En dan nog dit.......

Hoi allemaal......
zo aan het eind van dit weekend heb ik hier een heeeeeele lange blogpost voor jullie.
Als eerste wil ik jullie laten zien wat ik met de mooie hortensia's heb gedaan die mijn broer en schoonzus zo lief voor mij hadden afgeknipt....

Niets bijzonders hoor maar dit was mijn allereerste hobby en ik doe dit nog zooooooo graag.

Dan als tweede......

Ik heb van Sonia 2 awards gekregen:


Ik heb meestal zoiets van...hhhhmmmmm een award maar aan de andere kant vind ik het toch wel superlief dat iemand je deze awards gunt en het stelt mij weer in staat om andere blogs even in het zonnetje te zetten waarvan ik vind dat ze dat wel eens verdienen.
Dus deze keer heb ik ze dankbaar aanvaard en de regels die erbij horen zijn:
1 bedank degene die de awards aan je gaf
2 deel wat informatie met iedereen
3 geef deze awards door aan 3 andere bloggers
4 laat op die blogs een berichtje achter.

Dan de informatie die ik met jullie ga delen:
1 mijn favoriete kleur: natuurlijk roze
2 mijn favoriete dier: ondanks dat we haar niet meer bij ons hebben is onze hond Ruby nog steeds
   mijn  favoriete dier.....
3 mijn favoriete getal is: 7
4 mijn favoriete drinken is:toch wel thee denk ik
5 Facebook of Twitter: géén van beide
6 goed boek of film: toch wel een film , alleen moet ik altijd zo huilen bij mooie films (hihi)
7 mijn favoriete dag: dat zou ik écht niet kunnen zeggen....de dagen dat mijn mannie thuis is!
8 mijn favoriete bloem: Absoluut de ROOS!!!!

Dan nu de vraag....aaan wie wil ik deze awards graag doorgeven...
ik heb 3 blogs van hele lieve blogmaatjes/volgers aan wie ik nu eens graag awards wil geven en dat zijn:
Maartje van  http://maartjemes.blogspot.nl/
Annemie van http://creannecards.blogspot.nl/
Hanny van http://tierelantijntjes.blogspot.nl/
3 blogs die nog niet heel groot zijn maar van heeeeele lieve mensen.
natuurlijk vind ik jullie allemaal super maar omdat ik er 3 moest kiezen zijn deze 3 het geworden.

Dan als laatste.....nog een kaartje, haha


Ik heb met mijn pas gewonnen digi bij het freubelstraatje een kaartje gemaakt voor de sketch/wedstrijd bij het Freubelstraatje en ik moet zeggen dat deze sketch niet écht vanzelf ging maar dit is het geworden....


dan nog 1 foto met het labeltje eruit en dan ga ik snel afsluiten want dit is dus écht een heeeeeeeeel lang bericht geworden.
Fijne avond allemaal, liefs van Plony.







 

 
 
 
 
 

Reacties

  1. OOOOO..........wat lief!!! Als je me nu zou zien zou je zien dat ik er gewoon van ben gaan blozen! Ik waardeer dit zeer en weet er ook wel weer andere bloggers mee blij te maken hoor, dank je wel!
    Je kaartje met je gewonnen digi is wederom prachtig, wat kun je toch mooi inkleuren. Bij mij lukt dat nog niet zo geweldig maar ik heb er wel veel plezier in en dat telt! Mooie kaart weer Plony, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja waar zal ik beginnen....bij de krans, schitterend en de awards zijn ook erg leuk voor je en volkómen verdiend natuurlijk.
    En dan je kaartje...schitterend!!!! En wat een leuke sketch!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,

    wauw!!!wat een prachtige krans zeg!
    Dat vind ik wel heel erg mooi! Hoe heb je de bloemen vast gemaakt en wat voor basiskrans heb je gebruikt?
    En natuurlijk gefeliciteerd met je awards! Die heb je toch maar weer in de pocket! En je kaart is ook weer heel mooi!
    Fijne week gewenst, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die hortensia's, het is een van mijn favoriete bloemen. Je kaart is Prachtig!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een lang bericht, maar wat een feest om te lezen! Je hortensia's zijn prachtig!! Zullen vast een plekje gekregen hebben bij je :) en dan gefeliciteerd met je awards!, wat
    Leuk en zeer zeker verdiend, maar je weet dat ik een grote fan van je bent.
    En je kaartje is weer super!!!
    En toch weet ik nu weer dingen die ik nog niet wist van je :)
    Lees Nicole!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je awards, Plony en wat een supermooie hortensiakrans. Je kaart is ook erg mooi in die tinten. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige krans Plony en wat een leuk idee, ik moet hier de hortensia's nog snoeien....

    Ook je kaartje is erg mooi
    gefeliciteerd met je Awards:)

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je awards Plony, en je werkjes zijn allebei prachtig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony,
    gefeliciteerd met je Awards, je prachtige hortensiakrans en..je hele mooie kaart..ik vind je kaartje prachtig..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie krans heb je weer gemaakt. Je bent echt een ster daarin. En gefeliciteerd met je awards.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi he zo'n krans van hortensia's ze lenen zich daar uitstekend voor, en met een beetje voorzichtigheid heb je er lang plezier van.
    Van harte met je awards, en je hebt een leuk kaartje gemaakt van je gewonnen prijsje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend die hortensiakrans Plony, super. Gefeliciteerd met je 2 awards en leuk dat ik op deze manier wat meer van je te weten bent gekomen. En dan je kaartje die is natuurlijk weer helemaal toppie. Schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De krans is prachtig Plony, de awards zijn je van harte gegund hoor meis,dan de kaart helemaal geweldig ondanks je moeite [dat zien wij niet]heb je een schitterende creatie gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie krans, Plony! Proficiat met je awards! En je kaart is superleuk met het prachtige label, heel mooi gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi is je Hortensiakrans! Ook je kaartje is een plaatje, leuk die tag! En de awards heb je verdiend, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi je hortensiakrans
    daar zul je veel plezier aan hebben
    Prachtige kaart heb je weer gemaakt
    en gefeliciteerd met je awards.
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie krans, Plony.
    Ook het kaartje is weer een bjoetie.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Plony,

    eerst en vooral wil ik je proficiat wensen met je 2 awards, die heb je dubbel en dik verdiend.
    En dan viel ik hier bijna naast mijn stoel dat ik van jou zo'n pluim krijg :-)). Dat maakt mij super blij en geeft toch weer een duwtje in de rug om verder te doen.Ook een proficiat aan de 2 andere bloggers.
    De bloemenkrans en het kaartje zijn, zoals altijd, supermooi.

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd meis, met de awards. Je verdient ze driedubbeldik met alle mooie dingen die je steeds weer weet te fróbelen!! En wat een mooi en handig kaartje met insteekruimte heb je gemaakt. Erg handig voor als je iemand bijvoorbeeld een kado-bon/-pasje wilt geven van een drogist/bloemenwinkel of zo...met een aparte verpakking.. Zou je eigenlijk ook een beetje mannelijke/stoere kaart moeten maken...ideetje?
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooi is je hortensiakrans!!! Heerlijk herfst in huis.
    Je kaartje is weer schitterend.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi plony gefeliciteerd met je awards wat een eer dat je mij hebt uitgekozen ik wist niet wat ik zag toen ik mijn naam las ik vind het geweldig ik vind deze hotensia krans erg mooi en ook het kaartje jij bent echt van alle markten thuis ik ga nu proberen drie bloggers blij te maken als het mij lukt ik ben daarin niet zo,n ster als het niet lukt vraag ik wel hulp groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige krans en je kaart is ook al zo mooi, wat een lief stempel zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat met je 2 awards, prachtige hortensiakrans zeg en een beauty van een kaartje, was een gezellige lange post van je !!
    GR, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony,
    Je hortensiakrans ie echt een bjoetie,zooo mooi van kleur.
    En je kaartje is ook SUPER geworden mooi ingekleurd... maar goed dat je wat extra parels heb gekregen van je mannetje hihi.
    Gefeliciteerd met je awards.
    Liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje