Voor Joke.....

Zaterdag is mijn dag op het HH-blog dus ook deze keer weer een kopie van het HH-blogbericht......

Het is zaterdag dus hier ben ik weer.........
ik heb voor jullie een kaartje wat ik heb gemaakt voor ons DT-lid Joke die gisteren jarig was.
Ik ken Joke al een tijdje en kan haar verjaardag niet zonder kaartje voorbij laten gaan.

Ik heb voor mijn kaartje gebruik gemaakt van de Spellbinders nestabilities Majestic Elements Marvelous Squares een mond vol maar het is ook een geweldige set mallen waar je heel veel mee kunt. Ga maar eens in de webshop kijken hoe of deze spellbinder-set er in zijn geheel uitziet........hij is geweldig!
Natuurlijk heb ik mijn vaste frutsels er ook weer bij geplakt....roosjes, plakparels en deze keer ook nog een paar gehaakte bloemen.

Ik hoop dat mijn kaartje in de smaak valt en dan wens ik jullie een heel fijn weekend en tot de volgende keer.

VERGEET NIET MEE TE DOEN AAN DE CHALLENGE..........
JE VINDT HEM RECHTS BOVENIN, even klikken en je bent er........doe gezellig mee want de prijs is weer superleuk!

Lieve groetjes, Plony.



Reacties

  1. Een super mooie kaart! Prachtige details en wat een mooie nieuwe Spellbinder mal! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. enige!! kaart
    en alles zo mooi bij elkaar aangepast
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig is je kaart Plony! Ik hou van roze.
    De nestie is idd prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ja...zoals altijd is hij in echt nog nog veeeeeeel mooier!!!!
    Het is gewoon een juweel.....dus nogmaals Plont...Bedankt!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een schitterende kaart, lief afdrukje, prachtige details, super hoor !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje is weer schitterend.
    Wat zal Joke er blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat keigaaf Plony, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een héél mooi kaartje Plony en de bloemetjes vind ik ook zo leuk!
    Groetjes,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    Je hebt een PRACHTIG kaartje gemaakt voor Joke en die MEMS-mallen zien er inderdaad heel MOOI uit.
    Een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ploby,

    Hij is weer super hoor..Joke was daar vast heeel blij mee..
    Mooi ingekleurd en..een schattig geheel..
    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke verjaardagskaart Plony! Heel mooi afgewerkt en inderdaad mooie mallen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty weer, Plony! Prachtige tinten en weer zo mooi alles bij elkaar gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is weer prachtig Plony, zie net ook dat ik je opdracht bij je candy ook helemaal verkeerd heb gelezen, jammer want ik weet dat mijn antwoord in de verte niet is wat het zou moeten zijn want je maakt zo'n mooie dingen.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Plony!! De spellbinder is ook supergaaf!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Plony, du machst ganz hĂĽbsche Werke! wurde dich gleich bei mir verlinken. Freue mich auf deinem Besuch! Habe noch ein Candy zu gewinnen. Der Link liegt unter mein Traum Onlineshop Banner. Viel GlĂĽck! Viele liebe GrĂĽĂźe von Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi lovely friend^_^You deserve some gorgeous compliments from all your followers and me^_^You make stunning creations every time Plony^_^
    All details are so wonderful,image so sweet and papers are beautiful too^_^
    Have a sweet weekend^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Plony je bent er bijna met je candy, nog tweetjes, dat zal niet lang meer duren.

    Je hebt weer een geweldig mooi kaartje gemaakt.
    Hele leuke details erop, super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een superkaart! Plony is back in town!! Mooie kleuren en mooie details!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend leuke kaart! Prachtige details.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw plony wat een ontzettend lief en leuk kaartje is dit!
    en zo lekker roze daar hou ik wel van!

    De magnolia is ook weer zo leuk (ik vind ze allemaal geweldig :))
    Je hebt er weer een plaatje van gemaakt met al die leuke en snoezige details, echt prachtig weer hoor!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony

    Wat een heerlijke roze kaartje voor Joke. De spelbinder mal is zeker heel mooi, het is een plaatje van een kaartje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart en die bloemen en hart ook zo mooi.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig tafereeltje en je hebt alles weer erg mooi verwerkt.Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart,zo lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lieve kaart! Een prachtige combinatie van mooie spulletjes en een geweldige stempel!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje