic,cute and sweet:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weet je Plony ,het weer werkt niet mee dus de meeste dames ja die gaan kaarten maken,je hebt gelijk hoor het is een héle klus om iedereen een berichtje te sturen,maar dat komt omdat je er zelf ook zoveel volg.
    Je hebt weer een prachtige easelkaart gemaakt,blauw is een winterkleur vind ik en hij is prachtig.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super Sweet card, thank you for showing it to us over at Sweet Stampin'. Debbiex

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super Sweet card, thank you for showing it to us over at Sweet Stampin'. Debbiex

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is perfect Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel mooi kaartje in een leuke kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is schitterend Plony, ik vind dit mooie kerstkleurtjes hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie easelkaart Plony!
    De kleuren vind ik erg mooi.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is dit een schitterende kaart Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauwww Plony
    wat een gaaf kaartje, helemaal in mijn favoriete kleuren:)

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat eenschitterend kaartje en de kleuren zijn ook zo mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ja dat blijft een leuk model
    en je hebt er dan ook wel een beauty van gemaakt
    heel veel succes met de challenge

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kerstkaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wauw, nooit gedacht dat zo'n kleurtje toch een kerstsfeertje kon geven! Super gedaan!!!

    Bedankt voor je deelname bij de challenge van MHP.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Plony

    Wat een prachtige kerst easel-kaart. Heel mooi in deze kleur en die kerstboom-mal is gaaf.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig dat ijzig blauw voor een kerstkaart,mooi bewerkt ook Plony,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beautiful card, thank you for joining us at Sweet Stampin' this week.

    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een hele mooie easelkaart heb je gemaakt Plony, bedankt voor je deelname bij MHP. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie easelkaart Plony en zo mooi in die kleuren. die mal van de boom is een blijvertje hoor, zoooo mooi. Je hebt er weer wat moois van gemaakt, geweldig om te zien weer.

    Liefs Hanny
    p.s. ook leuk dat je volger van mijn blog bent geworden. Wat een werk heb je er mee zeg, ik maak nog zoveel fouten, vanochtend was ik per ongeluk volger van mijn eigen blog geworden hihi, na een hele tijd zoeken is het gelukt om mezelf te verwijderen.......lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een super schattig kaartje weer, Plony! Zo mooi van kleur ook!
    Was vandaag vrij en heb m'n eerste easelkaart gemaakt! En zeker niet de laatste, vond het zo leuk :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Plony , prachtig kerstkaartje is dit !! Ik houd ook wel van niet-traditionele kleurtjes voor de kerst. Prachtige boom trouwens .... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gewaagde kleur met een schitterend resultaat!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Fabulous easel card - gorgeous image and dies! :)

    Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

    hugs

    xxalisonxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooie kaart Plony ;o)
    Leuk dat je deze week meedoet bij Sweet Stampin'

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zoals we gewend zijn van je Plony heb je er weer een meesterwerk van gemaakt! Wauw!! bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Ge-We. we zien je graag de volgende keer weer terug :)
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje