DT

Even een berichtje vandaag met een leuk nieuwtje......

Gaf ik onlangs nog aan dat ik het best jammer vond dat mijn gastdesigner-schap bij IAMC er alweer op zat..........
hoe leuk is dit dan........


Ik kreeg een mailtje of ik misschien voor vást bij het team wilde komen en wat denk je........natuurlijk heb ik JA gezegd. Superleuk en ik vind het een eer dat er aan mij is gedacht .

Wauwwwww.......... genieten al die Magnolia-teams.......ik ga me voorlopig niet vervelen denk ik, hahaha.

Fijne dag allemaal, liefs van Plony.

Reacties

  1. Van harte gefeliciteerd Plony! Wat leuk dat je vast in het team mag komen! Dat is ook geen wonder hoor, want als ik al jouw projectjes zo zie, wow! Die klok hieronder ook, wat een plaatje! Ze hebben helemaal gelijk dat ze jou in het DT willen hebben!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Plony, wat een eer! Tuurlijk kan je daar geen nee op zeggen. Je maakt oook schitterende creaties! Succes. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,

    gefeliciteerd dat je nu -echt- in het DT zit..super hoor... Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor je Plonie, gefeliciteerd hoor. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk voor je, ook daar veel plezier mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony

    Gefelicteerd en wat verdiend met jou mooie creatie,s.
    Heel veel plezier als vast teamlid ,kunnen wij heel veel van je zien.


    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kijk . . dat zijn nog eend goede berichten . . . gefeliciteerd, en veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh wat gaaf voor je, hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toppie voor je Plony, kunnen we toch van je genieten als designer van IAMC, super voor je meis.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Plony,

    Dat is nog eens leuk zeg nou je heb het verdiend hoor.
    Heel veel succes.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk Gefeliciteerd Plony,wat fijn voor je. Ze boffen ook maar met jou hoor want je makt schitterende creaties!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van Harte gefeliciteerd Plony. Ik dacht al hoe kunnen ze jouw laten gaan. Maar je ziet dat ze je toch terug willen. Ik vind het echt Gaaf voor je, je maakt zulke mooie kaarten en andere creaties.
    Ik wens je heel veel succes en ik blijf je volgen
    liefs Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuk voor je meid xx
    Pjse ik heb je gemailt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Gefeliciteerd wat leuk voor je.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Geniet ervan....!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowww, dat is echt geweldig goed nieuws Plony, gefeliciteerd hoor !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd Plony, wat een eer voor jou!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je vaste plekkie in het team!
    Je klok is ook supermooi!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat geweldig! En geweldig voor ons ;-) Kunnen wij nog meer van jou genieten, lol

    Ik vind het super voor en een terechte keus!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Eerst verras je ons met een schitterende klok en nu nog zo'n leuk nieuwtje!! Wat mooi voor je, heerlijk als je toch die mooie creaties al maakt dat je dat dan ook nog als designer mag laten zien! Je verdient het Plony! Je creatie's zijn het meer dan waard...Gefeliciteerd!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk nieuws!!
    Heel veel plezier!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat Plony, je verdient het!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat leuk voor je je verdient het echt je maakt zoveel mooie dingen de klok is ook weer geweldig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal super voor je Plony, gefeliciteerd met je designerschap.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd en je verdient het hoo!!
    Je maakt zulke mooie kaartjes.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd Plony. Leuk dat je het team komt versterken.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  27. je bent een mooi aanwist voor ons team hoor meis :D mag je trots op zijn

    Veel liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje