DT-team......

Hallo allemaal.........

Ik durf het bijna niet te zeggen maar.............
ik ben gevraagd voor een DT-team en deze keer kwam de vraag van


http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/

Tja.........ik zit op dit ogenblik weer zo goed in mijn velletje dat ik dacht....ach ik maak zoveel kaartjes in een maand dan kunnen die twee voor YMAM er ook nog wel bij, hihihi.
Weet je, het is natuurlijk best een eer als iemand vraagt of je in haar team wil en als je dan niets liever doet dan kaartjes maken........dan ga je natuurlijk géén nee zeggen.
Dus.......nog een magnolia-team erbij en ik krijg steeds minder tijd om me te vervelen, hahaha.

Ik ben intussen natuurlijk beredruk om al mijn DT-kaartjes te maken dus denk niet dat ik stil zit want nee hoor........dat is écht niet zo.
Tot blogs allemaal, liefs van Plony.

Reacties

  1. Hallo Plony,

    wat fijn voor jou dat nieuwe DT-schap... Ik vind dat je dat verdient, je maakt ook heel mooie kaartjes hé :-)

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in ons YMAM-team Plony !!
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó....druk, druk,druk....! Geweldig voor je! En wel genieten hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van ♥-e Gefeliciteerd met je nieuwe jobs en als je er zin in hebt.....gewoon doen meis.....HEERLIJK toch en wij maar GENIETEN ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi plony
    zo kan je alleen maar genieten en niet vervelen,haha en hartelijk welkom op ons blog YMAM
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat leuk!!!! Je wordt een echte beroemdheid in blogland!!! Kun je nagaan hóe mooi je kaarten zijn!!!!
    Vn harte gefeliciteerd!!!!
    Knuffel Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig voor je Plony, dat je in dat team bent gekozen.
    Verveling is een verkeerd woord voor fervente kaartenmaaksters immers.
    Veel succes daar.
    En je laatste kaartje is weer een plaatje.
    Gr Leny

    Helaas zal ik nooit Magnolia's kunnen maken of ze moeten in 3 D vorm komen.
    Want ik vind ze schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Plony, wat fijn voor jou en ja, dat is een hele eer hoor maar je maakt dan ook fantastische kaarten en creaties.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihihih die Plony
    Je hebt het er maar druk mee
    gefeliciteerd en heel veel Design plezier toegewenst bij YMAM

    Ik heb gelijk je laatste creaties bewonderd het zijn weer plaatjes, ik ben helemaal weg van je klok, wat is die mooi zeg

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij gaat lekker...
    Leuk hoor, gefeliciteerd en geniet ervan

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit gaat als een speer Plony! Leuk voor je en verdiend want je kaarten zijn ook zo schitterend! Gefeliciteerd en er lekker van genieten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,

    Alweer een ??? wat leuk..dit is de 4de..je hebt het er maar druk mee..maar als je graag Magnolia's inkleurt is het natuurlijk TOP om in Designteams te zitten, heel veel succes... Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tuurlijk is het een eer en je bent een Magolia kei, dussss... gewoon lekker doen!
    Wat een snoepie ook, je laatste kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Plony

    Geweldig nieuws toch en zeker een eer. Maar je bent ook een kei dus geniet ervan.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig voor je Plony, als wij je maar niet moeten missen hoor!!!
    Ik geniet er ook altijd van als ik een berichtje van je krijg.
    Héél veel plezier als designer bij het YMAM.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tjonge!! Dat is toch echt een hele eer van al je werk :D Gefeliciteerd hoor!!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh, wauw het gaat goed zo hé. Super gefeliciteerd, je verdient het. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk nieuws weer!!
    Veel plezier hoor!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony,

    Eerst en vooral gefeliciteerd!
    welkom bij het DT-team en heel veel plezier hoor!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gaaf meis, hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nogmaals gefeliciteerd Plony, ja je kan geen nee zeggen als je kunt werken met je favouriete stempeltjes niet waar?? Veel plezier en we wachten je mooie kaartjes af.

    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAuw, wat super voor je!!! Je hebt het verdiend hoor! Jij en Magnolia doen het samen super goed ;-) Geniet ervan!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Plony wat gaaf toch dat je weer gevraagd bent voor een designerschap, helemaal geweldig weer voor je. Is toch altijd een hele eer als ze je vragen en begrijp ook zeker waarom, je maakt dan ook altijd schitterende kaarten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Plony, wat leuk dat ze je ook gevraagd hebben! Super om bij elkaar in het team te zitten!
    Gefeliciteerd!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gaaf hoor meis gefeliciteerd

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje