Hanneke

Vandaag is het zaterdag en dat is mij HH-blog dag.
Dat komt goed uit want ik kan nu mooi mijn kaartje laten zien dat ik heb gemaakt voor Hanneke, de beheerster van ons blog en van de webwinkel.
Hanneke is morgen jarig en ik wens haar natuurlijk een geweldige verjaardag met haar gezin en iedereen die haar dierbaar is.

Deze kaart....speciaal voor jou meis!!!!!!!!!!



De vlinder die ik in de linkerbovenhoek heb gebruikt is van JOY en in de webwinkel kun je, buiten roosjes en plakparels, ook de prachtige pin en het leuke hoekje vinden die ik op mijn kaart heb verwerkt.

Ik kan jullie vandaag vast verklappen dat we bij het HH-blog nog een nieuwe, VASTE designer erbij krijgen en zij stelt zich a.s. maandag aan jullie voor.......spannend!!!!!
Wat een geweldig team hebben we nu bij ons blog, ik ben er enorm trots op!

Dan wens ik jullie allemaal weer een heerlijk weekend !
Lieve groetjes van Plony.

 
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges bij:
 
http://anythingchallenge.blogspot.nl/   make your own embellishment

Reacties

  1. wat een mooie kaart is het geworden zeg.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,

    Superrrrrr mooi is je kaartje weer,lief stempelafdrukje en zĂł mooi ingekleurd en je hele kaart zil vol met leuke dingetjes..daar hou ik van...

    Fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely wonderful dearest Plony:)
    I adore This lovely image:)) All romantic and gorgeous:)
    (Can you tell me where do you buy musical sheets?)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat schitterend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Plony, mooi en vrouwelijk is je kaart, daar zal ze superblij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterende creatie weer, Plony. Ik zal er ook eens goed voor gaan zitten, want wat een prachtige details, meid!! Fantastisch. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een juweeltje is dit geworden,
    gefeliciteerd met je collega Hanneke.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    Het is weer een echte bjoetie geworden.PRACHTIG.
    Met veel leuke details erop.
    De strik heb je ook mooi in elkaar geknutseld.
    Geniet van je weekend,lieve groetjes Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I'm here again dear friend for give you a surprise...come to my blog^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer helemaal lief en schitterend Plony.
    groetjes en fijn weekend.
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kunststukje is het weer geworden Plony, het wordt een beetje eentonig die reacties van mij....
    Maar ik heb er geen andere woorden voor.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Hanneke Plony, ik vind het weer een toppertje zoals altijd. Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn ton-sur-ton-kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel schattig is je kaartje wat je voor Hanneke hebt gemaakt Plony!!! Zoveel mooie details heb je erop verwerkt. Hanneke zal hier zeker blij van worden als ze terug komt van vakantie.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhhh wauw wat een schitterend en lief kaartje heb je gemaakt voor Hanneke

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    Wat een LIEF kaartje is dit voor Hanneke.....waar ze ongetwijfeld heel erg blij mee zal zijn ☺☺☺.
    Jij ook een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje weer, Plony. Daar zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje zeg, daar zal ze zeker blij mee zijn .
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a lovely card. So stunning design. I like the softness of colors and that image is so beautiful. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card, love the colours you have used, thanks for joining our challenge at Anything goes, Gaynor x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje