Vakantie!!!!!



Ik ga vast gedag zeggen want.........we gaan even met vakantie!!!!!!!!!
Vandaag nog wat laatste dingetjes doen, de koffers pakken en vanavond natuurlijk nog even onze kleinzoon knuffelen en dan gaan we morgenochtend de auto laden, de fietsen op de fietsendrager doen en dan zijn we 2 weekjes lekker weg. Wie in de buurt van Heel in Limburg woont die kan ons tegenkomen als we lekker genieten van het landschap en alles wat er verder te genieten is in Limburg.......ongetwijfeld heeeeeeeeeeeel veel!!!!!!
Ik kan op mijn mobiele telefoon misschien af en toe eens even een blog bekijken maar in principe is voor mij vakantie ook écht vakantie en dan denk ik even niet aan bloggen of Design Teams of wat dan ook.
Mijn berichtjes die nog verschijnen (tenminste dat hoop ik, hihi) die staan gepland en verder zien jullie me vanzelf wel weer over een paar weken.
Dag allemaal en duimen voor mooi weer hè!!!!!!!
Lieve groetjes, Plony.


Reacties

  1. Hoi Plony,
    Dan wens ik je nu nog gauw een fijne vakantie en ik zal duimen dat jullie mooi weer hebben want dan hebben wij dat ook ik woon nl in Limburg(Brunssum).
    Dat ligt wel helemaal in `t Zuiden

    groetjes en tot over een tijdje dan
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wens je een hele fijne vakantie en jullie zitten in een prachtige omgeving, dus dat word genieten.
    en ik zal duimen voor mooi weer.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een hele fijne vakantie, dat je nog maar mag genieten van het mooie weer. we gaan er in ieder geval voor duimen.

    Veel plezier in Limburg -xx-
    liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier op je vakantie meid!
    Als ik een zonnetje tegenkom blaas ik hem naar je toe hoor..
    Geniet van de vrije tijd alle bloggers en DT redden het wel hoor ;-)

    Geniet!!!

    xx han

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,

    Een heel gezellige zonnige vakantie,geniet er lekker van.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele fijne vakantie in Limburg, de weersvoorspelling voor volgende week is al goed.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony,

    met het weer komt het wel goed in Limburg deze week! Ik wens je een hele fijne vakantie! Miss. kom ik je wel tegen, ik woon in Echt.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    Een hele fijne vakantie in Limburg. GENIET van de knuffel van Ayden en daarna van het mooie weer in Limburg. Volgens de voorspellingen moet dat helemaal GOED komen ☺☺☺.
    Nog een fijne ☼-dag en een fijne vakantie toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze voorspellen mooi weer dus smeer je billen en kuiten maar eens extra in. Het wordt heel veel op je zadel zitten.
    Groetjes en heel veel plezier.
    Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou dan wens ik je een hele fijne vakantie toe
    en de weersberichten zien er voor deze week goed uit
    dus geniet maar lekker van het mooie weer en natuurlijk van de mooie omgeving

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens jullie het allermooiste weer van de wereld en ga heerlijk genieten samen!!!! Wij zien je graag weer terug over een week of twee!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Plony een hele fijne welverdiende vakantie wens ik jullie toe, het zonnetje schijnt al hier in het zuiden. Mss spot ik je wel ergens ik woon namelijk in Weert en dat is niet zo heel ver van Heel.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele fijne vakantie met veel zonneschijn!!!
    Geniet ervan!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van je vakantie.
    Want het is prachtig daar in de buurt.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Groot gelijk dat je bloggen en DT schappen laat voor wat ze zijn, anders heb je geen vakantie. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Doeiiiiiii Plony
    geniet er lekker van, tot over twee weken

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alvast een hele fijne vakantie Plony, geniet ervan, ik zal duimen voor mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wens je een hele fijne vakantie toe en geniet er lekker van.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geniet ervan Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony

    Ik heb net genoten van je laatste schitterende creaties en ga jij nu maar genieten van je welverdiende vakantie met heel veel mooi weer hoop ik. Heel veel plezier.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Happy holidays my dear friend:)
    I wait your new creations, but now relax and enjoy your deserved holidays:))
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi, een hele fijne vakantie en kom uitgerust en vol met inspiratie weer thuis! tot gauw maar weer, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Plony,
    wij wensen jullie een fijne vakantie, geniet ervan!
    Wij zijn juist terug en kunnen er weer tegenaan...

    Groetjes, Annemie en Carolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk Plony!! Ik wens je een superleuke en ontspannende vakantie. Misschien kom ik je nog wel tegen in Roermond! Ik wens je enorm veel (fiets)plezier. Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje