Gefeliciteerd Tineke......

Vandaag is Tineke jarig en omdat Tineke in ons hobbyhome/hobbyartikelen-designteam zit, heb ik natuurlijk haar adres dus.......kon ik een kaartje sturen om haar vandaag hartelijk te feliciteren met haar verjaardag.

Tineke houdt, net als ik, wel van vintage dus een vintagekaartje is het geworden.
Als het goed is ligt de kaart inmiddels op de mat bij Tineke en anders heb ik haar hier alvast gefeliciteerd en ja......dan heeft de post vertraging. Dat zou wél jammer zijn maar helaas komt dat nogal eens voor. Tineke.....een hele fijne dag en geniet er van!



We hebben vandaag bij het HH-blog de gastdesigners bekend gemaakt voor de komende 3 maanden en dat zijn geworden.....

Tineke van http://tinekescardsandcreations.blogspot.nl/
en
Ineke van http://inekecreatoins.blogspot.nl/

Wij zijn er heel trots op dat deze 2 dames de komende maanden ons team willen versterken!

Dan wens ik jullie allemaal weer een heeeeeeeele fijne dag en als ik zo eens naar buiten kijk denk ik dat er wel veel gefreubeld zal worden zo hier en daar.
groetjes en liefs van Plony.

Reacties

  1. superrrrrr mooi meid
    sorry dat ik er ff niet was ..ik snapte niks van de nieuwe blogger
    Maaar heb um door haha
    hugss,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,

    Daar is Tineke vast héééél blij mee, schattig kaartje weer, mooi plaatje en..mooie mallen en papier..superssssssss.

    En freubelen, ja, dat gaan we doen..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Plony dit kaartje past helemaal bij Tineke, ik vind het weer een bjoetie geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je voor Tineke gemaakt, die zal zeker bij haar in de smaak vallen

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super^_^
    Lovely elegant card dearest Plony^_^
    I adore your every time gorgeous perfect details^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een schitterende kaart heb je voor Tineke gemaakt Plony, ik vind hem helemaal super. Zo mooi weer, een toppertje. Daar zal ze zeker blij mee zijn. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooohhh..... wat een Geweldig leuke kaart heb je gemaakt!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartjezeg ,mooie kleurtjes en erg leuk zo met het gehaakte bloemetje en vlindertje.
    Is dat haakwerk ook al van jou hand?
    De jarige zal heel blij mee zijn met zo'n mooi kaartje.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een plaatje,ik denk dat Tineke de kaart prachtig vind Plony, mooi gemaakt weer .
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,

    wat een suuuuuper mooie kaart, ik denk dat Tinneke hier heel blij zal mee zijn...

    Lieve groete, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt Plony, mooi papier is dit ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een mooie Plony, dat zal zeker gewaardeerd worden.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Plony. Daar zal Tineke vast heel blij mee zijn. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat papier is zooo prachtig en dan in jouw handen. Tja dat kan alleen maar mooier worden. En ziehier. Schitterend Plony!! Tineke boft maar. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterend kaartje is dit
    en wat leuk met het gehaakte bloemetje en vlindertje
    staat erg mooi

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart. Schitterend gedaan. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Plony je bent er maar druk mee hoor!!!
    Geweldig gedaan hoor..

    Liefs DT Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is heel mooi Plony, zal ze vast heel blij mee zijn.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig kaartje, Plony.
    Dat zal zeker gewaardeerd worden door Tineke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En of ik er blij mee ben? Superblij!!! Helemaal mijn stijl ;-) Alleen hij kwam vandaag maar niet erg toch?
    Bedankt voor je mooie kaart. Ik heb ze vanmiddag op de foto gezet en hoop het morgen te plaatsen.
    Heb je het bloemetje en vlinder zelfgehaakt? Heel romantisch.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige vintage kaart met mooie papier en wat een lief plaatje erop! Ook de gehaakte bloem en vlinder zijn super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou zo'n kaartje mag ook wel op mijn mat vallen. Heel mooi gedaan en wat kijkt dat meisje je lief aan!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super mooie kaart is dit en ze zal die zeker heel mooi gevonden hebben.
    fijn weekend en lieve groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje