Challenge DMCC

Vandaag hebben we voor jullie weer een nieuwe challenge bij DMCC .
Challenge 39 alweer en de uitdaging deze keer is een kaartje te maken nav een sketch.....


Dit is de sketch die jullie mogen volgen en natuurlijk niet vergeten een magnolia-stempel te gebruiken.
De sponsor voor deze challenge is.....



en natuurlijk hebben we allemaal weer een voorbeeld gemaakt voor deze challenge.

Ik ga heel eerlijk bekennen dat sketches niet helemaal mijn ding zijn want ik vind het een belemmering om me te houden aan de sketch. Ik wil altijd graag heel veel erbij plakken maar vind dat de sketch wel een beetje herkenbaar moet zijn dus dan neig ik weer een beetje naar te weinig ideetjes van mezelf.
Toch heb ik natuurlijk ook mijn kaartje voor jullie en ik ga al vast verklappen dat later op de dag nog een keer hetzelfde probleem voorbij komt, hihihihi.

Doe allemaal weer lekker mee en succes!!!!!!
Liefs Plony.

Reacties

  1. superlief kaartje Plony.
    Wat is die vogelkooi leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony

    Hij is wel heel lief geworden en ik zal je verklappen sketch is ook niet mijn ding.
    Toch doe ik weer mee voor de uitdaging en om te leren op verschillende manieren te werken.

    Tot later bij je volgende creatie.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony

    wat heb je dit mooi gemaakt. Het is inderdaad soms erg moeilijk om je aan een bepaalde schets te houden, net als jij wil ik er ook altijd graag veel op doen hihi.
    Deze is weer prachtig hoor.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan.
    Groetjes en een fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje met dat vogelkooitje en de vlinders... Supermooi!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze keer is het ged gelukt zeg! Netjes aan de sketch gehouden en een hoog genoeg Plony gehalte!
    Ik vind hem weer toppie :)
    Enne fijn dat je me weer wist te vinden.
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ow, ik vind je kaart geweldig!!! Geweldig hoe je de sketch hebt verwerkt en heerlijk zomers, super!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje Plony!
    Leuk hoe jij de sketch uitwerkte!
    Fijn weekend!
    Liefs
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lief kaartje Plony! Leuk met het vogelkooitje van Tim erbij.
    Ik vind het juist heerlijk werken met een sketch. Zo zie je maar, smaken verschillen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Je kaartje ziet er weer super uit..ondanks de sketch, dat is ook vaak mijn probleem..maar je hebt het er goed vanaf gebracht...mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kaartje, leuk met de vogelkooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooie kaart en ik ga ook eens meedoen.hihi

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is je goed gelukt Plony, ik zie de schets er wel in terug! Je kaartje ziet er heel lief uit, leuke kleuren, lief met de vogelkooi, vlindertjes en de bloemetjes!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super luek kaartje Plony
    leuk die vogelkooi
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, Plony! Wat leuk het vogelhuisje op de achtergrond.
    Beterschap!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Plony, wat is je kaart superr, het kleurgebruik vind ik helemaal top !!
    Beterschap meis !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Plony wat is die supermooi geworden, ik vind het alweer een plaatje, zo mooi die kleurtjes. Toppie weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje, leuk vogelhuisje! Fijn weekend, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige kaart plony ook je kaart hierboven is een schitterende kaart en leuke sketch
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje