Girls only.....


Vandaag heb ik voor jullie een...... deurhanger


één van mijn favoriete dingen om te pimpen.
Ik heb er een écht meiden-ding van gemaakt......lekker ROSE!!!!!!!!!
Ik kan er niets aan doen hoor, als ik "zomaar" iets maak dan wordt het altijd rose.........
Ik heb me weer heerlijk uitgeleefd met de frutsels en de fratsels en ik hoop dat jullie het weer kunnen waarderen.



Het is wel écht een deurhanger for girls only vinden jullie niet?????

Met deze deurhanger ga ik meedoen aan de volgende challenges:

http://simplymagnolia.blogspot.nl/   : sparkles and swirls
http://anythingchallenge.blogspot.nl/   : anything goes
http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/   : alles behalve een kaart
http://bearlymine-challenges.blogspot.nl/   : flowers
http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl/   : pimp een home-decoratie
http://lovely-haenglar-only.blogspot.co.uk/   : girls only

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot blogs!!!!
Liefs Plony.

Reacties

  1. hij is zeker goed roze geworden. helemaal leuk zo. vol van details.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf.
    de deur hanger is van hout of niet???
    Mag ik vragen waar je die gekocht hebt, lijkt me ook leukom te maken

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gepimpt Plony! wat een leuke stempel:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gigantisch mooie hanger heb je gemaakt. Dit is een winnertje hoor! Helemaal toppie.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke hanger Plony, heerlijk dat rose! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rose maar wel errugg mooi hoor.'
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je terugkijkt op een geslaagd weekeind.
    Wat een roze deurhanger, haha, mooi afgewerkt, en dat kan ik nou niet. Maar goed ieder doet wat die leuk vind of kan.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een echte deurhanger voor meisjes! Hij is gaaf hoor. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony
    wat een schitterende deur hanger!!!
    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de deur waar die aan komt te hangen zal er erg vrolijk uit gaan zien met deze super leuke hanger
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful project my friend:). I adore all This pink, the fabulous embellishments and the gorgeous image:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zal vast en zeker ergens een mooi plekje krijgen aan een deur...
    Mooi gedaan Plony

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eh ja inderdaad for girls only, denk niet dat je bijvoorbeeld mijn broer hier blij mee maakt hahaha. Hij is helemaal schitterend geworden Plony, ik vind hem zoals altijd weer helemaal schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is such a pretty door hanger, beautifully embellished.
    Thank you for joining us at Bearly Mine Designs this week.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. bedankt voor het
    meedoen iamc mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supergaaf gepimpt.


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende deur hanger
    Heerlijk rose....ik hou ervan

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Plony,

    wat een prachtige deurhanger en dat rose is zo'n mooie kleur hé...

    Lieve groeten vanuit Zeeuws-Vlaanderen,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg lief en romantisch!Snoezelig, schattig....
    Knappies gedaan, meis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige deurhanger en mooie kleur hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende deurhanger..
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw schitterend hoor Plony!!
    Zo'n ontzettend leuke creatie!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful door hanger, love the colors and all the embellishments you've added to it. Thanks for joining in on the fun at Bearly Mine Challenges this week.
    hugs
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. inderdaad je deurhanger is schitterend en lekker girly en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Amai, wat een prachtige deurhanger!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Hopelijk tot een volgende keer!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nee joh, die kan toch makkelijk ook voor een jongen, hahahahah! Hij is super pretty in pink, Plony. Wat een details. Ook gezellig dat je meedoet bij Simply Magnolia. Succes en tot een volgende keer maar weer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Plony,

    wat een leuke deurhanger, super girly :-)

    Fijn dat je meedoet met de simply magnolia challenge.

    Fijne zondag nog,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is leuk!!! En heerlijk helemaal in roze...
    Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge!
    xxx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What an absolutely stunning door hanger you have made. It fits our challenge this week well. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lovely project, love the image, thanks for joining our challenge at Anything goes, Gaynor x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Plony, deze had ik even gemist tijdens mijn blogrondjes. Wat een geweldig leuke deurhanger; mijn dochter zou hem hoog op haar wanting lijstje hebben met het roze en de bling. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje