TAG


Het is al kwart over 1 maar ik kom nog een creatie plaatsen......
Dit is even mijn laatste creatie want a.s. vrijdag gaan mijn mannie en ik met ons hele gezin voor een weekend naar Village léau d'Heure in België om met elkaar onze trouwdag te vieren. 35 jaar alweer en dit is de 6e keer dat we weggaan met z'n allen en ik hoop dat er nog vele keren zullen volgen.
A.s. zaterdag komt er nog een kopie-bericht van mijn bericht van het HH-blog op mijn eigen blog....dat staat gepland maar ik ben er dan dus even niet.
Maandag in de loop van de middag hopen we weer terug te zijn en dan pak ik natuurlijk de draad weer op want dan staan er bij DMCC en HH natuurlijk weer challenges te wachten en daar moeten voorbeelden voor worden gemaakt hè.......vervelend zo'n hobby, hahaha.

Dan nu mijn creatie en het is een TAG geworden......



Wat was dit weer genieten na de kantkloskaarten.......het gaat dan ook veel makkelijker wanneer je iets "zomaar" zit te maken......ik hoef er dan ook niet zo over na te denken.


Ik ben best wel tevreden...



en deze TAG laat ik meedoen bij....
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/   : maak een vintagekaart of tag
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : use some orange
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2012/10/scrp-cards-challenge-36.html   : alles mag behalve vierkant of rechthoekig


Morgen maak ik nog wel een rondje in blogland hoor maar freubelen doe ik morgen niet.
Groetjes allemaal en tot gauw! Liefs Plony.


Reacties

  1. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met jullie trouwdag! Geniet van het weekend met hopelijk mooi weer.
    Je tag is geweldig mooi, maar ook de kantkloskaarten zijn goed gelukt hoor. Ik werk ook het liefst "zo maar" in plaats van een opdracht.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Plony en lekker gnieten daar.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er schitterend uit Plony en verder wens ik jullie van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en heel veel plezier dit komend weekend .
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige tag Plony! Veel plezier dit weekend!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tag geworden. Geniet van je weekeind, 35 jaar getrouwd, gefeliciteeeerd.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuk idee schitterende details..

    Fijne vakantie!

    Gr Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem weer schitterend geworden, en heel veel plezier met zijn allen, happy aniversery
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. van harte gefeliciteerd met jullie 35ste trouwdag
    en veel plezier met zijn alleen in belgië
    je tag ziet er weer prachtig uit
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Plony
    Wat een heerlijk vooruitzicht, dit weekend met het gezin en voor het eerst met een kleinzoon erbij lekker weg!
    Je Tag is vreselijk mooi, heb je die zelf zo getekend en bewerkt want ik ken hem alleen in het klein van Magnolia! Echt heel mooi gedaan, je mag er trots op zijn.
    Wat die dames betreft van het kantklossen, je moet je erg concentreren (heb ook gekantklosd) dus laten we het er maar op houden dat ze druk bezig zijn en daarom zo stuurs kijken haha.
    Geniet van je weekend en je trouwdag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden!
    Alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Fijne dagen!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    Je hebt een hele MOOIE tag gemaakt met al die LIEVE kinderplaatjes ☺☺☺.
    Wat een HEERLIJK vooruitzicht om met de hele familie een weekendje weg te gaan. Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie en Van ♥-e Gefeliciteerd met jullie 35ste trouwdag.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat supergaaf is je tag Plony!! Ja het freubelen gaat echt vanzelf als er niets moet maar je eigen fantasie kunt gebruiken...;)
    Alvast heel veel plezier en gezelligheid met elkaar in ons buurland! En natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie 35e trouwdag.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Plony gefeliciteerd met je trouwdag. Wat gaat de tijd toch snel hé! En dan ook nog een lekker weekendje weg. Gezellig met elkaar en de hobbyspullen blijven die thuis? Een keertje een boek/tijdschrift lezen is ook ontspanning hoor!
    Trouwens wat een gave Tag heb je gemaakt. Bij mij ligt nog steeds een stapeltje spullen klaar in de hoop ooit de ton sur ton kaart te worden. Het lukt met gewoon niet. Iedere keer komt er toch weer een kleurtje bij.
    Groetjes en heel veel plezier met z'n allen.
    Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een prachtige tag Plony!
    heel veel plezier en alvast van harte;0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Plony,
    Wat een prachtige tag!En van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.En veel plezier a.s weekend.Gr knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je mag zeker tevreden zijn Plony,je hebt weer iets prachtigs gemaakt,ja dit vind ik dan ook wel mooier dan het kantklos gebeuren,ach meisje zo hebben we allemaal wel wat toch?
    geniet van je weekend en vast gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alvast gefeliciteerd Plony en wat gezellig dat jullie met het hele gezin een weekendje weggaan. Alvast heel veel plezier met zijn allen. En meis wat heb je weer een schitterende tag gemaakt, zo mooi om naar te kijken, je komt ogen tekort zoveel er op is te zien. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie tag Plony! Prachtige details. Veel plezier dit weekend, en proficiat met jullie trouwdag! Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful and sweet dearest Plony^_^
    Many gorgeous details^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Plony, gefeliciteerd met jullie 35 jarig huwelijk.
    Je hebt een hele mooie tag gemaakt.
    Van de vorige kaartjes heb je ondanks de norse dames toch iets leuks weten te maken.

    Groetjes en een fijn weekend met elkaar, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ohhhh wowwwww Plony,wat een SCHITTEREND hart heb je gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. eerst van harte gefeliciteerd met je trouwdag ga lekker genieten je tag ziet er weer geweldig uit fijn weekeind groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als eerste natuurlijk gefeliciteerd met jullie trouwdag. Maak er een paar leuke dagen van met zijn allen.
    Je tag is een snoepie geworden.
    Leuk zo met die plaatjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Je tag is schitterend!! Heel mooi en romantisch en met super details!!
    Heel veel plezier met jullie weekendje weg.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik was een weekje te vroeg maar nogmaals van harte en geniet van jullie weekend. gr bets

    ps.
    och ja en je kaart is weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje Plony,
    geniet maar lekker samen dit weekend, en ik hoop dat jullie nog vele jaren van elkaar kunnen genieten.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een schatje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super mooie kaart Plony

    en Gefeliciteerd met jullie trouwdag
    Ik wens jullie een heeeeeeel fijn Weekend

    Gr Marian



    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow he 35 jaar wat een tijd zeg, alvast gefeliciteerd hoor, een heel veel plezier op jullie mini vakantie!!!
    Je tag ziet er supers uit!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a lovely card. Thanks for joining us at Divas this week using the colour orange.x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Bedankt voor je reactie,ik kijk al uit naar jou borduur combi.
    Deze tag heb je ook weer super mooi gemaakt ik moet
    er ook eens mee aan de slag.
    En Gefeliciteerd met jullie trouwdag
    en nog vele fijne jaren er bij.
    Geniet lekker van het komend weekend.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je snel een berg moois gemist Plony, schitterend deze tag ook.'
    gr; Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauwww, erg mooi Plony!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision challenge, heel veel succes.

    Groetjes, Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Plony,wat een schitterende tag,ik heb zitten genieten,zo iets wil ik ook nog eens maken. Verder wil ik jullie natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie 35ste huwelijksverjaardag en een heerlijk weekend met z'n allen wensen!!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. geweldig leuke tag Plony!
    Van harte met jullie trouwdag en een heel fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. WAUW!!! Om te smullen, Plony. Wat een schitterende tag. Ik zit hier gewoon te genieten. Proficiat nog met jullie 35e trouwdag. Een heeel fijn weekend met je gezin. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi plony,
    Dat wordt dus genieten dit weekend.
    Van Harte Gefeliciteerd met jullie 35 jarig Huwelijksdag.Wat een tijd alweer!!!
    Ook je tag ziet er prachtig uit.
    Liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Sjeempie Plony...jij bent laat op. Allememachies. Dan lig ik al in mijn mandje hoor rond die tijd:)

    Maar je creatie is weer zooooo mooi. Waar haal je toch de inspiratie vandaan. Prachtig joh!! Een dikke 10 voor jou;)

    Bedankt dat je mee hebt gedaan aan onze challenge 'alles mag behalve vierkant of rechthoekig' op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh ja en nog van harrrte gefeliciteerd met jullie 35 jarig jubileum:)

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Absolutely gorgeous, the images are adorable.
    Thanks for joining us at Divas by Design this week.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een mooie tag. Veel plezier met het weekendje weg en proficiat. Je kaartjes hieronder zijn ook mooi hoor; dat die dames zo chagrijnig zijn kan jij niets aan doen, aan je kaartjes kan het niet liggen. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Van harte gefeliciteerd en een heel fijn weekend toegewenst met je gezin.
    Je tag is prachtig.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een SUPERGAVE tag heb je gemaakt, heerlijk gezellige kleurtjes en er valt zoooo veel te zien hier......
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje