Herfstvakantie.....

De scholen bij ons in de omgeving zijn gesloten want het is herfstvakantie en met kinderen die voor de klas staan is dat écht wel te merken want ze willen nog wel eens graag met moeders op stap gaan als vaders moet werken. Heerlijk is dat toch en als je, zoals vandaag het geval was, dan ook nog lekker mee mag eten......wowwww wat een bofferd is moeders dan toch. Mannie heeft een late dienst en moest zijn eten opwarmen in de magnetron op zijn werk en ik kreeg van mijn lieve schoondochter prei/bloemkool-stamppot voorgezet........het was heerlijk!
Het is wél zo dat ik wat knutselen betreft niet heel erg produktief ben, wél hier en daar achter de schermen maar mijn tempo is op dit moment niet heel erg hoog. Toch heb ik nu weer een kaartje om te laten zien want ik kreeg het verzoek of ik een kaartje wilde maken voor een hele lieve dame die 75 jaar wordt en voor deze lieve dame heb ik dat met ontzettend veel plezier gedaan. Ik weet dat ze helemaal gék is van vintage-kaarten dus...........

 
Voila.....voor Gré en ik hoop dat ze een heerlijke verjaardag heeft aan het einde van de week.

Dan ga ik nu weer eens een rondje maken langs jullie blogs dus....misschien tot zo!


Reacties

  1. Wat heb je hier prachtig achtergrond papier gebruikt en wat heb je hem weer schitterend opgebouwd!!!!
    Alleen door dit kaartje krijgt Gre al een fijne verjaardag ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card dearest Plony:) Beautiful image and flowers:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Plony
    Mooi gecombineerd met die bloemen en vlinder plaatjes.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig mooi kaartje zoals altijd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart
    Ik ben nu lid van jou blog kan ik hier ook genieten van je mooie kaarten

    gr Marian

    maria45 van het hobbyjournaal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Plony
    Daar is de ontvangster vast erg blij mee.
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jou kaarten van de laatste dagen bekeken. Wat zijn ze toch prachtig. Vooral de paarse kaarten zijn erg mooi.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige vintage kaart is dit en de vlindertjes er op maken het helemaal af.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie vintage kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een extra Plony-Kaart. Hij is moooooi! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wauw, wauw wat is die weer super Plony, zo mooi, ik vind het een plaatje. Zoals altijd een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja kijk dat is nu vintage ik heb het geprobeerd,maar met de sketch van de N.K.U kwam ik er niet uit,van jouw is die weer prachtig Plony. liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is ie weer mooi Plony!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het is een prachtige kaart Plony:0)
    ik heb de smaak ook te pakken..
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk gedaan Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lekker toch om zo onverwachts niet te hoeven koken en niet in je uppie te moeten eten, maar gezellig bij je schoondochter.

    Je kaart vind ik ook weer echt een Plonykaart helemaal jouw ding

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje Plony! Ik vindt het heel leuk hoe je de bloemen uit een knipvel erbij gemaakt hebt!
    Top!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig wat een schitterende kaart.Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt. Zal Gré vast heel blij mee zijn.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Plony,

    wat een prachtige vintage kaart, voor mij zijn dat de mooiste kaarten. Ik denk dat de dame voor wie ze gemaakt is super blij zal zijn.

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart, zoals alles bij jou! En geniet maar hoor, er zijn belangrijker dingen dan knutselen, dat merk ik zeker ook nu mijn kleindochtertje er is.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw wat is dit weer een suuuuuuper mooi vintagekaartje
    hier zal ze wel heel erg blij mee zijn

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart en mooi papier.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ontzettend mooi kaartje weer!
    Lekker vintage en romantisch!

    Daar zal ze vast heel erg blij mee zijn!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Plony,wat fijn dat je zo verwend wordt,ik heb nog nooit gehoord van prei-bloemkool-stamppot.Deze kaart is ook weer een plaatje zeker als iemand zo van vintage houdt,mooi gemaakt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaart Plony.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat was dan een opdracht naar je hart Plony...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een juweeltje is dit weer, daar zal de jarige job wel blij van worden, en Plony hoe doe jij dat toch niet alle tweehonderd in 1 keer een berichtje sturen. Ben blij
    als ik het kan bijhouden....
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje