Kerst

Dit is een kopie van mijn bericht op het Hobbyhome/hobbyartikelenblog..


Goeiemorgen allemaal....

Vandaag een kaartje met een wat klassieke uitstraling en met een 3D plaatje.
Ik ben niet zo van de klassieke kerstkaarten maar we hebben allemaal wel iemand in onze omgeving waarvan we weten dat een roze of blauwe kerstkaart niet zo wordt gewaardeerd. kerst moet dan ook écht kerst zijn en daarom maak ik ze toch elk jaar weer. Ook het werken met 3D wordt nog steeds heel erg op prijs gesteld dus.........een kaartje voor de "oudjes"zullen we maar zeggen.

Ik heb gebruik gemaakt van 1 van de mallen van de Spellbinder Fleur de lis squares en natuurlijk mag op een kerstkaart als deze de kersttak van MD niet ontbreken maar dit is al een wat oudere mal en de creatables mal TAK van MD is eigenlijk nog een veel mooiere uitgave voor je kerstkaart. Met de bekende roosjes en plakparels erbij is het toch best een mooie klassieker geworden denk ik. Ik weet zeker dat de ontvangster haar kerstkaart zó het liefste ziet.

Fijne dag allemaal en geniet van het weekend!
Lieve groetjes, Plony.



Reacties

  1. Wat een schattig kerstkaartje Plony. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al is het een klassiek kaartje hij is heel mooi,en deze kaarten kunnen zeker in de kersttijd.

    Geniet van het mooie weer.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee ploon!! OUDJES!!!!
    Zo oud ben ik nog niet hoor!
    Ik ben 46 en ik vind deze kaartjes
    prachtig hoor!!!! Whahaha.
    Als ik met kerst zo'n kaartjes zou ontvangen kan mijn kerst niet meer stuk! Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt.
    Fijn weekend, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je rekening houdt met verschillende smaken. Deze mooie nostalgische kaart zal zeker in de smaak vallen bij de doelgroep.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het prachtig Plony!! Eerlijk gezegd hou ik wel van allerlei kleuren om kerstkaarten te maken. Maar ik blijf rood/groen en het nostalgische toch ook heel erg mooi vinden voor kerstkaarten!!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijk nostalgische kerstkaart! Ik maak ze ook vaak in andere kleuren maar veel vinden dit toch echt horen bij kerst.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony,
    ..kun jij een beetje toveren??haha.. schattig kerstkaartje gemaakt..helemaal lief..

    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij het lezen van je tekst begin ik me toch ook oud te voelen, want ik vind dit kaartje echt wel heel bijzonder mooi.Kerst en nostalgie, zo zou ik het noemen.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    Deze kerstkaarten kunnen altijd, daar hoef je niet perse oud voor te zijn, gewoon een kwestie van smaak denk ik! Persoonlijk vind ik deze kaart heel mooi maar ook de minder tradionele kleuren vind ik prachtig en werk daar zelf ook heel graag mee.

    Fijn weekend, gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart Plony, geniet nog van je vakantie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben er gek op Plony,is dat dan de leeftijd misschien?????
    Echt wijfie ik vind dit een schitterende kaart,wauw.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kerstkaart, erg mooi hoor houdt hier wel van.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Had het net daar al geschreven, ik vind je kaart zo super Plony, echt heel erg mooi warm. Een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Onwijs leuk is je kaart
    hugs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super mooie nostalgische kerstkaart! Een heel leuk plaatje en mooie details!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een echte klassieker, mijn smaak is het niet. Maar bij de liefhebber zal het kaartje vast en zeker in de smaak vallen!
    Mooi gedaan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig hoor! Het is juist wel eens goed toch om iets compleets anders te doen dan je eigen stijl?
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker vintage kaartje Plony, leuk zo in 3d..

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony,
    Ja je bent ook in alle markten thuis. Hij is weer mooi geworden hoor. Heb je nog nieuwe dingen kunnen kopen hihihiihi
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAUW!! wat is dit een hele mooie kaart, zo heerlijk kerst! liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heerlijke kerstkaart Plony! Ik vind 'm ook wel een beetje romantisch. Precies zoals kerst hoort te zijn. Een mooi klassieker!!! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou Plony dan hoor ik ook bij de oudjes want hier ben ik ook helemaal weg van, dit is ook mijn smaak maar ben ook gek op roze op paarse enz enz kaarten hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. woh wat een mooie vintage kerstkaart en dan ook nog in de traditionele kleuren rood/groen,
    misschien hoor ik nu ook bij de oudjes maar ik blijf het mooi vinden, zo aan je berichtjes te lezen ben ik gelukkig toch niet de enige.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje