Baby-kadootje....

Ik had een baby-kadootje nodig en omdat ik van alles in het "magazijn" heb ben ik eens even gaan spitten.....

Ik had dit doosje....


en daarin heb ik babysokjes gedaan.....


dan moet er natuurlijk aangekleed worden en daarvoor heb ik de schattige babyplaatjes gebruikt die we allemaal kennen.....


blauw/rose aangehouden want baby is op komst.....


en zo maakte ik mijn kleine kadootje........voor een lief a.s. ouderpaar.

Handig zo'n magazijn hè..........je hoeft er niet eens de deur voor uit.

Lieve groetjes, Plony.

Deze creatie doet mee aan de challenge bij http://decreatievezebra.blogspot.nl/ waar de opdracht is roze/blauw/1 andere kleur.....in dit geval wit.





Reacties

  1. zeker handig zo'n magazijn en zo blijven we van de straat af he Plony:0) Het is een enige creatie!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh Plony,

    Wat schattig, wat heb je de hoekjes van Joy mooi gebruikt en natuurlijk de lieve plaatjes en de ienie..mienie sokjes..zóóó leuk..
    Daar is het a.s. ouderpaar vast heel blij mee..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig cadeau heb je gemaakt Plony, het ziet er zo lief uit. Ik merk wel dat ik niet de enige ben met een "magazijn"......wel zo handig als je ineens een idee hebt en je hebt dan alles in huis om het uit te voeren. Hier zullen de ouders vast heel blij mee zijn!
    Trouwens, vergeet ik helemaal nog te zeggen dat ik je deurhanger ontzettend mooi vind, lekker vol, en rose, echt mijn ding hoor!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk doosje! De toekomstige ouders zullen er vast heel blij mee zijn. Zeker handig zo'n magazijn.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig doosje, Plony.
    Handig om dat zo op voorraad te hebben en het dan aan te kleden voor de gelegenheid waar het voor bedoeld is.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony super mooi en lief kadootje heb je gemaakt.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ahh wat een schatje, schitterend Plony, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig doosje en ja dat is zeker handig zon magazijn. Heb ook altijd wel wat op voorraad staan.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig kadootje is het geworden!!! En zo'n magazijn is inderdaad heel handig alleen een klein beetje jammer dat het nooit vol komt ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Snoezig cadeautje en die sokjes/slofjes vind ik ook geweldig! Haha, een magazijn, super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi plony wat ziet zo,n doosje er dan gelijk anders uit he het is een heel leuk baby cadootje geworden prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow die is leuk
    als je wil kun je met deze creatie mee doen bij de creatieve zebra daar is de uitdaging deze keer maak iets in de kleuren roze en blauw helemaal in deze kleuren dus

    De sokjes vind ik echt super schattig, en je doosje waar je ze ingestopt hebt is weer op en top een plony creatie

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi gemaakt Plony, daar kun je mee aankomen op kraamvisite.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe verzin je het toch ook elke keer maar weer. Erg leuk geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schattig babykadootje!
    Zo´n magazijn heb ik ook en is super handig ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha zeker handig zo'n magazijn!!!
    Ziet er echt supers uit!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend doosje Plony.
    Lief dat plaatjes,mooi die mallen.
    Daar zullen ze wel blij mee zijn.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat heb je dat super gedaan Plony, ik vind het prachtig geworden, wat een leuk kadootje om te geven, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk kadootje heb je gemaakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je van dit doosje een schattig kadootje gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dat weer prachtig gemaakt Plony...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony,
    Veel plezier morgen op de KreDoe met Nel, dat wordt weer lachen..
    Dat canvaspapier van de Action, ik hoop dat ze het bij jullie nog hebben,hier is het op het moment niet verkrijgbaar ..helaas..
    Het is A4-formaat, misschien ook gewoon bij de fotozaak ??
    Het print wel heel erg mooi..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterend kadootje heb je ervan gemaakt, Plony. Ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een enige creatie is het geworden.
    leuk dat je met de uitdaging van DCZ meedoet.

    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Plony je bent tweede geworden met dit schitterende doosje, gefeliciteerd daarmee superrrrr.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje