Love is.......

Zoals elke zaterdag krijgen jullie een creatie te zien die ik heb gemaakt voor het Hobbyhome/hobbyartikelenblog dus hieronder staat een kopie van het bericht op het blog.

Wie mij al een beetje heeft gevolgd weet dat ik een enorme vintage-fan ben. Ik vind heeeeel veel dingen leuk maar vintage staat toch wel op nr.1 hoor.
Ik heb vandaag dus een vintage-creatie om te laten zien. Ik heb een houten boek/doosje gepimpt, het doosje was aan de buitenkant al bekleed met stof en ik heb eerst de delen die nog blank hout lieten zien bewerkt met gesso. Daarna ben ik de binnenkant gaan bekleden met dessin-papier, met wat roosjes en ook stansjes van de Joy cutting en embossing hoek Franse lelie. Ik had afgelopen week een heel lief hobbymaatje op visite en die heeft voor mij wat stansjes meegebracht dus dat was leuk om te gebruiken.
Om het houten tussengedeelte van het doosje heb ik roosjeslint geplakt en daarna ben ik de buitenkant aan gaan kleden.
Daar heb ik gebruik gemaakt van de Joy stencil hoek en natuurlijk van mijn favoriete Spellbinder-mal Floral ovals , een schitterende mal voor dit soort creaties. Verder wijst het zichzelf denk ik dus ik ga jullie nu maar wat foto's laten zien in de hoop dat het jullie goedkeuring kan wegdragen.
Natuurlijk wens ik jullie allemaal weer een geweldig mooi weekend en tot de volgende creatie maar weer.
Liefs Plony.














Reacties

  1. In een woord beeldschoon zo mooi...

    een fijn weekend.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Plony, mijn goedkeuring heb je in ieder geval hihi. Wat een beeldig doosje heb je ervan gemaakt, een plaatjes hoor. Ik heb ervan genoten om te zien hoe jij van iets simpels zoiets moois kan maken, prachtig.
    fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie, Plony. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony

    WAUW, hier ben ik ook dol op. Wat heb je er een mooi doosje van gemaakt met prachtige mallen en bloemen. Het plaatje is ook zo mooi en de tekst vind ik super.
    Een mooi pronkstukje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt het weer prachtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gisteren vertelde je al dat je vandaag een vintagedoosje zou laten zien. En je weet het, ik ben gek op vintage.
    Ik vind het doosje helemaal geweldig!!! Mooi met het bloemenlint langs de zijkanten, toppie!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww Plony
    wat een geweldig mooi doosje, heel erg mooi gedaan

    Fijn weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    ..en hier ook nog een keer, SUPER mooi gedaan, prachtig papier..hoekjes, plaatje en tekst,alles klopt en wat een MOOI kistje..

    Fijn weekend,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi vintage kistje zo Plony, geweldige details.'
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kwijl, kwijl!! Wat beeld en beeldschoon, Plony. Zooooo'n mooi papier. Ik kom ogen tekort. Prachtig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er weer GEWELDIG uit.
    En... weer hele mooie dingen erbij gebruikt.
    Alles in mooie combinatie.
    Fijn weekend,liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt Plony...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OMG,amazing creation my dearest friend:)
    Fantastic image in the beautiful frame, gorgeous roses ribbon and beautiful details:)
    Happy weekend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat verschrikkelijk mooi gemaakt Plony, blijf jij maar lekker fan van vintage hoor, dan kunnen wij er lekker van genieten, ik wel in ieder geval, dit is toch werkelijk een kunstwerk om te zien, ik vind het weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt Plony!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een geweldig mooi doosje Plony, supermooi gemaakt!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend wat een mooi doosje en wat een schitterende creatie!!!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super creatie, schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creatie met de nieuwe Joy mal.

    Het zal zeker een moeilijke keuze voor ze worden met de digi van Canary.
    Leuke nieuwe foto ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben weer 1 van de laatste die een berichtje achterlaat,ik zie je nieuwe foto en weet 1 ding zeker ik was je straal voorbij gelopen ik had je nooit herkent wat slordig van mij, je hebt een prachtig doosje opgepimpt,toch hoort vintage wel bij jouw hoor Plony.
    liefs Corie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige creatie en veel op te zien.
    fijn weekend en groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super mooie vintage doosje!! Heel mooi en romantisch!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gaaf doosje, prachtig !
    Je hebt jezelf weer helemaal overtroffen...

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5519 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige creatie Plony, zo in het vintage!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje