Soooo sweet......

Is het geen schatje.....deze kerststempel van Magnolia??????
Ze worden steeds liever en ik weet dat er heel veel mensen zijn die er helemaal NIETS aan vinden maar.............ik vind ze sooooooooooooooooooo sweet!!!!!!!!

Lekker aan de kerstkaarten dus......wie niet nu hè, het wordt zoetjes aan tijd om een voorraadje te hebben want voor je het weet is het tijd om ze te gaan versturen.

Ik heb dit kaartje gemaakt met in mijn achterhoofd de challenges van:
http://lovely-haenglar-only.blogspot.co.uk/   : use ribbon and/or trim
http://simplymagnolia.blogspot.nl/   : use a doily and a charm

Zo deze kan weer in de kaartenbak.....eens kijken wat de volgende gaat worden.......????????

Welterusten allemaal , liefs van Plony.











Reacties

  1. Je kaart is prachtig Plony, en blauw, das mijn lievelingskleur! Ik vind hem zooo mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Plony Cindy is nu ook nog op,dat kan niet anders want ik ben bij haar geweest en ja dan is het wat later hè, je kaart is weer zo.n schatje de stempels worden inderdaad steeds liever, mooier, noem maar op. Ik vind de kaarsen er prachtig bijen de andere details superrr. Slaap lekker lieverd tot je volgende creatie
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem net al op het freubelstraatje bewondert en nu hier, wauw superzzzz meis !! liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Plony,

    ..en ik ben ook nog wakker en..vind je kaartje superlief..mooi in die blauwtinten en ..wat een prachtige strik en het stempelafdrukje ook weer mooi ingekleurd..supersssssssssssss..

    Welterusten, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Plony wat een schitterende kerstkaart!!!! Geweldige kleur blauw en picobello ingekleurd!!!
    Ik ga er morgen weer één maken met één van mijn nieuwe stempels ;-))
    Komt donderdag op het HH blog....
    Slaap lekker en tot snel..
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart is het weer Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Plony hoe doe je dat toch iedere keer weer. Alweer zo'n mooie kaart.
    Ben ook helemaal flieft op de Magnoliastempels maar dat wist je al hahaha...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb weer wat gemist en zie ineens 2 nieuwe kaarten staan. Prachtige kaarten weer hoor Plony, de paarse is weer eens wat geheel anders maar wel mooi. Die laatste, blauwe, tja, wat moet ik daarvan zeggen, mijn hokje hier is te klein om te benoemen wat ik er allemaal zo mooi aan vind. Wat kun jij prachtig inkleuren zeg. Schitterende kaart!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt hoor plony.
    Kom je ook een keer kijken bij mij?
    Dat zo ik erg leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je kaartje ziet er weer fantastisch uit.
    En in een hele mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een enige kaart Plony:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Welterusten laat ik nog even achterwegen ☺☺☺.
    Je kerstkaartje is net als dit Magnoliaatje PRACHTIG en veel te MOOI voor de kaartenbak.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony

    Hij is superlief ingekleurd, en ik ben net als jij verslingerd aan magnolia stempels, een fijne dag verder, lieve groet Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooh wat is die geweldig mooi.
    Schitterende kleuren en die kaarsen en het bosje bloemen erbij vind ik ook zo mooi.
    Knap gemaakt Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw wat is dit een lief stempeltje je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt super groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is zeker een Schattige kaart Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Plony, schitterend die blauw tinten en dat stempeltje...zo lieffffff

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een supermooie kaart Plony!! De kleurtjes zijn zo prachtig en het stempeltje is erg lief.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk stempeltje....inderdaad erg lief! Je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt,
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schat van een kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOW, Plony. Wat een schitterende kerstkaart!! Kom gewoon ogen tekort, zulke mooie details. En ook super ingekleurd. Bedankt voor het meedoen bij Simply Magnolia. Succes en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt haar weer prachtig gekleurd, de blauwtinten en indeling op je kaart vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Onwijs mooie kaart Plony, prachtig! Er zijn inderdaad veel mensen die magnolia niet zo geweldig vinden....maar ik vind ze toch lichtelijk verslavend! Zo leuk en zo heerlijk om in te kleuren!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart, mooi zo in die blauw tinten, het stempeltje is zeker een schatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele mooie kaart in mooie kleuren en Tilda is inderdaad erg leuk en je hebt haar geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schatje Plony! Bedankt voor het meedoen met de challenge van Simply Magnolia!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterende kaart,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wowwww, what a fabulous card dearest Plony:)
    Gorgeous image, is it new stamp collection?
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ze is weer schitterend mooi papier en heel veel details een plaatje is het weer Plony.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig meid wat een plaatje :-) liefs hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je weer een onwijs gaaf kaartje gemaakt Plony!! Leuk dat je meedoet aan de challenge van LHOSM.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje