Kantklossen.....



Pffffttttt........de laatste 2 kaarten, met de laatse foto, voor de kantklosvereniging zijn klaar maar.........of ik er nu zo tevreden over ben.....???????
Ik heb de lelijkste foto volgens mij voor het laatst bewaard want dit was een soort van drama.....
De foto's waren allemaal niet van beste kwaliteit maar op deze kijken de dames ook nog zo chagrijnig, kantklossen is best leuk hoor....daar hoeven ze niet zo lelijk voor te kijken hahahaha.
Ik hoop dat ook deze laatste twee goedgekeurd worden en dan ga ik er later misschien nog 1 maken die ik zélf wil versturen maar misschien ga ik dan eerst eens naar een leuker plaatje zoeken, hihihi.

Hier zijn ze dan......





en dan nog even de voorgaande ...om ze allemaal bij elkaar te zien....












 






Zo........klus geklaard....we kunnen weer over naar iets anders....gelukkig!

Lieve groetjes, Plony.
 


Reacties

  1. Mooie kaartjes hoor Plony !!
    Jij kan er ook niks aan doen dat die vrouwen niet zo vrolijk kijken LOL.
    Maar ik snap dat je ook wel weer even iets anders wil maken.
    Ik kijk er al weer naar uit.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Je mag het ook kantKLUSSEN noemen en die dames moeten niet zo chagrijnig kijken.....ze krijgen er een MOOIE envelop bij ☺☺☺.....geintje.
    Je hebt je best gedaan en er zitten MOOIE kaartjes tussen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je laaste kaarten zijn ook heel leuk geworden hoor. Volgens mij waren vroeger bang om op de foto te gaan, ik denk dat ze daarom ze erstig kijken.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt weer goed je best gedaan ze zien er erg mooi uit die mensen moesten vroeger hard werken daarom kijken ze niet blij groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn mooi hoor Plony,dat heb ik ook pas gehad, ik denk het is niks en de volgers vinden hem prachtig, misschien is het je ding niet echt,maar ze zijn super goed gelukt.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaarten super hoor. Ik kan me voorstellen dat je de laatste kaarten niet zo leuk vindt, heb je plezier in je hobby, kijken twee van de chagerijnen je aan, hahaha! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kantklosvereniging mag tevreden zijn Plony. Ik vind ze prachtig geworden.
    Tja, waarom zouden ze zo lelijk gekeken gekeken hebben....?
    Ik heb ff wat gemist op je blog. Schitterend is je kaartje voor de 75 jarige!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha ze kijken inderdaad wel heel streng, alsof ze voor straf moeten kantklossen maar ik vind je kaartjes toch super geworden hoor Plony, maar ik denk dat jij nu op dit moment alleen maar denkt, zo die klus is eindelijk geklaard hihi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha,ha, begrijp wat je bedoeld, maar deze plaatjes zijn zo.... De kaarten zijn prachtig, Plony!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is evengoed prachtig hoor, ook al kijken ze een beetje sikkeneurig maar dat is niet jou probleem, het is een mooie serie geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kantklossen lijkt me al moeilijk, maar om jou te evenaren in je creativiteit...lijkt me nog moeilijker! De kaarten met rood erin...komen wat 'warmer'over....maar allemaal erg mooi geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje